Zyri Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Witam! Jest to moja starsza pracka. Niestety tekstury w dużej mierze nie moje :(
siwy Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Witam! Jest to moja starsza pracka. widać że starsza i to bardzo. jak z lat 80-tych
pionix Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Siwy nie bądź okrutny, początek 90-tych ;)
Orangegraphics Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 gdzieś mi cienie pokicały i nie widzę:D
Lis Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Łoł. textury boskie. Najbardziej podoba mi się kanapa i tapeta.
banana.split Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 jakaś moda ostatnio panuje na retro. 3D studio MAX 3.Pamiętam w demówce była taka fajna animacja karuzeli. Jakoś mi się miło robi jak patrzę na te prace, bo one mają w sobie ten klimat. Nie chcę się naśmiewać, bo każdy musi jakoś zacząć i zrobić kilka kiepskich prac. Teraz od razu razem z maxem ktoś instaluje maxwella i się jara, bo nawet nic nie umiejąc jakiś efekt wychodzi. A tutaj jednak jest jakaś konsekwencja, świadomość. Są odbicia, bump, mapowanie i tło na które fajnie nakładają się odbicia. Nie mówię, że to dobra pracka, ale nic nie powstało tutaj przypadkiem.
Arthi76 Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Witam Widac sporo niedociągnięć, sufit trzeba by jaśniejszy zrobić. No i te halogenki przynajmniej równo rozłożyć. Mniej odbić na podłodze i może jakaś inna tekstura na podłodze- z mniejszą fugą. Ale nie jest źle. Sam ostatnio jakiś czas temu zmieniłem pracę i przesiadłem się z max-a8 na viz-a4. Kupa zabawy, można naprawdę cieszyć się eksperymentowaniem z ustawieniami materiałów i oświetlenia. Nie że wstawi się 2-3 vray light w oknach i 1 direct i jakos zawsze coś tam wyjdzie wyjdzie. No i czasy renderu to całkiem inna sprawa. Miłego eksperymentowania Pozdr
Hynol Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Oooooo... Następny Mustang :) Jakaś epidemia.
Korbol Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Cudowne jest to co stoi kolo kanapy. Dynastia Ming XVI wiek?
siwy Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 taras widokowy też niezły :) rada. weź jakieś zdjęcie np. wnętrza i spróboj odtworzyć to samo w 3d. Jak nie będziesz umiał czegoś zrobić to szukaj w tutorialach albo pytaj. pozdro
!Ewert Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 tuty rób i czytaj forum:) i nie dawaj takich pracek.. bo szkoda czasu
lukasz3d Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Tomus mi nie szkoda a Ty widac strasznie zapracowany-wychodzac z tego zalozenia tez bys sie niczego nie nauczyl-ogolnie lekki "oldschool"popracujesz to efekty beda napewno pozdr i nie zrazaj sie
carlosss Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 -----_____---- z pewnością czeka Cię długa droga :P
Pancerniq Napisano 17 Listopad 2007 Napisano 17 Listopad 2007 Proszę cię bardzo zmień texturem sofy czy kanapy na normalny kolor lub bitmap i dodaj bump zwiększ tiling.Popraw takze te tragiczne rośliny , ponieważ są one jak jakiś bitmap. Jeśli to jest mental ray to zmien opcje general ilumination, inaczej ciężko to widzę:)
pionix Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Pancerniq - co to jest "general ilumination" w mental ray'u? edit do tego co napisał etyr11 poniżej: hehe dobre ;)
etyr11 Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Pancerniq - co to jest "general ilumination" w mental ray'u? Opcja, po której zmienieniu ciężko się nie widzi. Boże, Tobie to trzeba wszytko tłumaczyć;)
Rekomendowane odpowiedzi