Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich bardzo serdecznie,chciałbym przedstawić wam kilka modeli które będą wykorzystane do powstającej gry MMO RPG.

 

Są to 3 modele:piaskownica,beczki i słup ogłoszeniowy

 

info: modele i textury są wykonane przeze mnie a rozmiar textur to 512x512

 

Bardzo prosze o opinie na temat modeli,textur, jak sie wam podobają oraz co powinno być ulepszone,nad czym trzeba jeszcze popracować a co jest dobre!

 

Pozdrawiam wszystkich!:)

  • Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Mi się podoba słup ogłoszeniowy a na beczckach troche mnie denerwuje to takie jakby lustrzane odbicie na texturce.

 

Ale siatke pokaż.

Guest Marioza
Posted

wedlug mnie jest wystarczajce na potrzeby gry, przemeczac tego nie ma sensu lepije czas poswieci na nastpena porcje, co do burna to zalezy jaka konwecja graficzna moze chlpoaki calosc chcą utrzymac w takim klimacie? jesli nie to trza troche to przyjaranie zdjąć

Posted

slupu ładny jak mały.

mało detalu na texturkach. mogłbyś poprzyciemniać w niektorych miejscach, a niektore rozjasnić. szczegolnie tam gdzie masz całkowicie czarne. nie uzywaj czarnego koloru.

Posted

Witam

 

Najbardziej podoba mi się słup, tekstura beczek jakos mi nie pasuje. Co do piaskownicy to ten piasek coś dziwnie wygląda może troche rozjaśnij i daj więcej żółtego.

 

Pozdrawiam

Posted

siema ogólnie takie bardzo czyste tekstury są. Kiepsko ze skalą teksturek. tj. Ziarno betonu było by 20 razy mniejsze, tak samo w piaskownicy. jeżeli chodzi o te burny to mogą być. Ale czemu takim gigantycznym brushem je robicie:) że malutka poprzeczka robi cień na pół obiektu. efekt rozmycia teksturek dają właśnie ta skala i za szerokie burny.

Posted

Witam wszystkich!Dziękuje za posty i wszystkie uwagi dotyczące modeli.Dodam tylko że te modele są utrzymane

w ciemnej tonacji gdyż będą wykorzystane w ubogiej,brudnej dzielnicy miasteczka,stąd tyle przyciemnień.

Pozostała część miasteczka będzie utrzymana w jaśniejszych kolorach(mniej zniszczonych)

Gra będzie w konwencji TPP,więc rozmycie nie których textur zbytnio nie przeszkadza.

Do tego dodam tylko że po wakacjach zostanie ukończony autorski silnik graficzny wraz z edytorem świata,

w tym samym czasie pojawi się więcej informacji o samym projekcie gry.

 

 

A teraz przedstawiam kolejny model.

 

Charakterystyka modelu:przyczepka z beczkowozem który zaopatrza plac budowy w wodę.

 

info:

 

-przyczepka 789 faces , textura 512x512

-beczkowóz 454 faces , textura 512x512

 

OK,czekam na posty,zdaje sie że musze jeszcze nad texturką popracować,zwłaszcza na beczkowozie,piszcie co o tym sądzicie!

 

PS:Czy uważacie że cały model (beczkowóz+przyczepka) jak na gre MMO posiada dużo faceów,czy powinien to być model znacznie prostszy,jak myślicie? Pozdrawiam!:)

Posted

kola oteksturowane bardzo ladnie :) ale reszta elementow jakas taka masywna a tex wozu wymaga (moim zdanieem) poprawy jeszcze...

 

Ale idzie to fajnie Pozrdawiam :)

Posted

Spróbuj wypalić sobie ambient occlusion i dać na jakiejś warstwie multiply, overlay czy jakiejś innej Powinno pomóc, tekstura ścian przyczepki jest za ciemna, spróbuj dać cos bardziej w kolorze metalu, blachy. Tak jak sam zauważyłeś, tekstura beczkowozu wymaga poprawy.

 

PS:Czy uważacie że cały model (beczkowóz+przyczepka) jak na gre MMO posiada dużo faceów,czy powinien to być model znacznie prostszy,jak myślicie? Pozdrawiam!:)

 

To zależy od ustawienia kamery

Posted

stwórz sobie najpier warstwe z detalami potem warstwe z txt ze zdjecia na koniec tylko LM i bedzie ok - bo na chwile obecnie wyglada strasznie ten metal na przyczepie i na tym kanistrze

Posted

Widzac to mysle ze przydalby sie watek w stylu PimpMyModel albo OverPaintMyTexture :) aby wtedy ktostam wrzucal model z ktorym juz nie wie co zrobic albo teksture z ktora nie umie juz sobie poadzic i ktos inny w wolnej chwili moglby pokazac mu co z tym zrobic (o ile by mu to wyszlo), bo jak to juz gdzies powiedziano mowic to jedno a pokazac to zupelnie cos innego :)

 

ps. alez ja mam holendersko duzo tych postow jak na 3 lata :>

Posted

Konras zawsze mozesz zapostowac overpaint w temacie z obiektem, np tutaj :)

Ja nic wiecej nie moge dodac orpcoz tego ze lepiej, ale nadal jakos tak bez detalu.

Posted

No wiesz nie o taki mi chodzilo typowy overpaint ale hmm taki ze ktos daje wczesniej archiwum z modelem ktory ma mapowanie i ewentualnie stara teksture :) bo tak to wszyscy takze wiemy ze poprawki screena w paincie to troche hmm :p

Posted

Hej wszystkim!No faktycznie,jeszcze posiedze nad tym i detal będzie ale to puzniej.

 

Kolejne rendery! Textury 1024x1024

Piszcie jak się wam to podoba,pozdrawiam!:)

Posted

Drugi bardzo fajny, ale pierwszy troche monotonny kolorystycznie i mam watpliwosci czy jakakolwiek ekipa budowlana bylaby wstanie wniesc takie deski na podlodze co sa do tego budynku :)

Guest Marioza
Posted

to z poprzedniej strony tzn przyczepa z beczką poczebuje wiecej detalu mozna uznac ze to narazie jest wstęp do textury a do finiszu jeszcze spory kawalek drogi, rozklad pokoi fajny ale ja sie na tym nie znam natomiast slizgawka bardzo mi sie podoba trzyma klimat

Posted

happyangel - wez nastepnym razem rob rendery bez cieni bo troche niszcza texture i bez swiateła jakiegos, wyglada spox :D

Guest Marioza
Posted

mnie tam sie podoba slizgawka z lampkami i cieniami : )

Posted

a mi sie nie podoba - za molo detalu troche zle proporcje - u gory powien yc plaski metal nie wyślizgany - ale spoko - az tak zle nie jest

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy