Napisano 20 Wrzesień 200717 l Ardeni - super mi sie podoba, ale tam z przodu te swiatla takie troche kanciaste? ps czekam na teksturki
Napisano 20 Wrzesień 200717 l Rób, rób, bo wygląda ekstra :> Tak daleko zaszedłeś i chcesz przerwać? :>
Napisano 20 Wrzesień 200717 l Autor Będę nad nim pracował, zabiorę się za to wszystko jak tylko znajdę jakiś kąt we Wrocku w którym udałoby mi się zamieszkać
Napisano 20 Wrzesień 200717 l Mógłbym Cie do siebie przygarnąć... Bym miał nadwornego modelarza :) ale nie mam niestety miejsca... Co Cie do Wro przy wiało z tak daleka?
Napisano 21 Wrzesień 200717 l Autor Co Cie do Wro przy wiało z tak daleka? Słyszę to pytanie ostatnio codziennie ;) Odpowiedź - a tak, długo by pisać robiąc offtopa ;P
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Autor Dopiero teraz zauwazyłem ze wentyla brak, ten metal powinien miec jakies refleksy, ale nie mogłem tego na renderze ukazać, chyba ze dałbym jakaś hdri do vraya. To moja pierwsza otexturowana oponka, więc wszelkie krytyki potrzebne. Z 2h tą texture robiłem... aż się przeszedłem do garazu porobic fotek :P textury to 512 x diffuse, specular i normalka
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Myślę że możesz dodać trochę brudu, we wnękach miedzy felgą a "deklem piasty", również detal na oponie taki jak: napisy mógł by być trochę bardziej widoczny. A podsumowując to jest całkiem spoko, gdybyś zapodał widok z normalką, której tutaj jakoś nie "czuć". pozdrawiam
Napisano 24 Wrzesień 200717 l z ostroscią texturki na tej oponce to sie zupełnie nie postarałeś, chyba ze rozdziałke ma naprawde malutką
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Autor Wyostrzyłem przed chwila troszke, jak się dało w granicach rozsądku by sobie pikseli nienarobić. Rozmiar textury niestety nie pozwolił na większy detal, jak napisy itp (512x512). Bieżnik mogłem zmapować inaczej, tak by się powtarzał na uvw, ale cóż.. następnym razem tego typu błędów nie będzie :) Screen z normalką, jak się okazało - wcześniejszy render miał ją wyłączoną...
Napisano 24 Wrzesień 200717 l no nie uwieze ze na 512 nie mozna uzykas ostrzejszego bieznika bo to głownie o niego mi chodziło :)
Napisano 24 Wrzesień 200717 l ze jak?? 512 na cala fure czy tylko kolo - bo jak na kolo tylko to suuaabooo
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Autor Ok w takim razie przynajmniej bieznik będzie nowy :) Nie ma to jak dobra krytyka :)
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Normal coś słabo Ci się wyrenderował. Używałeś skylighta? Może spróbuj z omni. Sama tekstura trochę rozmyta, może poszukaj lepszej fotki w necie.
Napisano 24 Wrzesień 200717 l albo zrob wersje kola HP i wypal normale :) (i ao tez :) - bo zrobic bierznik w hp to w sumie latwo :)
Napisano 5 Październik 200717 l Autor Moda na pokazywanie się zrobiła wiec i ja nie będę sobie żałował - takie podłubane dzisiaj rano, diff bazowy, bo nie mam pojęcia co z nim zrobić.
Napisano 13 Listopad 200717 l co z tą warszawką/pobiedą? powinna juz być dawno skonczona, nie popuszcze :]
Napisano 15 Listopad 200717 l Autor Siema Lewus :D zrobie zrobie, teraz nie mam neta do 22tego i musze czyms czas zabic :) Jak bede miał mozliwosc to pokaze przy okazji kilka innych moich wypocin z ostatnich dni...
Napisano 18 Listopad 200717 l mam pytanko pozornie z innej bajki na bazie czego modelujesz ? i masz moze printy pozadne od Gaz 24 ? bo poszukuje ostro
Napisano 21 Listopad 200717 l Autor Mam printy ogólne i bardziej szczegółowe (brak mi w nich np kompletnego przedniego zawieszenia). Ktoś już w tym wątku je zapodawał, podeślę je jak uda mi się jutro lub pojutrze załatwić internet w mieszkanku. Przy okazji pokaże jak to wszystko teraz wygląda. :;620657']bardzo ładnie' date=' bardzo. XD[/quote'] Jakbyś napisał że źle to więcej bym garów nie pozmywał :P
Napisano 22 Listopad 200717 l Autor Screen na chwilę obecną, jeszcze muszę troszke ogół poprawic (desat itp), dodac alphe i kilka pierdółek.
Napisano 22 Listopad 200717 l zapowiada się bardzo ciekawie.... tylko przybrudź go bardziej, więcej ciemnych miejsc z wyciekającym olejem, i przylepionym do niego kurzem.... i tak stary samochód miał raczej żeliwny blok więc powinien być bardziej brązowy, ale jak co to ja sie nie znam :) pzdr
Napisano 22 Listopad 200717 l Noo stary - jest naprawde OK - widze ze tylko mi sie nie chce juz w domu nic dlubac - ale scanie napewno kidys skoncze :) Pozdro i czekam na wiecej :)
Napisano 22 Listopad 200717 l Autor Diff został uznany za ukończony, moze conajwyżej rozjaśnie go w niektórych miejscach. Następnym etapem bedzie specular i normalka :)
Napisano 25 Listopad 200717 l Autor I na 99% ostateczna wersja, czas zabrać się za coś innego, bude zostawie sobie na "za jakiś czas". Textury to diffuse, normalka i specular, wszystkie w rozdziałkach 1024x1024 ~4065 trójkątów Link do tekstury (diffuse): http://images28.fotosik.pl/118/7a48638baac5da09.jpg Ubolewam, ze nie potrafie jeszcze więcej wyciagnać z takiego rozmiaru tekstury... Pozdrawiam :)
Napisano 25 Listopad 200717 l Mysle ze jest coraz lepiej ale ten akumulator srednio sie prezentuje wyglada malo wiarygodnie
Napisano 25 Listopad 200717 l Wiem że najłatwiej jest krytykować ale jeszcze mógłbyś tą teksturę jeszcze dopieścić, korzystaj z fotek jako referencji, zapodaje kilka linków do "przytyranych" silników... pzdr http://www.manoian.net/jeep/images/350_dirty.jpg http://www.manoian.net/jeep/images/304_in_jeep.jpg http://www.manoian.net/jeep/images/350_4bolt_dipped.jpg http://datsun1200.com/modules/myalbum/photos/9978.jpg
Napisano 25 Listopad 200717 l akumulator koniecznie do poprawy - tzn wiecej detalu na bokach i froncie daj. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto