Vorthron Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Witam wszystkich bardzo serdecznie,chciałbym przedstawić wam kilka modeli które będą wykorzystane do powstającej gry MMO RPG. Są to 3 modele:piaskownica,beczki i słup ogłoszeniowy info: modele i textury są wykonane przeze mnie a rozmiar textur to 512x512 Bardzo prosze o opinie na temat modeli,textur, jak sie wam podobają oraz co powinno być ulepszone,nad czym trzeba jeszcze popracować a co jest dobre! Pozdrawiam wszystkich!:)
`Ibanez Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 W mojej ocenie stanu wizualnego nie technicznego, modele i textury, to mi sie podobają:)
Elvans Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Mi się podoba słup ogłoszeniowy a na beczckach troche mnie denerwuje to takie jakby lustrzane odbicie na texturce. Ale siatke pokaż.
Ardeni Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Za dużo burna, nie potrzebnie chyba tyle go dałeś. Ogólnie popracuj jeszcze nad teksturkami.
Gość Marioza Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 wedlug mnie jest wystarczajce na potrzeby gry, przemeczac tego nie ma sensu lepije czas poswieci na nastpena porcje, co do burna to zalezy jaka konwecja graficzna moze chlpoaki calosc chcą utrzymac w takim klimacie? jesli nie to trza troche to przyjaranie zdjąć
Kuba Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Wszystko ok, modele dosyć proste, więc nie ma się czego czepiać. Natomiast tekstury jak na 512 trochę rozmyte.
ninja_shuriken Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 ten piasek wyglada jak z czarnobyla, to jakieś specjalne zamówienie? :P zrób bardziej normalny, a tak to all jest okay. (chopdziaż niektore części textur zbyt ciemne)
Shalivan Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 slupu ładny jak mały. mało detalu na texturkach. mogłbyś poprzyciemniać w niektorych miejscach, a niektore rozjasnić. szczegolnie tam gdzie masz całkowicie czarne. nie uzywaj czarnego koloru.
Busiu Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Witam Najbardziej podoba mi się słup, tekstura beczek jakos mi nie pasuje. Co do piaskownicy to ten piasek coś dziwnie wygląda może troche rozjaśnij i daj więcej żółtego. Pozdrawiam
el_Pawcik Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 widzicie to co ja ?: tu jest ukryte coś w rodzaju krzyczącej twarzy ^^ nice ^^
Cruzh3r Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 siema ogólnie takie bardzo czyste tekstury są. Kiepsko ze skalą teksturek. tj. Ziarno betonu było by 20 razy mniejsze, tak samo w piaskownicy. jeżeli chodzi o te burny to mogą być. Ale czemu takim gigantycznym brushem je robicie:) że malutka poprzeczka robi cień na pół obiektu. efekt rozmycia teksturek dają właśnie ta skala i za szerokie burny.
Levus Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Textury są rozmyte, fakt. Sharpenem je przejedź jak Poraszek mawia;) Pozdrawiam!
Vorthron Napisano 2 Sierpień 2007 Autor Napisano 2 Sierpień 2007 Witam wszystkich!Dziękuje za posty i wszystkie uwagi dotyczące modeli.Dodam tylko że te modele są utrzymane w ciemnej tonacji gdyż będą wykorzystane w ubogiej,brudnej dzielnicy miasteczka,stąd tyle przyciemnień. Pozostała część miasteczka będzie utrzymana w jaśniejszych kolorach(mniej zniszczonych) Gra będzie w konwencji TPP,więc rozmycie nie których textur zbytnio nie przeszkadza. Do tego dodam tylko że po wakacjach zostanie ukończony autorski silnik graficzny wraz z edytorem świata, w tym samym czasie pojawi się więcej informacji o samym projekcie gry. A teraz przedstawiam kolejny model. Charakterystyka modelu:przyczepka z beczkowozem który zaopatrza plac budowy w wodę. info: -przyczepka 789 faces , textura 512x512 -beczkowóz 454 faces , textura 512x512 OK,czekam na posty,zdaje sie że musze jeszcze nad texturką popracować,zwłaszcza na beczkowozie,piszcie co o tym sądzicie! PS:Czy uważacie że cały model (beczkowóz+przyczepka) jak na gre MMO posiada dużo faceów,czy powinien to być model znacznie prostszy,jak myślicie? Pozdrawiam!:)
Fidiasz Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 kola oteksturowane bardzo ladnie :) ale reszta elementow jakas taka masywna a tex wozu wymaga (moim zdanieem) poprawy jeszcze... Ale idzie to fajnie Pozrdawiam :)
Ardeni Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Spróbuj wypalić sobie ambient occlusion i dać na jakiejś warstwie multiply, overlay czy jakiejś innej Powinno pomóc, tekstura ścian przyczepki jest za ciemna, spróbuj dać cos bardziej w kolorze metalu, blachy. Tak jak sam zauważyłeś, tekstura beczkowozu wymaga poprawy. PS:Czy uważacie że cały model (beczkowóz+przyczepka) jak na gre MMO posiada dużo faceów,czy powinien to być model znacznie prostszy,jak myślicie? Pozdrawiam!:) To zależy od ustawienia kamery
Bro Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 stwórz sobie najpier warstwe z detalami potem warstwe z txt ze zdjecia na koniec tylko LM i bedzie ok - bo na chwile obecnie wyglada strasznie ten metal na przyczepie i na tym kanistrze
Vorthron Napisano 14 Sierpień 2007 Autor Napisano 14 Sierpień 2007 Witam,poprawiłem nieco texturki ,nie jest idealnie ale chyba lepiej prawda? Nie miałem zbyt dużo czasu na to, pozdrawiam!
Ardeni Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 a gdzie detal? wierzmy ze jeszcze go ujrzymy
Konras Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 Widzac to mysle ze przydalby sie watek w stylu PimpMyModel albo OverPaintMyTexture :) aby wtedy ktostam wrzucal model z ktorym juz nie wie co zrobic albo teksture z ktora nie umie juz sobie poadzic i ktos inny w wolnej chwili moglby pokazac mu co z tym zrobic (o ile by mu to wyszlo), bo jak to juz gdzies powiedziano mowic to jedno a pokazac to zupelnie cos innego :) ps. alez ja mam holendersko duzo tych postow jak na 3 lata :>
Por@szek Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 Konras zawsze mozesz zapostowac overpaint w temacie z obiektem, np tutaj :) Ja nic wiecej nie moge dodac orpcoz tego ze lepiej, ale nadal jakos tak bez detalu.
Konras Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 No wiesz nie o taki mi chodzilo typowy overpaint ale hmm taki ze ktos daje wczesniej archiwum z modelem ktory ma mapowanie i ewentualnie stara teksture :) bo tak to wszyscy takze wiemy ze poprawki screena w paincie to troche hmm :p
Vorthron Napisano 16 Sierpień 2007 Autor Napisano 16 Sierpień 2007 Hej wszystkim!No faktycznie,jeszcze posiedze nad tym i detal będzie ale to puzniej. Kolejne rendery! Textury 1024x1024 Piszcie jak się wam to podoba,pozdrawiam!:)
Ardeni Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 2gie fajnie, pierwsze jeszcze wymaga pracy, textura podłogi do wymiany.
Por@szek Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Drugi bardzo fajny, ale pierwszy troche monotonny kolorystycznie i mam watpliwosci czy jakakolwiek ekipa budowlana bylaby wstanie wniesc takie deski na podlodze co sa do tego budynku :)
happy-angel Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Tez dla neginy tyle ze moje autorstwa: By happy_angel at 2007-08-10 By happy_angel at 2007-08-10 By happy_angel at 2007-08-10
Gość Marioza Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 to z poprzedniej strony tzn przyczepa z beczką poczebuje wiecej detalu mozna uznac ze to narazie jest wstęp do textury a do finiszu jeszcze spory kawalek drogi, rozklad pokoi fajny ale ja sie na tym nie znam natomiast slizgawka bardzo mi sie podoba trzyma klimat
ofca Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 happyangel - wez nastepnym razem rob rendery bez cieni bo troche niszcza texture i bez swiateła jakiegos, wyglada spox :D
Gość Marioza Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 mnie tam sie podoba slizgawka z lampkami i cieniami : )
Bro Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 a mi sie nie podoba - za molo detalu troche zle proporcje - u gory powien yc plaski metal nie wyślizgany - ale spoko - az tak zle nie jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się