Napisano 4 Wrzesień 200717 l model low spec i dif mój. model hi normal i bazowy dif Kilstara aka Badmoon. a tu z texturą detail 128128 w 2 kanale a tu jeszcze z marinesem. model by kills tekstura moja. dlatego taka biedna texa jest ;) texturki http://img362.imageshack.us/img362/7229/texturesmb7.jpg na bitwe UGAC na cg talku żeśmy to stworzyli jakiś czas temu. z 6 miesięcy już bedzie pewnie ;) mam nadzieje że sie bedzie podobało
Napisano 4 Wrzesień 200717 l o kurcze fajny zerg :-) ale wydaje mi sie ze cos nie tak jest z wyswietlaniem normalki :/ z tego co widze na hipoly wiglada gitowo ale juz na modelu jej prawie nie widac, natomiast widac bialo czarna texturke na co tez jest lekkim mankamentem, wydaje mi sie ze mozna by dodac troszke wiecej kolorku :D ale generalnie jest superancko ;-) szczegolnie mi sie podoba 2 renderek z czerwonym swiatlem
Napisano 4 Wrzesień 200717 l Jak dla mnie bomba, co już zresztą Ci mówiłem :) No tak takie rzeczy to sie chyba w polsce zdarzaja ; ) Wogle patrzac na forum mam wrazenie ze tu koledzy daja posty kolegom albo ludzie ktorzy umieja bardzo malo daja rady ludziom ktorzy umieja wiecej od nich ^^' A pozatem powiedzcie mi co tu tak swietnie wyglada ze sie tym zachwycacie... umm no ja nie wiem ale ten model ZB to jakies packi a tekstura to kolejne... tak na prawde.. w SC nie gralem ale moze te stwory tak rzeczywiscie wygladaja jak jakas maz bez miesni, sciegien itd... jak tak to przepraszam : >
Napisano 4 Wrzesień 200717 l spoko jest, nie ma się czym zachwycać, ale to moze wina prezentacji modelu, sam nie wiem jak i czy mozna by to lepiej pokazać.
Napisano 4 Wrzesień 200717 l wyglada spokoa - ale wydaje mi sie ze sam nie wiedziales co tak naprawde chcesz osiagnac w ZB - wyglada jakbys "walil" detal wgdzie popadnie i to roznymi "warstwami" - mogles sie skupic na dwoch/trzech pozdro
Napisano 4 Wrzesień 200717 l no Sar ..jesli chodzi o txt to stać Cie na wiecej ... ale ogół całkiem sympatyczny
Napisano 4 Wrzesień 200717 l pogubiłesz sie w zbrushu, a modelik całkiem spoko. Fajne oświetlone. Czemu Zerg ?
Napisano 4 Wrzesień 200717 l no super fajnie to wygląda. zergi ulubiona rasa;) te przednie łapy/kolce myśle że mogły by być z takiej ładnej gładkiej kości, jak kły u zwierząt. A nie taki podziruawione/popękane. teksturki fajne ale tłumią normale, no i kolorowe nie są. Może więcej speculara? pozdro
Napisano 4 Wrzesień 200717 l cos mi nie lezy ten stwór a dokładnie textura i moze tez sposb prezetnacji ,na finalnym skrinie z tym hipkiem wyglada to bardziej old schoolowo tzn jak ze starych gier gdzie nie bylo normali, wina moze lezec po stornie zbyt mocnego zblendowania cavitki z normala lub ao w kazdym razie zbyt malo przejzysty jest ten stwór , zbyt duzo czerni i brudnego koloru oraz rozbielenia, kto wiem jak by to sie sprawdzilo na żywo w np grze moze byloby wystarczajco w kazdym razie jako stilek game artowy nie przekonuje, tego hipka jak by jeszcze przycisnac i jakos lepjej zaprezentowac to by z niego cos jeszcze bylo całkiem dobrego, nie traktuj tego przypadkiem jako zadzieranie nosa czy cóś po prostu takie mam odczucia patrząc na obrazki : )
Napisano 10 Lipiec 200816 l Ochydny, brzydki, paskudny, koslawy, kanciaty - i o to chodzi!!!!!!!! Ach, sliczna paskuda:P:P
Napisano 10 Lipiec 200816 l Niby wszystko ok ale coś jest nie tak. Chyba przesadzone z detalem zarówno na diff i na normalce i oba te elementy się zagłuszają nawzajem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto