Skocz do zawartości

[wip] Pojazd 3d: Pabieda


Ardeni

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

09242007132532js1.th.jpg

Dopiero teraz zauwazyłem ze wentyla brak, ten metal powinien miec jakies refleksy, ale nie mogłem tego na renderze ukazać, chyba ze dałbym jakaś hdri do vraya.

To moja pierwsza otexturowana oponka, więc wszelkie krytyki potrzebne.

Z 2h tą texture robiłem... aż się przeszedłem do garazu porobic fotek :P

textury to 512 x diffuse, specular i normalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że możesz dodać trochę brudu, we wnękach miedzy felgą a "deklem piasty", również detal na oponie taki jak: napisy mógł by być trochę bardziej widoczny. A podsumowując to jest całkiem spoko, gdybyś zapodał widok z normalką, której tutaj jakoś nie "czuć".

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyostrzyłem przed chwila troszke, jak się dało w granicach rozsądku by sobie pikseli nienarobić. Rozmiar textury niestety nie pozwolił na większy detal, jak napisy itp (512x512).

Bieżnik mogłem zmapować inaczej, tak by się powtarzał na uvw, ale cóż.. następnym razem tego typu błędów nie będzie :)

Screen z normalką, jak się okazało - wcześniejszy render miał ją wyłączoną...

09242007142627mq8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam printy ogólne i bardziej szczegółowe (brak mi w nich np kompletnego przedniego zawieszenia). Ktoś już w tym wątku je zapodawał, podeślę je jak uda mi się jutro lub pojutrze załatwić internet w mieszkanku. Przy okazji pokaże jak to wszystko teraz wygląda.

 

:;620657']bardzo ładnie' date=' bardzo. XD[/quote']

 

Jakbyś napisał że źle to więcej bym garów nie pozmywał :P

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowiada się bardzo ciekawie.... tylko przybrudź go bardziej, więcej ciemnych miejsc z wyciekającym olejem, i przylepionym do niego kurzem.... i tak stary samochód miał raczej żeliwny blok więc powinien być bardziej brązowy, ale jak co to ja sie nie znam :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na 99% ostateczna wersja, czas zabrać się za coś innego, bude zostawie sobie na "za jakiś czas".

Textury to diffuse, normalka i specular, wszystkie w rozdziałkach 1024x1024

~4065 trójkątów

f502002a0c45811amed.jpg

 

Link do tekstury (diffuse): http://images28.fotosik.pl/118/7a48638baac5da09.jpg

 

Ubolewam, ze nie potrafie jeszcze więcej wyciagnać z takiego rozmiaru tekstury...

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że najłatwiej jest krytykować ale jeszcze mógłbyś tą teksturę jeszcze dopieścić, korzystaj z fotek jako referencji, zapodaje kilka linków do "przytyranych" silników...

pzdr

 

http://www.manoian.net/jeep/images/350_dirty.jpg

http://www.manoian.net/jeep/images/304_in_jeep.jpg

http://www.manoian.net/jeep/images/350_4bolt_dipped.jpg

http://datsun1200.com/modules/myalbum/photos/9978.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności