Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Porsche 911


Rekomendowane odpowiedzi

EDIT 31.07.08: Ktoś odgrzebał temat, to stwierdziłem, że jak już ktoś kliknie to żeby się nie bulwersował to może ocenić nowy render, a jak nie ocenić to zobaczyć i zamknąć, nie narzekając na kolegę który to odgrzebał, szczerze nie wiem dlaczego :P

Oto myślę ostatni render, mnie satysfakcjonuje, bo poprzednie miały słabą jakość przez czas renderingu i brak możliwości sprzętowych.

 

no1.jpg

 

 

EDIT (12.02.08): Witam. Zaczynam od góry, żeby od razu były świeże prace. Jak obiecałem tak musiałem wyrenderować jeszcze raz moje ukochane autko, mam nadzieję, że teraz wygląda lepiej i bardziej się Wam podoba :)

 

psf.jpg

 

psb.jpg

 

 

STARA CZESC POSTA PONIŻEJ:

 

No i po powrocie z wakacji skończyłem, co prawda nie było już za wiele w WIPie, ale to z braku czasu na rendery, po prostu chciałem to dokończyć zanim mi się skończy wolny czas. Render nie jest rewelacyjny ale to ze wzgledu na czas, może bede miał możliwosc puscić to na lepszych ustawieniach kiedys. Jak narazie tyle ile jest oceniajcie:

 

00.jpg

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

PS Dodam tylko że zawsze zastanawiałem się dlaczego tak mało jest Porsche w 3D, przynajmniej dla mnie jego krągłości są jak piękne tak trudne. Mam nadzieje że mnie za to mocno nie zjedziecie :P

 

Pozdrawiam,

 

UPDATE.

Musiałem poprawić, w końcu to Porsche,a ja je kocham :P

v2.jpg

Edytowane przez pitekkkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajnie wyszło ;)

Można by troche nad lepszym oświetleniem popracować, ale i tak mi się podoba. Shader felgi ekstra :D Ale materiał opony już nie ;)

 

Praca ogólnie spoko, ale napewno dałbyś rade wycisnąć z niej jeszcze więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis: nie wiem o co chodzi z tymi szybami, są normalne czarne uszczelki, chociaż fakt jak sie patrzy to tego nawet nie widać, a co do krzywości to widać to dopiero na lakierze przy dużym renderze, jak powiedziałem krzywizny tego modelu mnie trochę przerosły.

 

A co do rendera, to obiecuje w wolnych 40h bo tyle będzie mniej więcej trwał render przeliczając z miniatury, coś podziałam nad lepszym efektem, ten trwał 8h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze rendery lepsze, tylko ten szum... fajny materiał na przednim małym kierunkowskazie i przednich dolnych lampach.

Model jest ok tylko otoczenie (w oby przypadkach ) odpychające. Więc może lepiej zrobić studio?

 

A dlaczego tak mało Porsche? Też nie wiem, bo to piękne samochody, ale postaram się to zmienić mam upatrzony rocznik piękny (1985) tylko muszę materiałów więcej zgromadzić.

 

Pracuj nad renderem, bo szkoda takiej fury ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawy ten last stand... ale no troszkę jest tego złego ... niby wszystko ok ale na taki mid level... a na high lvl no to brakuje ... tak.. noo za dużo tego noise w tym aucie... on jest zazwyczaj widoczny na macro zdjęciach albo blisko specular refleksa a nie na całej powierzchni... odbicia i ciepło studia takie troszkę nie ciekawe... tak rzucone na pale.. spróbuj coś uzyskać .... back ground jakoś fajnie ale ten refleks .. coś brakuje .... wiesz miękkie oświetlenie... twarde gdzie trzeba... pokombinuj.. ogólnie nie dużo brakuję... ujęcia kamery jeszcze jako takie ok... tylne bardziej mi leży ale przednie też ujdzie w tłoko.. zalerzy od upodobania :]

 

P.s. mam nadzieje ze nie pogrąrzylem ale zachęciłem... :P :]

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności