Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe widzę ,że obudowa Modecom :) btw. ładnie wychodzi :) realistycznie, ale ten grzejnik nie powinien mieć lekkiego połysku? i na klawiaturę daj literki, cyferki itd. ;)

Ogólnie bardzo przyjemnie.

Pozdr.

Napisano

Nvidia: dzieki:D wlasnie o to chodzi ze mateiral grzejnika ma polysk nadany tylko ze go za bardzo nie widac na tym renderze...literki na klawiaturze wlasnie sa w przygotowaniu:D

 

Skateforlife: dzieki:D tylko czekalem az zobaczysz skateowe gadzety w moim pokoju i skomentujesz:D podpisuje sie pod stiwerdzeniem "skate or die":D keep skatin' pozdro!

PS. Tutaj jeszcze link do mojej starszej pracy nie skonczonej ktora mam zamiar niedlugo skonczyc ------> LINK

mysle ze Cie zainteresuje:D

 

slajver:dzieki! jedyne na czym sie wzoruje to moj pokoj:P juz od dawna mialem zamiar to zrobic... pokoik georgasa zobaczylem dopiero w polowie pracy nad tym projektem jak mi skomentowal prace i wszedlem na jego portfolio...bardzo ladny realistyczny i to tez chce osiagnac w swojej pracy mysle ze kazdy robi swoj pokoj w 3d:P

 

pozdro!

Napisano

oo stary rządzisz ;] z literkami porponuje - powinno wyjść - z-ataczować wszystkie litery to jednego mesha i potem dać na to wszystko modyfikator uvw planar później tylko weźmiesz i w jakimś programiku stworzysz sobie bitmapkę o takich proporcjach jak ten planar i powinno dać zadowalający efekt - to taki pomysł na szybkiego ale powinien zadziałać. Bardzo fajnie wychodzi.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Zator: Dzieki! klawiatura juz zrobiona troche innym sposobem ale dzieki za rade:D przyda sie na przyszlosc

 

Maly up... dwyan parkiet i kawalek krzesla:P...juz dawno nic nie wrzucalem...doskwiera mi bardzo duzy brak czasu i juz ten projekt ciagnie sie 100 lat...no ale juz niedlugo koniec (mam nadzieje:P) ...

 

94pq5.jpg

 

Pozdro!

Napisano

Witam !

Ładnie to wszystko wygląda. Według mnie fajne materiały zwłaszcza krzesła, dywanu i pościeli. I zeszyt już wygładzony :) Trochę razi sam brzeg kołderki, coś z nim jest nie tak.

Czy siedzisko krzesełka ma naprawdę taki duży i ostry rant dookoła ?

Napisano

Dzieki za pozytywne komentarze:D odnawiam watek bo kiedys musze to skonczyc! A koniec zbliza sie nieuchronnie:)

 

tokem: dzieki:) no mapowanie na brzegu koldry jest nie bardzo ale jakos nie moge tego dobrze zmapowac...brzeg krzesla taki jest ale tylko wydaje sie duzy;)

 

No to 2 ujecia ogolne dla nvidii i update tekstury drzwi szafy...

 

95pb1.jpg

 

101aou8.jpg

 

Pozdro!

Napisano

fajne referencje, daj teraz jakis render... :)

 

miazga poprostu, nic dodać nic ująć siedzialem z 5min przed tym zdjeciem 1 i nie wymyslilem nic, do czego moglbym sie przyczepić. Przykro mi ale praca jest poprostu bardzo dobra

 

5 * odemnie

Napisano

SoRRy ale...mógłbyś tu wrzucić twoje rendery TWOICH modeli a nie zdjęcia Twojego pokoju?!

 

 

/\ Heh..żarcik taki xD

 

NIE no...mi szczena opadła xP świetnie, normalnie....PRO :) thX ;]

Napisano

Świetna robota, ale musisz to jeszcze dopieścić.

nie podoba mi się kilka szczególików:

-sampling krzesła (mam podobne zresztą :D)

-zbyt kanciate klawisze (jakiś czamferek by spowodował, że światło się będzie odbijać na krawędzi)

-kołdra (widać fałdy z tekstury, których nie ma na siatce(mozesz edytować model po zkolapsowaniu unwrapa i wtedy widzisz texturkę i mozesz dopasować fałdki))

-kaloryfer masz pomarańczowy?(jeśli tak to się nie czepiam).

Poza tymi szczególikami, to prack ajest miazdząca, jak to poprawisz to będzie megamiazdząca :P

Napisano

serwus :)

przez przypadek tu zajrzałem - i jest niezle bardzo :)

Jesli chciałbys to dopracować na ful-wypasik, to przydałoby sie popracowac nad teksturkami - troche pobrudzić obiekty, ścianki i szuflady , tablice korkową , itp.

Generalnie bardzo superzasto :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Super praca. Realizm na wysokim poziomie. Ode mnie 6.

Napisano

No no nie spodziewalem sie az takich komentarzy:) dzieki wszsytkim:D Teraz odpisywanie na pytania...

 

SoAd: 1. sampling oczywiscie bedzie wiekszy w koncowych renderach ale teraz jest mega ziarno zeby szybciej bylo... i tak juz czekam 5 razy za dlugo na te renderki:P

2. klawisze maja chamferki na krawedziach...moze nie pod tym katem stoi zeby sie swiatlo odbijalo...tutaj obrazek

klawiszqz0.jpg

3. zobacze co da sie z tym zrobic:D

4. no to sie lepiej nie czepiaj:P

dzieki za konstruktywna krytyke!

 

kannu:Dzieki:D ja rozumiem ze moge miec balagan w pokoju ale az takiego brudu to nie mam:P

 

marunioms: dzieki! 2 vray lighty w oknach i color mapping na exponential

 

maly up skonczona tex keyboardu...

 

105xz5.jpg

 

pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności