Napisano 5 Wrzesień 200717 l Właśnie czekamy na tekstury :D Fajnie się to prezentuje. Ile to ma poly ?
Napisano 5 Wrzesień 200717 l fajne, mozesz napisac cos wiecej o calej scenie? tzn jak bedzie wygladalo otoczenie, czy to bedzie tylko render kamienicy, czy moze jakies miasto, ulice itp ?
Napisano 5 Wrzesień 200717 l Autor Tak to lubelskie kamienice, mysle ze scenka wchodzi w gre jakies drzewko ludziki kraweznik itd... :) Co do poly to dokladnie nie pamietam a teraz nie ma mnie w domu wiec sprawdzic nie moge ale chyba cos kolo 700 dokaldnie napisze jak wroce i zblizenie balustrad dam... :)
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Autor A wiec dokaldna ilosc poly to 707 tys. A tutaj daje obiecane zblizenie balustrad i zdjecie budynku.
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Dla mnie cacy ;) Choć balustrady na zbliżeniu wyglądają na troche krzywe ;) Ale może mi się tylko wydaje... Dawaj teksturki maluj :)
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Autor Wlasnie co do tekstur i materiałów szukam próbuje i ucze się... bo właściwie bede miał z tym problem. Moze ma ktos jakies tutoriale na temat teksturowania mapowania itd.
Napisano 18 Wrzesień 200717 l No właśnie - zrób też później jakiś chodnik :) Będzie ciekawie :) Powodzenia (balkony te okrągłe trochę "kańciaste")
Napisano 4 Styczeń 200817 l kurde zbychowaty :P sam bys wziol i wymodelowal :D tak wogole to fajna rpaca.. lubie takie barierki w takiej siakiej secesji :D
Napisano 5 Styczeń 200817 l fajnie to wygląda, z texturkami i dobrym renderem jeszcze lepiej... mam nadzieje... ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto