grunio Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Drugie podejście do zbrusha. Mam nadzieje ze ten model trochę orka przypomina. Robione w zbrushu, 3dsmaxie i photoszopie.
Ania Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 bardzo fajna praca, zwłaszcza podoba mi się światło i shader pewne rzeczy by można jeszcze poprawić i dopracować tak jak pisano w wipie, ale i tak dobrze to wygląda
kubi Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Pokazałeś że dobra tekstura można zamaskować średnio wykonany model.
!Ewert Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 kolczyk w nosie jest wieśniczy:D ładna morda:)
Georgas Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 ładna textura i shadery możesz pokazać samą texture?? nie musi być w dużej rozdziałce
tadzio Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Swietny wyraz twarzy- nadaje tej gebie charakteru, srogosci. Ladne oczka i swiatlo. Ogolnie cacy. Pozdr
Gość Brendi Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Witam, to mój pierwszy post na tym forum^^ Ork wg mnie bardzo orkowy, widać tutaj pewną podstawę u Tolkiena, który w końcu napisał, że orkowie to zniekształceni elfowie. Ładniutko:)
hcpiter Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Super ork ! przedewszystkim super mapa ! :) Pozdrawiam
tadzio Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 grunio wykadruj brzydala od brwi do brody i bedzie na poster do "green street hooligans2" jak sie patrzy;) pozdr
grunio Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 dzieki za komentarze. tadzio -> dobre :) Georgas -> zbrush dziwnie rozklada teksture - jest posiekana jak jakies puzle. juz wiecej widac na displacement map: zanim zaczolem robic teksture w zbrushu, w fotoszopie zrobilem podklad ze zdjec skor zwierzat i dopiero na nim detale dolozylem w zbrushu: przy ustawianiu oswietleina i renderowaniu bardzo sie przydal ten tutorial: http://www.munozvelazquez.com/tutoriales/saturno.pdf pozdrawiam
kris_hm Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 jest bomba !!! genialny. ale jedna rzecz mnie razi. ten kolczyk w nosie. nadawalby sie dla zalotnej panienki a nie wielkiego orka !!! mysle, ze powinienes dac mu kolczyk przynajmniej takiej wielkosci jak ten w uchu. ale to tylko moje skromne zdanie
Leru Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Zbrush tak to rozłożył, bo wymapował każdy polygon oddzielnie. Nie ważne w tym momencie jest jak to zrobił, ważne, że jest efekt dobry ;) Na moje oko on bardziej przypomina trolla. A nawet więcej - murzyńskiego trolla. To jednak faktu nie zmienia, że jest spoko koko.
Beatou Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Mistrzostwo :D wygląda jakby chciał zabić kamerzystę :D
nielot007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 gdyby nie usta(normalnie szok) bylo by bardzo fajnie ale nie moge ust darowac za bardzo przykuwaja wzrok
purple Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Widzę że pracowałeś na symetrii, niestety oprócz pochwalenia tekstury, muszę Cię też ******** za symetrię! Skoro używałeś tylu softów, to mogłeś już pokusić się o nadanie inywidualnych elementów różnych części twarzy...za teksturę "+" za jawną symetrię i leniuszka" -" pozdrawiam:)
seblen11 Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Super ORK praca ma charakter uznanie (…draznia mnie tylko te kolczyki, wygladaja jak przyklejone…) pozdrawiam
LISEK Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Fajnie, tylko jego skora wyglada jakby byla z kamienia :p
CG_Adam_Dedyk Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Zmniejsz rozmiar tego orka i bedziesz miał avatarka:D Śliczny jest;) Aha i kolczyk beznadziejny jak na orka to powinien byc znacznie większy i trochę "zniszczony";)
Rekomendowane odpowiedzi