Napisano 3 Grudzień 200717 l Autor Dzieki za komenty:D ciesze sie ze wypociny nad detalami sie oplacily:D kolejny up do komentowania:D Pozdro!
Napisano 3 Grudzień 200717 l Hehe widzę ,że obudowa Modecom :) btw. ładnie wychodzi :) realistycznie, ale ten grzejnik nie powinien mieć lekkiego połysku? i na klawiaturę daj literki, cyferki itd. ;) Ogólnie bardzo przyjemnie. Pozdr.
Napisano 3 Grudzień 200717 l OO zaje*#(!#!.KUR!# realizm jest super!!.JEszcze INFO MAGAZINE!! KOCHAM TO.Tez smigam :D na dsk. Yo pozdro dla skaterow :P.
Napisano 3 Grudzień 200717 l Bardzo ładnie aczkolwiek wydaję mi się ze trochę wzorujesz sie na "Pokoiku" Georgasa.
Napisano 3 Grudzień 200717 l Autor Nvidia: dzieki:D wlasnie o to chodzi ze mateiral grzejnika ma polysk nadany tylko ze go za bardzo nie widac na tym renderze...literki na klawiaturze wlasnie sa w przygotowaniu:D Skateforlife: dzieki:D tylko czekalem az zobaczysz skateowe gadzety w moim pokoju i skomentujesz:D podpisuje sie pod stiwerdzeniem "skate or die":D keep skatin' pozdro! PS. Tutaj jeszcze link do mojej starszej pracy nie skonczonej ktora mam zamiar niedlugo skonczyc ------> LINK mysle ze Cie zainteresuje:D slajver:dzieki! jedyne na czym sie wzoruje to moj pokoj:P juz od dawna mialem zamiar to zrobic... pokoik georgasa zobaczylem dopiero w polowie pracy nad tym projektem jak mi skomentowal prace i wszedlem na jego portfolio...bardzo ladny realistyczny i to tez chce osiagnac w swojej pracy mysle ze kazdy robi swoj pokoj w 3d:P pozdro!
Napisano 3 Grudzień 200717 l oo stary rządzisz ;] z literkami porponuje - powinno wyjść - z-ataczować wszystkie litery to jednego mesha i potem dać na to wszystko modyfikator uvw planar później tylko weźmiesz i w jakimś programiku stworzysz sobie bitmapkę o takich proporcjach jak ten planar i powinno dać zadowalający efekt - to taki pomysł na szybkiego ale powinien zadziałać. Bardzo fajnie wychodzi. Pozdrawiam.
Napisano 10 Grudzień 200717 l Autor Zator: Dzieki! klawiatura juz zrobiona troche innym sposobem ale dzieki za rade:D przyda sie na przyszlosc Maly up... dwyan parkiet i kawalek krzesla:P...juz dawno nic nie wrzucalem...doskwiera mi bardzo duzy brak czasu i juz ten projekt ciagnie sie 100 lat...no ale juz niedlugo koniec (mam nadzieje:P) ... Pozdro!
Napisano 10 Grudzień 200717 l Witam ! Ładnie to wszystko wygląda. Według mnie fajne materiały zwłaszcza krzesła, dywanu i pościeli. I zeszyt już wygładzony :) Trochę razi sam brzeg kołderki, coś z nim jest nie tak. Czy siedzisko krzesełka ma naprawdę taki duży i ostry rant dookoła ?
Napisano 11 Grudzień 200717 l no pieknie nic dodac nic ujac poprostu wyglada to dosc swietnie nigdy takich prac za wiele :)
Napisano 11 Grudzień 200717 l Pokaż jakieś "ogólne" (obejmujące większość pokoju) ujęcie ;) a tak to super.
Napisano 19 Grudzień 200717 l Autor Dzieki za pozytywne komentarze:D odnawiam watek bo kiedys musze to skonczyc! A koniec zbliza sie nieuchronnie:) tokem: dzieki:) no mapowanie na brzegu koldry jest nie bardzo ale jakos nie moge tego dobrze zmapowac...brzeg krzesla taki jest ale tylko wydaje sie duzy;) No to 2 ujecia ogolne dla nvidii i update tekstury drzwi szafy... Pozdro!
Napisano 19 Grudzień 200717 l fajne referencje, daj teraz jakis render... :) miazga poprostu, nic dodać nic ująć siedzialem z 5min przed tym zdjeciem 1 i nie wymyslilem nic, do czego moglbym sie przyczepić. Przykro mi ale praca jest poprostu bardzo dobra 5 * odemnie
Napisano 19 Grudzień 200717 l SoRRy ale...mógłbyś tu wrzucić twoje rendery TWOICH modeli a nie zdjęcia Twojego pokoju?! /\ Heh..żarcik taki xD NIE no...mi szczena opadła xP świetnie, normalnie....PRO :) thX ;]
Napisano 19 Grudzień 200717 l Uee, idz kopać rowy lepiej, marnujesz swój czas :D:D a tak btw. szczena opada stary!!
Napisano 19 Grudzień 200717 l Świetna robota, ale musisz to jeszcze dopieścić. nie podoba mi się kilka szczególików: -sampling krzesła (mam podobne zresztą :D) -zbyt kanciate klawisze (jakiś czamferek by spowodował, że światło się będzie odbijać na krawędzi) -kołdra (widać fałdy z tekstury, których nie ma na siatce(mozesz edytować model po zkolapsowaniu unwrapa i wtedy widzisz texturkę i mozesz dopasować fałdki)) -kaloryfer masz pomarańczowy?(jeśli tak to się nie czepiam). Poza tymi szczególikami, to prack ajest miazdząca, jak to poprawisz to będzie megamiazdząca :P
Napisano 20 Grudzień 200717 l serwus :) przez przypadek tu zajrzałem - i jest niezle bardzo :) Jesli chciałbys to dopracować na ful-wypasik, to przydałoby sie popracowac nad teksturkami - troche pobrudzić obiekty, ścianki i szuflady , tablice korkową , itp. Generalnie bardzo superzasto :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 20 Grudzień 200717 l No cóż nie sądziłem że tak ładnie wyjdzie. Super bardzo mi się podoba. Napisz coś o światłach jakie użyłeś.
Napisano 20 Grudzień 200717 l Autor No no nie spodziewalem sie az takich komentarzy:) dzieki wszsytkim:D Teraz odpisywanie na pytania... SoAd: 1. sampling oczywiscie bedzie wiekszy w koncowych renderach ale teraz jest mega ziarno zeby szybciej bylo... i tak juz czekam 5 razy za dlugo na te renderki:P 2. klawisze maja chamferki na krawedziach...moze nie pod tym katem stoi zeby sie swiatlo odbijalo...tutaj obrazek 3. zobacze co da sie z tym zrobic:D 4. no to sie lepiej nie czepiaj:P dzieki za konstruktywna krytyke! kannu:Dzieki:D ja rozumiem ze moge miec balagan w pokoju ale az takiego brudu to nie mam:P marunioms: dzieki! 2 vray lighty w oknach i color mapping na exponential maly up skonczona tex keyboardu... pozdro!
Napisano 20 Grudzień 200717 l profeska :D jak skonczysz to wroze ci złotą galerię 3D :) tylko w keyboardzie mogłyby być bardziej białe klawisze :P
Napisano 29 Grudzień 200717 l Autor Zapraszam do galerii finished works :D ----------------> LINK Pozdro!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto