Obywatel Napisano 22 Grudzień 2003 Napisano 22 Grudzień 2003 Zaczolem sobie nieskomplikowana scene zatytulowana \'Laboratorium\' :) Cos akurat na swieta + ferie :P Kilka maszyn, rurek, jeszcze zastanowie sie nad otoczeniem Pytanie: da sie wydlozyc glow\'a zeby stworzyc poswiate z swietlowki (nie wiem czy to sie tak nazywa - ta rurka swiecaca) Wiem ze malo, bedzie wiecej Wesołych swiąt !
Obywatel Napisano 24 Grudzień 2003 Autor Napisano 24 Grudzień 2003 2. Probne oswietlenie, skylight (nie wiem po co :) )
illy Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Nadajesz teksturze id np 2 (taka cyferka jak wejdziesz do material editora), i pozniej bierzesz wideo post. I tam pokombinuj z glow.
Obywatel Napisano 26 Grudzień 2003 Autor Napisano 26 Grudzień 2003 Dzieki za podpowiedz, mam jeszcze prosbe, rozwin troszeczke ten opis bo nie lape jeszcze :)
Pablo Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 zakladka Effects/ glow daj swiatelko i przypisz do neigo glowa :) pozdr
Archangel Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Jak narazie pracka idzie w dobrym kierunq !! Jako otoczenie mozesz zastosowac jeszcze kilka rurek i jakies polki z preparatami. Pozdrawiam
Obywatel Napisano 29 Grudzień 2003 Autor Napisano 29 Grudzień 2003 eheheh nie no jak przypisac glowa do omini to wiem, ale jak przypisac glowa do (dajmy na to) tuby? Do obiektu?? Zeby to wygladalo jak by z obiektu wydobywalo sie swiatlo. Bo o ile dobrze wiem glow\'a ani omini wydluzyc sie nie da. No chyba ze sie tutaj helpersami posluzyc, ale to juz nie bedzie to samo co glow...
Obywatel Napisano 10 Maj 2004 Autor Napisano 10 Maj 2004 ... no, udalo sie jakos odgrzebac ten temat. Po dlugiej nieobecnosci w tym dziale daje update. Zmienilem tez troche scenerie. Teraz to nie jest laboratorium, tylko poklad statku kosmicznego :-) Wszystko sterylnie, kilka urzadzen o ciekawym ksztalcie, rurki. Tam bedzie siedzial tez spiacy kosmonauta ;p Narazie obrazki: Modemowcow z gory przepraszam za rozmiar obrazkow. Peace :-)
Obywatel Napisano 10 Maj 2004 Autor Napisano 10 Maj 2004 Zauwazylem wlasnie niezwykla zdolnosc do ukrywania tych bardziej skomplikowanych elementów :D No coz. Na tym screenie za szara scianka znajduje sie jeszcze kilka elementow, ale po nadaniu jej textury szkla staje sie ona calkowicie czarna. Pewnie wynika to z braku zrodla siatla w scenie - jest tylko skylight. Pozniej sie tym zajme. Teraz Polska :) Momentami moze wystapic problemy z ftp, jest godzinny limit transferu. Jednak nie obylo sie bez optymalizacji rozmiaru ;]
honzik Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 hehe fajne - takie amerykańskie ;-) na początku myślałem ze to piec w kotłowni - ciekawe co jeszcze z tego będzie - ogólnie niezłe - pozdrowionka
sir_Bols Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 calkiem niezle tylko: 1) moze by troche urozmaicic ksztalty tych maszyn? bo takie kanciate pudelka przypominaja jakas fabryke bardziej niz statek kosmiczny... 2) kto by naklejal ostrzegawcza naklejke na wysokosci buta..... powinna byc jakos tak zeby ja bylo widac na pierwszy rzut oka... takie jest jej zadanie
Obywatel Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 No, boxy sie troche zucaja w oczy. To wina braku pomyslu na urozmaicenie ksztaltow :-)
Obywatel Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 Tak mniej wiecej bedzie wygladal kosmonauta:
Karrde Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 eRB -> jeśli jeszcze Cię interesuje glow na świetlówce, to: W material Editorze w materiale ktory przypisujesz swietlowce wybierz material_id rowne np. 2, czy 3. (defaultowo to jest to niebieskie zero w pasku ikon). Teraz wejdź do menu render na pasku u góry, potem do Video Post. Teraz muszisz wybrać kamere, bądź dowolone okno z vieportów (nie pamiętam która ikonka, mam nadzieję, że znajdziesz), następnie wybierasz ikonkę... jak to się nazywało... ok, odpaliłem maxa :] \"Add Scene Event\" - tutaj dodajesz z jakiego okna będzie renderować (kamera dowolna, perspective, czy dowolne okno ortogonalne). \"Add Image Filter Event\" - tu z dropdowna wybierasz Lens Effects Glow. Klikasz OK, dwuklik na odpowiednim wpisie z boku i tym razem \"setup\". Potem zaznaczasz VP Queue i previev. Zrenderuje Ci scene z wybranego wczesniej okna, wraz z podgladaem glowa, ktorego aktywujesz zaznaczajac w ramce Source \"Effects id\" i wpisujac numer id ktory wybrales dla materialu. To wszystko - z reszta opcji pokombinuj :) Mam nadzieję, że to powyżej da się strawić i zrozumieć - jestem \"lekko\" zmęczony ;)
Obywatel Napisano 12 Maj 2004 Autor Napisano 12 Maj 2004 Jeszcze raz dziejkuje za wytlumaczenie, bo dziala :) Ale zanim zabiore sie za dalsze modelowanie mam jeszcze jedno pytanie, czy da sie zmniejszyc zasieg odbijanych przedmiotow na teksturze raytrace z fallof\'em w reflect?? Bo jest nieco za sterylnie ;]
kulexy Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 no narazie to wyglada bardzo ladnie, czekam na jakiegos rendera nowego...
und3r Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Powiem Ptysiek, że coraz ładniej :) Pracuj dalej :) !!
Karrde Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 W materiale raytrayce masz zakładkę \"Raytracer Controls\", w ktorym znajduje się tabelka \"Falloff End Distance\" - zaznacz reflect i pobaw sie wartosciami. :)
Obywatel Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Hello. Proba oswietlenia. Od razu mowie ze tlo nie jest moje, ale nie bede wypozyczal teleskopu Hubbla na ten weekend :D
Adamiec7 Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 eRB - praca fajna i ciekawa. Duzo detali. Ale obawiam sie ze bedziesz mial duzo problemow z dobranie odpowiednich tekstur no i oczywiscie oswietlenie. ale czas i doswiadczenie bedzie pracowac na Twoja kozysc Powodzenia trzymam kciuki
Obywatel Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Jea textury napewno nie dadza o sobie zapomniec ;] szczegulnie ze to troche nietypowa materia :-)
mkk3a Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 te gwiazdy i galaktyki co widać, to one są widoczne przez szybę czy to jakiś duży ekran? jeśli to pierwsze to powinno być dużo ciemniejsze, bo nie wygląda przekonywującą. poza tym chyba nieco przesadziłes z tymi efektami poświaty wokół świecących obiektów (nie wiem jak sie nazywa ten efekt) praca ogolnie bardzo fajna i czekam na update\'y
Chalek Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 glow chyba troche za duzy i scena ciut za ciemna, ale ogonie bardzo fajne, lubie takie klimaty
Obywatel Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Gwiazdki widac przez szybe. Zgadza sie, ze sa za jasne - eheh nic sie nie da Was oszukac ;> Aktualnie musze jeszcze popracowac nad reflektami na szybie. Bo w sumie teraz tam nie ma zadnych reflektow... Polmrok jest celowy, przy finalrenderze wyjasnie o co chodzi, a nad glow\'em popracuje :) To ma byc cos ala zagubiony w przestrzeni :P
Obywatel Napisano 22 Maj 2004 Autor Napisano 22 Maj 2004 Witam ponownie Praca ma sie juz na ukonczeniu. Az sie boje jak to wyjdzie w brazilu, bo w scanline renderuje sie 45min! ;o ;-)
mkk3a Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 1) dalej sie przyczepie do tego, ze glow jest nieco za duży 2) ta szyba jest nieco za cienka. domyslam sie scenka jest w kosmosie, a wewnątrz panuje cisnienie 1 atmosfery. a prostych obliczen wynika, że na kazdy cm^2 szyby działa siła 10N (to tak jak 1kg na Ziemi), a taka cieniutka szyba chyba by tego nie wytrzymała
Obywatel Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 Yyy, a tak, glowa zapomnialem zmniejszyc :) Nastepny bedzie poprawiony. A co do tej szyby, to ona jest troche gruba, tyle, ze tego nie widac. Poza tym to jest przyszlosc ;)
Obywatel Napisano 28 Maj 2004 Autor Napisano 28 Maj 2004 Nastepny weekend i nastepna aktualizacja. Co prawda nie jest to udate mojej sceny, lecz wektor o tej samej tematyce.
Obywatel Napisano 6 Czerwiec 2004 Autor Napisano 6 Czerwiec 2004 Witam ponownie, tym razem zabralem sie za czlowieka. W sumie jestem nawet zadowolony, bo jest to moja pierwsza proba zrobienia glowy za pomoca editable mesha.
Obywatel Napisano 10 Czerwiec 2004 Autor Napisano 10 Czerwiec 2004 Podejrzewam, ze trudno o bardziej dynamicznego WIP\'a na tym forum ;) Kolejna aktualizacja po dlugim czasie. Drugi filter najprawdopodobniej usune i wstawie rure. Trzeba unikac monotonnosci.
Predator Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 witam :) z maska zdecydowanie lepiej wyglada :) chociaz popraw te oczka bo wygladaja nieciekawie .:)
Gość User190 Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Twarz lekko nieproporcjonalna, a maska baaaaardzo, za bardzo kwadratowa!! Postaraj się jakoś ją zaokrąglić w tych mscach, gdzie wygląda, jakby pod spodem były jakieś klocki!! :P
Obywatel Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 Hej to znowu ja ;p Powoli zmierzam do ukonczenia modelu glowy. Mati: W odpowiedzi na Twojego posta proponuje obejrzec kilka rosyjskich masek gazowych :-) A tak na powaznie, to jest zamierzony efekt. Chcialem, zeby to wygladalo jak swinski ryj :D
SansSerif Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 eRB nie obraz sie ale cos zacytuje. jeli najpierw mowisz tak: napisał eRB ... 0 inwencji, stawianie lini jak na blueprintach. Po co modelowac cos, co jezdzi juz po drogach. ...w czym po czesci sie z toba moge zgodzic, to dokonam malej manipulacji ;) nie jest to zlosliwosc z mojej strony ale czepialstwo. nie czepialskiego bym sie nie czepial ;) 1. najlepsze ujecie bylo to > http://uoerb.w.interia.pl/3d/lab/lab13.jpg chociaz jak na nie ograniczone blueprintami to troche nudne i nie ciekawe. slaba kompozycja, kadr i sam koncept bardzo ubogi. inwencji nie smialbym liczyc ;) 2. fantastyka swoja droga ale jesli modelujesz postac czlekoksztaltna to jednak przydalyby sie jakies blueprintyno chyba ze masz super koncept na zdeformowanego stwora. 3. ogolnie malo detali choc to i tak nic by nie pomoglo przy braku pomyslu na calosc. no ale walcz. powodzenia!
Obywatel Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 Heh szczera prawda :-) Co do tej postaci czlekoksztaltnej to stosuje blueprinty (Hah, i w tym momencie udezam sie mlotkiem w glowe, bo mowie jedno a robie drugie ;) ), jednak warsztat mi jeszcze nie pozwala na idealne odwzorowanie twarzy. Jak zaznaczylem jest to moj pierwszy model ta metoda, takze mam prawo do bledow. Z tym brakiem pomyslu na calosc tez prawda. Czlowiek siada do komputera, bo wydaje mu sie, ze ma swietny pomysl na scene, a tu sie okazuje ze tak naprawde wymyslil tylko jeden element. No coz, musze probowac opanowac ten chaos w glowie :-) Ale powalcze, powalcze...
Obywatel Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 Moze kilka slow objasnienia z mojej strony. Musze jednak stanac w obronie mojej pracy. Przyjalem,ze ta kosmiczna rzeczywsitosc sklada sie z systemow. Wszystkie sa odrebne lecz pozostaja ze soba w pewnej interakcji. Kosmonauta spoczywa na fotelu. Jest on odpowiedzialny za zarzadzanie statkiem. Efektem jego spoczynku jest brak ruchu - statek podtrzymuje tylko podstawowe procesy. Piszesz, ze obrazek jest nudny, kiedy ja daze do uzyskania pozadku harmonii. Kazdy element jest wazny, jednak nalezy unikac calkowitej dominacji jednego z nich. Obraz ktory podoba sie Tobie najbardziej jest jasny, nie ma w nim nic ukrytego, a przeciez nie o to chodzi. Zwroc uwage na polmrok na ostatnim renderze. Cienie nie sa wyrazne - staram sie unikac wyodrebnienia dobra od zla. Obraz jest zmiekczony. Spokoj jest tylko wzgledny, jednak nie jest to powiedziane wprost ( i dla tego nazwales go nudnym). Nic tu nie jest powiedziane wporst. Widze, ze Tobie podobaja sie (barokowe ;) ) prace, gdzie cos szkouje, gdzie jest koncept. Przeciez nie liczy sie tylko to, a poza tym mozna sie niezle na takim koncepcie przejechac (i zrobic cos kiczowatego :) ). Chce tylko pokazac, ze nie robie tej sceny bezmyslnie ;)
Gość User190 Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 O nieeeeee... ni bij!! Maska dalej ejst baaaardzo kwadratowa... a teraz z tymi teksturami to już totalna klapa!! Sorki, jestem na nie!!
Obywatel Napisano 3 Lipiec 2004 Autor Napisano 3 Lipiec 2004 Malo ale eheh ;p Nie zwazajcie na wlosy.
Gość User190 Napisano 3 Lipiec 2004 Napisano 3 Lipiec 2004 Jak już powiedziałem: beznadziejna kolorystyka, kwadratura modelingu.. coraz bardziej przestaje mi się to podobać!! A zapowiadało się nawet... idziesz w zupełnie złym kierunku.. :(
Obywatel Napisano 3 Lipiec 2004 Autor Napisano 3 Lipiec 2004 No wlasnie wiem ;/ Podaj no jakies pomysly na textury or sth...
Obywatel Napisano 3 Lipiec 2004 Autor Napisano 3 Lipiec 2004 Robilem swoja maske troche w oparciu o to [zalacznik]. Specjalnie wiele tam sie nie da zrobic, zaokragle jeszcze przednia czesc maski, zobaczymy jak to wyjdzie. A textury troche ciezka sprawa, bo nie wiem jak powinien wygladac plastik (moze jednolity kolor jak na obrazku, z niewielkim polyskiem, hm?).
Gość User190 Napisano 3 Lipiec 2004 Napisano 3 Lipiec 2004 Yyy... bez urazy, ale nie widać podobieństw zbyt wiele... popraw tą amskę - proszę Cię, zrób to dla mnie :) Ona wszytsko psuje - dopracuj ją!!!!
gollum Napisano 3 Lipiec 2004 Napisano 3 Lipiec 2004 erb, zobacz sobie maski jakie mieli komandosi w resident evil (mam na myśli film), spróbuj wykombinować coś takiego. A tak ogólnie to najpierw bym skończył modelowanie a potem brał sie za tekstury. Pozdro
max_1989 Napisano 3 Lipiec 2004 Napisano 3 Lipiec 2004 Maska psuje urok. Ten przód maski na dole to wygląda na góra PEPSI, prznajmniej choć trochę mi to przypomina. Jak maskę się poprawi to fajnie zapewne będzie wyglądało.
Obywatel Napisano 5 Lipiec 2004 Autor Napisano 5 Lipiec 2004 Ok postanowilem troche odslonic twarz kolesia. Za holere nie moge pokonac materialu szkla, ktory nie przepuszcza jasniejszych obiektow, tylko wszystko szczelnie zaslania. Brazilowy material szkla zato prawie wogule nie odbija otoczenia + wyglada tak jak by go nie bylo ;/ W zalaczniku szybki sa z tym wlasnie materialem. Pozbylem sie tych kwadratowych baboli, przy mikrofonie doloze jeszcze jakies urzadzenia.
tweety Napisano 5 Lipiec 2004 Napisano 5 Lipiec 2004 całkiem, całkiem, czekam na finał... a tak na marginesie kratka na podłodze mogłaby miec mniejsze dziurki (chyba, że to specjalnie) ale ogólnie super :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się