Udytzkey Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 Ardeni - super mi sie podoba, ale tam z przodu te swiatla takie troche kanciaste? ps czekam na teksturki
1nS Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 Rób, rób, bo wygląda ekstra :> Tak daleko zaszedłeś i chcesz przerwać? :>
Ardeni Napisano 20 Wrzesień 2007 Autor Napisano 20 Wrzesień 2007 Będę nad nim pracował, zabiorę się za to wszystko jak tylko znajdę jakiś kąt we Wrocku w którym udałoby mi się zamieszkać
1nS Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 Mógłbym Cie do siebie przygarnąć... Bym miał nadwornego modelarza :) ale nie mam niestety miejsca... Co Cie do Wro przy wiało z tak daleka?
Ardeni Napisano 21 Wrzesień 2007 Autor Napisano 21 Wrzesień 2007 Co Cie do Wro przy wiało z tak daleka? Słyszę to pytanie ostatnio codziennie ;) Odpowiedź - a tak, długo by pisać robiąc offtopa ;P
Ardeni Napisano 24 Wrzesień 2007 Autor Napisano 24 Wrzesień 2007 Dopiero teraz zauwazyłem ze wentyla brak, ten metal powinien miec jakies refleksy, ale nie mogłem tego na renderze ukazać, chyba ze dałbym jakaś hdri do vraya. To moja pierwsza otexturowana oponka, więc wszelkie krytyki potrzebne. Z 2h tą texture robiłem... aż się przeszedłem do garazu porobic fotek :P textury to 512 x diffuse, specular i normalka
Tony M. Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Myślę że możesz dodać trochę brudu, we wnękach miedzy felgą a "deklem piasty", również detal na oponie taki jak: napisy mógł by być trochę bardziej widoczny. A podsumowując to jest całkiem spoko, gdybyś zapodał widok z normalką, której tutaj jakoś nie "czuć". pozdrawiam
Gość Marioza Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 z ostroscią texturki na tej oponce to sie zupełnie nie postarałeś, chyba ze rozdziałke ma naprawde malutką
Ardeni Napisano 24 Wrzesień 2007 Autor Napisano 24 Wrzesień 2007 Wyostrzyłem przed chwila troszke, jak się dało w granicach rozsądku by sobie pikseli nienarobić. Rozmiar textury niestety nie pozwolił na większy detal, jak napisy itp (512x512). Bieżnik mogłem zmapować inaczej, tak by się powtarzał na uvw, ale cóż.. następnym razem tego typu błędów nie będzie :) Screen z normalką, jak się okazało - wcześniejszy render miał ją wyłączoną...
Gość Marioza Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 no nie uwieze ze na 512 nie mozna uzykas ostrzejszego bieznika bo to głownie o niego mi chodziło :)
ftorek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 ze jak?? 512 na cala fure czy tylko kolo - bo jak na kolo tylko to suuaabooo
Ardeni Napisano 24 Wrzesień 2007 Autor Napisano 24 Wrzesień 2007 Ok w takim razie przynajmniej bieznik będzie nowy :) Nie ma to jak dobra krytyka :)
Kuba Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Normal coś słabo Ci się wyrenderował. Używałeś skylighta? Może spróbuj z omni. Sama tekstura trochę rozmyta, może poszukaj lepszej fotki w necie.
ftorek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 albo zrob wersje kola HP i wypal normale :) (i ao tez :) - bo zrobic bierznik w hp to w sumie latwo :)
Ardeni Napisano 5 Październik 2007 Autor Napisano 5 Październik 2007 Moda na pokazywanie się zrobiła wiec i ja nie będę sobie żałował - takie podłubane dzisiaj rano, diff bazowy, bo nie mam pojęcia co z nim zrobić.
AkkA Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Zrob tak jak na miiniaturce :). Fajnie ci z tym idzie.
Gość Marioza Napisano 13 Listopad 2007 Napisano 13 Listopad 2007 co z tą warszawką/pobiedą? powinna juz być dawno skonczona, nie popuszcze :]
Ardeni Napisano 15 Listopad 2007 Autor Napisano 15 Listopad 2007 Siema Lewus :D zrobie zrobie, teraz nie mam neta do 22tego i musze czyms czas zabic :) Jak bede miał mozliwosc to pokaze przy okazji kilka innych moich wypocin z ostatnich dni...
damusTo Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 mam pytanko pozornie z innej bajki na bazie czego modelujesz ? i masz moze printy pozadne od Gaz 24 ? bo poszukuje ostro
Ardeni Napisano 21 Listopad 2007 Autor Napisano 21 Listopad 2007 Mam printy ogólne i bardziej szczegółowe (brak mi w nich np kompletnego przedniego zawieszenia). Ktoś już w tym wątku je zapodawał, podeślę je jak uda mi się jutro lub pojutrze załatwić internet w mieszkanku. Przy okazji pokaże jak to wszystko teraz wygląda. :;620657']bardzo ładnie' date=' bardzo. XD[/quote'] Jakbyś napisał że źle to więcej bym garów nie pozmywał :P 1
Levus Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Przy okazji pokaże jak to wszystko teraz wygląda. Mieszkanko? pozdro:)
Ardeni Napisano 22 Listopad 2007 Autor Napisano 22 Listopad 2007 Screen na chwilę obecną, jeszcze muszę troszke ogół poprawic (desat itp), dodac alphe i kilka pierdółek.
Tony M. Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 zapowiada się bardzo ciekawie.... tylko przybrudź go bardziej, więcej ciemnych miejsc z wyciekającym olejem, i przylepionym do niego kurzem.... i tak stary samochód miał raczej żeliwny blok więc powinien być bardziej brązowy, ale jak co to ja sie nie znam :) pzdr
pecet Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 niezłe, super texturki, nawet akumulator jest :D
Bro Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Noo stary - jest naprawde OK - widze ze tylko mi sie nie chce juz w domu nic dlubac - ale scanie napewno kidys skoncze :) Pozdro i czekam na wiecej :)
Ardeni Napisano 22 Listopad 2007 Autor Napisano 22 Listopad 2007 Diff został uznany za ukończony, moze conajwyżej rozjaśnie go w niektórych miejscach. Następnym etapem bedzie specular i normalka :)
damusTo Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 to ja bym te dokladniejsze princiki poprosil :]
Ardeni Napisano 23 Listopad 2007 Autor Napisano 23 Listopad 2007 3maj http://www.sendspace.com/file/19exkb
damusTo Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Super, DZIĘKI a masz moze GAZ 24 aka WOŁGA ?
Ardeni Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 Niestety nie, nie szukałem więc nie mam :/
Ardeni Napisano 25 Listopad 2007 Autor Napisano 25 Listopad 2007 I na 99% ostateczna wersja, czas zabrać się za coś innego, bude zostawie sobie na "za jakiś czas". Textury to diffuse, normalka i specular, wszystkie w rozdziałkach 1024x1024 ~4065 trójkątów Link do tekstury (diffuse): http://images28.fotosik.pl/118/7a48638baac5da09.jpg Ubolewam, ze nie potrafie jeszcze więcej wyciagnać z takiego rozmiaru tekstury... Pozdrawiam :)
damusTo Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 Mysle ze jest coraz lepiej ale ten akumulator srednio sie prezentuje wyglada malo wiarygodnie
Tony M. Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 Wiem że najłatwiej jest krytykować ale jeszcze mógłbyś tą teksturę jeszcze dopieścić, korzystaj z fotek jako referencji, zapodaje kilka linków do "przytyranych" silników... pzdr http://www.manoian.net/jeep/images/350_dirty.jpg http://www.manoian.net/jeep/images/304_in_jeep.jpg http://www.manoian.net/jeep/images/350_4bolt_dipped.jpg http://datsun1200.com/modules/myalbum/photos/9978.jpg
Kuba Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 Fajnie, mi się podoba. Najważniejsze, że do tego wróciłeś :)
Bro Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 akumulator koniecznie do poprawy - tzn wiecej detalu na bokach i froncie daj. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się