Skocz do zawartości

Postać 3D : Zerg


Eric_Draven

Rekomendowane odpowiedzi

model low spec i dif mój. model hi normal i bazowy dif Kilstara aka Badmoon.

 

zerghead3iu7.jpg

 

 

zergshowof9.jpg

 

a tu z texturą detail 128128 w 2 kanale

 

detalep9.jpg

 

 

a tu jeszcze z marinesem. model by kills tekstura moja. dlatego taka biedna texa jest ;)

 

rencv6.jpg

 

 

 

texturki

 

http://img362.imageshack.us/img362/7229/texturesmb7.jpg

 

 

na bitwe UGAC na cg talku żeśmy to stworzyli jakiś czas temu. z 6 miesięcy już bedzie pewnie ;) mam nadzieje że sie bedzie podobało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

o kurcze fajny zerg :-) ale wydaje mi sie ze cos nie tak jest z wyswietlaniem normalki :/ z tego co widze na hipoly wiglada gitowo ale juz na modelu jej prawie nie widac, natomiast widac bialo czarna texturke na co tez jest lekkim mankamentem, wydaje mi sie ze mozna by dodac troszke wiecej kolorku :D

ale generalnie jest superancko ;-) szczegolnie mi sie podoba 2 renderek z czerwonym swiatlem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie bomba, co już zresztą Ci mówiłem :)

No tak takie rzeczy to sie chyba w polsce zdarzaja ; ) Wogle patrzac na forum mam wrazenie ze tu koledzy daja posty kolegom albo ludzie ktorzy umieja bardzo malo daja rady ludziom ktorzy umieja wiecej od nich ^^'

A pozatem powiedzcie mi co tu tak swietnie wyglada ze sie tym zachwycacie... umm no ja nie wiem ale ten model ZB to jakies packi a tekstura to kolejne... tak na prawde.. w SC nie gralem ale moze te stwory tak rzeczywiscie wygladaja jak jakas maz bez miesni, sciegien itd... jak tak to przepraszam : >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada spokoa - ale wydaje mi sie ze sam nie wiedziales co tak naprawde chcesz osiagnac w ZB - wyglada jakbys "walil" detal wgdzie popadnie i to roznymi "warstwami" - mogles sie skupic na dwoch/trzech

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no super fajnie to wygląda. zergi ulubiona rasa;)

 

te przednie łapy/kolce myśle że mogły by być z takiej ładnej gładkiej kości, jak kły u zwierząt. A nie taki podziruawione/popękane. teksturki fajne ale tłumią normale, no i kolorowe nie są. Może więcej speculara?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

cos mi nie lezy ten stwór a dokładnie textura i moze tez sposb prezetnacji ,na finalnym skrinie z tym hipkiem wyglada to bardziej old schoolowo tzn jak ze starych gier gdzie nie bylo normali, wina moze lezec po stornie zbyt mocnego zblendowania cavitki z normala lub ao w kazdym razie zbyt malo przejzysty jest ten stwór , zbyt duzo czerni i brudnego koloru oraz rozbielenia, kto wiem jak by to sie sprawdzilo na żywo w np grze moze byloby wystarczajco w kazdym razie jako stilek game artowy nie przekonuje, tego hipka jak by jeszcze przycisnac i jakos lepjej zaprezentowac to by z niego cos jeszcze bylo całkiem dobrego, nie traktuj tego przypadkiem jako zadzieranie nosa czy cóś po prostu takie mam odczucia patrząc na obrazki : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności