Napisano 28 Lipiec 200717 l Witam wszystkich bardzo serdecznie,chciałbym przedstawić wam kilka modeli które będą wykorzystane do powstającej gry MMO RPG. Są to 3 modele:piaskownica,beczki i słup ogłoszeniowy info: modele i textury są wykonane przeze mnie a rozmiar textur to 512x512 Bardzo prosze o opinie na temat modeli,textur, jak sie wam podobają oraz co powinno być ulepszone,nad czym trzeba jeszcze popracować a co jest dobre! Pozdrawiam wszystkich!:)
Napisano 28 Lipiec 200717 l W mojej ocenie stanu wizualnego nie technicznego, modele i textury, to mi sie podobają:)
Napisano 28 Lipiec 200717 l Mi się podoba słup ogłoszeniowy a na beczckach troche mnie denerwuje to takie jakby lustrzane odbicie na texturce. Ale siatke pokaż.
Napisano 28 Lipiec 200717 l Za dużo burna, nie potrzebnie chyba tyle go dałeś. Ogólnie popracuj jeszcze nad teksturkami.
Napisano 28 Lipiec 200717 l wedlug mnie jest wystarczajce na potrzeby gry, przemeczac tego nie ma sensu lepije czas poswieci na nastpena porcje, co do burna to zalezy jaka konwecja graficzna moze chlpoaki calosc chcą utrzymac w takim klimacie? jesli nie to trza troche to przyjaranie zdjąć
Napisano 29 Lipiec 200717 l Wszystko ok, modele dosyć proste, więc nie ma się czego czepiać. Natomiast tekstury jak na 512 trochę rozmyte.
Napisano 29 Lipiec 200717 l ten piasek wyglada jak z czarnobyla, to jakieś specjalne zamówienie? :P zrób bardziej normalny, a tak to all jest okay. (chopdziaż niektore części textur zbyt ciemne)
Napisano 29 Lipiec 200717 l slupu ładny jak mały. mało detalu na texturkach. mogłbyś poprzyciemniać w niektorych miejscach, a niektore rozjasnić. szczegolnie tam gdzie masz całkowicie czarne. nie uzywaj czarnego koloru.
Napisano 29 Lipiec 200717 l Witam Najbardziej podoba mi się słup, tekstura beczek jakos mi nie pasuje. Co do piaskownicy to ten piasek coś dziwnie wygląda może troche rozjaśnij i daj więcej żółtego. Pozdrawiam
Napisano 29 Lipiec 200717 l widzicie to co ja ?: tu jest ukryte coś w rodzaju krzyczącej twarzy ^^ nice ^^
Napisano 29 Lipiec 200717 l siema ogólnie takie bardzo czyste tekstury są. Kiepsko ze skalą teksturek. tj. Ziarno betonu było by 20 razy mniejsze, tak samo w piaskownicy. jeżeli chodzi o te burny to mogą być. Ale czemu takim gigantycznym brushem je robicie:) że malutka poprzeczka robi cień na pół obiektu. efekt rozmycia teksturek dają właśnie ta skala i za szerokie burny.
Napisano 29 Lipiec 200717 l Textury są rozmyte, fakt. Sharpenem je przejedź jak Poraszek mawia;) Pozdrawiam!
Napisano 2 Sierpień 200717 l Autor Witam wszystkich!Dziękuje za posty i wszystkie uwagi dotyczące modeli.Dodam tylko że te modele są utrzymane w ciemnej tonacji gdyż będą wykorzystane w ubogiej,brudnej dzielnicy miasteczka,stąd tyle przyciemnień. Pozostała część miasteczka będzie utrzymana w jaśniejszych kolorach(mniej zniszczonych) Gra będzie w konwencji TPP,więc rozmycie nie których textur zbytnio nie przeszkadza. Do tego dodam tylko że po wakacjach zostanie ukończony autorski silnik graficzny wraz z edytorem świata, w tym samym czasie pojawi się więcej informacji o samym projekcie gry. A teraz przedstawiam kolejny model. Charakterystyka modelu:przyczepka z beczkowozem który zaopatrza plac budowy w wodę. info: -przyczepka 789 faces , textura 512x512 -beczkowóz 454 faces , textura 512x512 OK,czekam na posty,zdaje sie że musze jeszcze nad texturką popracować,zwłaszcza na beczkowozie,piszcie co o tym sądzicie! PS:Czy uważacie że cały model (beczkowóz+przyczepka) jak na gre MMO posiada dużo faceów,czy powinien to być model znacznie prostszy,jak myślicie? Pozdrawiam!:)
Napisano 2 Sierpień 200717 l kola oteksturowane bardzo ladnie :) ale reszta elementow jakas taka masywna a tex wozu wymaga (moim zdanieem) poprawy jeszcze... Ale idzie to fajnie Pozrdawiam :)
Napisano 2 Sierpień 200717 l Spróbuj wypalić sobie ambient occlusion i dać na jakiejś warstwie multiply, overlay czy jakiejś innej Powinno pomóc, tekstura ścian przyczepki jest za ciemna, spróbuj dać cos bardziej w kolorze metalu, blachy. Tak jak sam zauważyłeś, tekstura beczkowozu wymaga poprawy. PS:Czy uważacie że cały model (beczkowóz+przyczepka) jak na gre MMO posiada dużo faceów,czy powinien to być model znacznie prostszy,jak myślicie? Pozdrawiam!:) To zależy od ustawienia kamery
Napisano 2 Sierpień 200717 l stwórz sobie najpier warstwe z detalami potem warstwe z txt ze zdjecia na koniec tylko LM i bedzie ok - bo na chwile obecnie wyglada strasznie ten metal na przyczepie i na tym kanistrze
Napisano 14 Sierpień 200717 l Autor Witam,poprawiłem nieco texturki ,nie jest idealnie ale chyba lepiej prawda? Nie miałem zbyt dużo czasu na to, pozdrawiam!
Napisano 16 Sierpień 200717 l Widzac to mysle ze przydalby sie watek w stylu PimpMyModel albo OverPaintMyTexture :) aby wtedy ktostam wrzucal model z ktorym juz nie wie co zrobic albo teksture z ktora nie umie juz sobie poadzic i ktos inny w wolnej chwili moglby pokazac mu co z tym zrobic (o ile by mu to wyszlo), bo jak to juz gdzies powiedziano mowic to jedno a pokazac to zupelnie cos innego :) ps. alez ja mam holendersko duzo tych postow jak na 3 lata :>
Napisano 16 Sierpień 200717 l Konras zawsze mozesz zapostowac overpaint w temacie z obiektem, np tutaj :) Ja nic wiecej nie moge dodac orpcoz tego ze lepiej, ale nadal jakos tak bez detalu.
Napisano 16 Sierpień 200717 l No wiesz nie o taki mi chodzilo typowy overpaint ale hmm taki ze ktos daje wczesniej archiwum z modelem ktory ma mapowanie i ewentualnie stara teksture :) bo tak to wszyscy takze wiemy ze poprawki screena w paincie to troche hmm :p
Napisano 16 Sierpień 200717 l Autor Hej wszystkim!No faktycznie,jeszcze posiedze nad tym i detal będzie ale to puzniej. Kolejne rendery! Textury 1024x1024 Piszcie jak się wam to podoba,pozdrawiam!:)
Napisano 16 Sierpień 200717 l 2gie fajnie, pierwsze jeszcze wymaga pracy, textura podłogi do wymiany.
Napisano 17 Sierpień 200717 l Drugi bardzo fajny, ale pierwszy troche monotonny kolorystycznie i mam watpliwosci czy jakakolwiek ekipa budowlana bylaby wstanie wniesc takie deski na podlodze co sa do tego budynku :)
Napisano 17 Sierpień 200717 l Tez dla neginy tyle ze moje autorstwa: By happy_angel at 2007-08-10 By happy_angel at 2007-08-10 By happy_angel at 2007-08-10
Napisano 17 Sierpień 200717 l to z poprzedniej strony tzn przyczepa z beczką poczebuje wiecej detalu mozna uznac ze to narazie jest wstęp do textury a do finiszu jeszcze spory kawalek drogi, rozklad pokoi fajny ale ja sie na tym nie znam natomiast slizgawka bardzo mi sie podoba trzyma klimat
Napisano 18 Sierpień 200717 l happyangel - wez nastepnym razem rob rendery bez cieni bo troche niszcza texture i bez swiateła jakiegos, wyglada spox :D
Napisano 18 Sierpień 200717 l a mi sie nie podoba - za molo detalu troche zle proporcje - u gory powien yc plaski metal nie wyślizgany - ale spoko - az tak zle nie jest
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto