Napisano 17 Sierpień 200717 l Uuu troche sie zawiodlem ze juz skonczony. Po takim wstepie spodziewalem sie o wiele lepszej teksty. No nic, i tak jest niezle ;)
Napisano 17 Sierpień 200717 l Wez otworz edytor uv'ek i flipnij sobie co niektore czesci to nie bedziesz musial robic napisow od tylu :D a i napis na szybie to mus jeszcze poprawic
Napisano 26 Sierpień 200717 l Autor Witam zanim zaczne modelowac pod jeden taki projekcik studium nad glowa mojego ojczulka :P no moze nie jest to wierna replika ale w organice nigdy nie bylem mocny... teraz scukp czy najpierw mapping ? Pozdrawiam :)
Napisano 26 Sierpień 200717 l jest ok :) chociaż jest kilka zbędnych "rzeczy". To w Blenderze ? jak tak to w Editing daj "Set Smooth" Powinien wyglądać mniej kanciasto. Takie pytanie modne po modelu donMario :P Modelik do shootera ? :D
Napisano 26 Sierpień 200717 l Głowa nawet nawet przyczepiłbym sie do powiek i dlaczego włosy zrobiłeś jako oddzielny obiekt? Co do pytania to najpierw mapowanie jak chcesz użyć tego modelu jako base do zbrusha potem sculpt i normalka w zmaperze. Powodzenia.
Napisano 27 Sierpień 200717 l Autor Witam thx za komenty :) Creator cos mi sie zdaje ze bedziemy wspolpracowac razem z Udytzkey :P idezwij sie kiedys na gg ;P a co do pytania - jak moglbym strzelac do Ojca :P Tomala thx a wiesz z ta glowa jakos tak wyszlo :P i chyba przez to mam problem !!!! pomocy... Problem jest taki: zmapowalem sobie ladnie ziomka co widac nizej: i jak nakladam z tego tex to nie caly obiekt sie texturuje !! wiecie co to moze byc ? czy to to ze glowa sklada sie z kilku obiektow ? z gory dziekuje :)
Napisano 27 Sierpień 200717 l ustawiles odpowiednie mapowanie? tzn z orco na uv? sprrawdź edit. co do róznych obiektów to chyba trzeba je osobno zmapowac i osobno wsadzic teksture. nie sprawdzalem.
Napisano 27 Sierpień 200717 l Fidiasz ta głowa to jeden obiekt tylko w dwóch kawałkach czy dwa obiekty? Nie używałem nigdy blendera więc nie bardzo mogę Ci pomóc ale jak to jest jeden obiekt to dziwna sprawa.
Napisano 27 Sierpień 200717 l dodaj siatkę jednego obiektu do drugiego żeby stanowiły jeden obiekt i po kłopocie. Da się zmapowac razem oba obiekty po prostu mapujesz jeden i później drugi tak żeby miały swoje osobne rejony na teksturze, np. pół tekstury na jeden i pół na drugi model. I masz dwa obiekty na jednej teksturze ale to za dużo zabawy, lepiej zrobić obie siatki jako jedne obiekt i już :)
Napisano 28 Sierpień 200717 l Autor hey dzieki za odpowiedzi - ale wlasnie wszystko jest jednym obiektem - polaczylem je zanim zmapowalem - przelaczylem tez z orco na UV...
Napisano 30 Sierpień 200717 l Autor okey dzieki Creatorowi projekt ruszyl - naprawil mi model i i UV troche poprawil za co dziekuje :) model: 1036 tri tex 1024 difuse tex robiona ok 2h: wiem ze nos do porprawy moze pozniej to zrobie ale nie sadze :p
Napisano 30 Sierpień 200717 l stary ustaw wreszcie te smoothing groups. Dodaj modyfikator smooth(3dsmax). Włosy nie rób oddzielnym meshem., dodaj pare poly na głowe i posculptuj. a ogólnie nie baw się tym modelem tylko rób nowy.
Napisano 30 Sierpień 200717 l Cruzh3r dobrze prawi, posłuchaj go i zrób od nowa. Najpierw popatrz na to co zrobiłeś i choćby na ostatnią głowę zrobioną przez donMario czy leadyra. widzisz różnicę? to co zrobiłeś to jest na razie dno. Dlatego powinieneś wywalić i zrobić nowa. Druga napewno wyjdzie lepiej. potem też ją wywal i zrób kolejną. i tak aż do skutku
Napisano 30 Sierpień 200717 l Dlaczego swoje modele pokazujesz takie kanciaste? Dodaj ten smooth jak mówią, i włosy z głową powinny być jako jeden model dlatego tak dziwnie wygladają, jak już pisałem na postaciach się nieznam ale sam model niezasługuje na opinie dna.
Napisano 30 Sierpień 200717 l czepiacie się chłopaka, co do smootha to z tego co wiem jest włączony, chodzi chyba bardziej o ostre krawędzie (np. kwadratu nie wygładzisz za chiny).
Napisano 30 Sierpień 200717 l ok może nie dno. ale i tak wygląda gorzej niż sprzed 10 lat. jak coś jest brzydkie to mówie że jest brzydkie, po co chłopaka oszukiwać? ja też nie znam się na twarzach, nigdy nie robiłem i wątpię aby mi wyszło lepiej za 1 razem. ale ja się nie będę oszukiwał że jest ok, tylko zrobię nową lepszą. więc się nie czepiam tylko motywuję kolegę Fidiasza. ten nick w końcu zobowiązuje ;)
Napisano 30 Sierpień 200717 l za 1 razem nic nie wychodzi a i za 10 to samo sie moze zdazyc, grunt zeby autor tej głowy nie odpuszczal i dzialał dalej bo tylko tędy droga za któryms tam n-tym razem wyjdzie w koncu tak ze będzie nie tylko subiektywnie ale i obiektywnie zadowolony : )
Napisano 31 Sierpień 200717 l Przeginacie z komentarzami. Fidiasz nie przedstawial sie jako Naymushin killer. Uczy sie. A wy co? Byk zapomnial jak cieleciem byl? Nie macie nic konkretnego do powiedzenia to stfu. Fidiasz odstaw ten model juz sie z nim nie baw. Jak chcesz dalej brnac w charsy ( imo powienienes wbrew wszelkim opiniom ktore tutaj widzisz masz to cos w swoich pracach, brakuje ci tylko doswiadczenia wiec nie odpuszczaj) staraj sie updejtowac kazdy wiekszy progres. Lepiej zrob osobny watek do kazdego modelu, teczka nie jest dobrym rozwiazaniem tutaj, to nie 2d. Jezeli chcesz zaczac sie w to babrac, posciagaj videosy ze strony poopa. Zacznij od modelinngu, pozniej uv i na koncu texta. Nie rob apdeujtow skokami w sensie box a pozniej final. Kazdy krok pokazuj, bedzie cie latwiej naprowadzic na dobry tor. IMO jezeli chcesz zaczac zabawe z charsami, zacznij od modeli "cartoon". Nabedziesz wiekszej oglady w modelowaniu i opanujesz rozkladanie uv. Odpusc narazie realistyczne textury. Jak przyjdzie do textur to wyslij pm do mnie troche ci pomoge. Narazie proponowalbym abys zrobil jakis prosty ale ciekawy model i upowal krok po kroku. Przykladowo -> http://www.play-asia.com/paOS-13-71-8x-49-en-70-263g.html http://www.play-asia.com/paOS-13-71-8x-49-en-70-21z7.html http://www.play-asia.com/paOS-13-71-8x-49-en-70-23mb.html http://www.play-asia.com/paOS-13-71-8x-49-en-70-23k7.html masz tutaj charsy, prosta texture, ale opanujesz modelling, proporcje uv. Reszta pozniej.
Napisano 31 Sierpień 200717 l Autor Creator dzieki :) `Ibanez :) donMario :) Por@szek Tobie dzieki najwieksze :) wiesz co poczatkowo mnie te komentsy troszke zdolowaly ale pozniej dostalem takeigo pozytywnego kopa ze mam teraz motywacje na kolejny projekt :D Dzieki za oferte pomocy w tex napewno skorzystam :) ooo i thx za charsy ale narazie mam juz pewnien projekt w planach... Niedlugo mam nadzieje kolejny projekt :D
Napisano 1 Wrzesień 200717 l głowy to modele które trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć, sam właśnie to robię, czasem jak ma się dość ćwiczenia robisz sobie coś lżejszego i znowu wracasz, Poroszek dobrze mówi p.s może spróbuj wingsa ? Mi się lepiej modeluje niż w maksie
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Poraszek nam złagodniał? Jeszcze niedawno były dymy odnośnie teorii trójkąta w świecie gier komputerowych, a dzisiaj taka ładna poprawa :* CO bedzie następne skoro nie głowy?
Napisano 2 Wrzesień 200717 l następne będą hi-poly kartony do monitorów !! hehe :D Co do Wingsa sam używam i polecam, ale jest niestety parę minusów.
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Fidiasz, z komentarzy wyciągaj dla siebie to, co pomoże Ci w przyszłych pracach uniknąć podobnych błędów lub podwyższy jakość pracy. Resztą się nie przejmuj, zawsze znajdzie się kilku życzliwych, którzy będą chcieli Cię zniechęcić. Z każdą pracą (nie tylko 3D) jest tak, że raz wyjdzie lepiej, raz gorzej, najważniejsze żeby wyciągnąć z tego wnioski i jechać dalej :)
Napisano 3 Wrzesień 200717 l Fidiasz- mi sie tam podoba ten styl; widze ze wszyscy zapomnieli jak "Pablo Picasso" zaczynal ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto