Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

no wlasnie, juz niedlugo koniec........ :( a mogla byc taka fajan pracka......

 

Gotham, dokonczysz ja jeszcze? chcialbym zobaczyc przynajmniej ogolny zarys, z jakimis teksturkami i tlem.......

 

podroofki

 

boms

  • Odpowiedzi 153
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spokojnie, spokojnie, skoncze na pewno (kiedys na pewno :P )

 

Tak w ogole to dzieki za pozytywne opinie.

 

Cio do spodni to je poszerzylem, nie za bardzo ale widocznie :P. Wszystko ma ten sam Shader (Tfu... materal) wiec ubranko ma prawo wygladac na wilgotne.

 

Widze ze czesc kolegow z checia ubrala by zolnierza jak przystalo na Skate.... Ale to nic, widze ze czesc zalozyla by mu dzwony.... Brrrrr..... Nie no tak sobie zartuje. Bez obrazy.

 

Update obejmuje dwa elementy. Sneak na rece (rys. 1), ten kto gral w Nomad Soul to wie do czego to sluzy. A co do niewiernych.... To malenstwo to rodzaj schowka, mozna tam zapisywac informacje (jak komp.) ale i przedmioty (oczywiscie nic specjalnie duzego), ktore w dowolnym momencie mozna przywolac. Nie chcialem plagiatowac niczego poza teoria wiec design jest moj. Przy okazji nalozylem mu dlugi rekawiczko-rekaw aby Sneak go nie poobcieral oraz aby bron lepiej lezala. Palce ma uciete, a na palcu wskazujacym w ogole jest wyciecie aby nic go nie uwieralo przy strzelaniu.

 

Poza tym zaczalem robic kompleks paska. Kieszonka juz jest, bedzie dodatkowo rodzaj kabury (na rozdwojeniu paska), oraz cos tam jeszcze co mi przyjdzie do glowy.

 

A tak jakis pas bedzie takze biegl wokol korpusu.

 

Ogolnie zrezygnowalem z robienia mu koszulki (byla gotowa w 60%, ale nie pasowala do glownego projektu), za to korpus bedzie sowicie wytatuowany. Ale na to trzeba jeszcze poczekac. Z modelingu to na korpusie jeszcze beda wszczepy.

 

Ale sie rozgadalem ;).

 

A bym zapomnial. Ramze, klatke wrecz mu nieco zwezylem, po prostu nie ma to byc terminator, tylko zwiadowca. Idealne proporcje miedzy sila a waga. Cos jak u osob uprawiajacych wspinaczke.

 

Oczywiscie wszelkie uwagi, propozycje etc. sa zapraszane!

Napisano

Swietne...naprawde bardzo ladne :)...i bardzo realistyczne :)...chcialem sie zapytac (bo nie bede nowego watku robil) jak wlasnie zrobic cosik takiego zeby material ladnie sie ukladal do ksztautu np. ciala...tak jak ty spodenki zrobiles...chodzi mi np. o to ze zrobie tam jakies cialko...i bede chcial polozyc koszulke i chcialbym zeby miesnie byly widoczne przez koszulke..to jak ma to zrobic ?

Napisano

:o zabojcze....... a no wlasnie, a\'propos zabijania - jaka bronia bedzie dysponowal Pan Scout? :P jakas nowoczesna giwerka, czy moze zwyczajnym kalachem albo M\'ka...? No i pewnie jeszcze cos do kabury... Osobiscie mam fiola na punkcie \"zabawki\" o nazwie Glock :D

 

pozdroofki

rip it up!

Napisano

 

ja bym proponował zabawke o nazwie \"Desert Angle\"

 

baryl - biorac pod uwage Twoja sygnaturke(\"Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy\" ) , w zacytowanym na gooze zdaniu popisales sie raczej tym pierwszym niz drugim :)

 

Gotham - jest naprawde ok.3maj sie

Napisano

hehe to mi dowaliles :P oka ale co ma wiedza do ee realu? nie napisalem ze wyobraznia jest wazniejsza od rzeczywistosci ;) a wiec zamiast deserta zrob mu bron z przyszlosci np fuzowy rozszczepiacz atomow :P bron ktora bedzie rozczepiac atomy kazdej zywej istotu w efekcie czego owa istota przestaje istniec :) a skad ma ta bron? zabil kolesia ktory przybyl z przyszlosci (cofnal sie ok 30 lat) aby zabic naszego bohatera bo np w przyszlosci polowal na niego :P a bron bedize malutka wygladajaca jak pol kuli przymocowanej do wewnetrznej powierzchni dloni jest pol zywa w chwili zalozenia na dlon podlacza sie do systemu nerwowego kolesia i wystarczy ze pomysli o uzyciu jej nei musi nic naciskac wystarczy otworzy dlon :) moze byc? sie nafantazjowalem :D

 

Napisano

hieh po przeczytaniu histori pana Scouta powinien byc uzbrojony w sam bagnet :) potrafi sie maskowac bo jest kolesiem z wojska :) bagnet w posiadaniu takiego kogos jest grozniejszy od AK47 :P albo w bron znaleziona na pustyni jakas zwykla dubeltowa zardzewiala albo cosik :)

Napisano

Uffff... Update. Mysle ze temat modelowania mam juz za soba... Mapowanie tez porobione wiec pozostaje wykonac tekstury i rigowanie... 5 minut.... (...) Duh, to nawet nie jest smieszne.

 

W kabure wlozylem 9 mm klasyka S&W, tak z przekory :). Jego klasyczna linia jest dosyc widowiskowa i obfituje w ciekawe szczegoliki. Jak mi odbije to teksturujac odtworze reszte szczegolow. Pracowalem z jednym zdjeciem z boku wiec jego szerokosci i wystepujacych tam szczegolow nie jestem pewien.

 

Co sadzicie?

 

Wnetrze kabury i ust dodalem po katach obrazka. W koncu po co mam dodawac 3 obrazki jak mozna jeden...

 

Bremen: Ugh jesli problem wciaz jest aktualny to zapraszam na priv.

 

 

Napisano

gdybym mial se czepiac to bym powiedzial ze zeby sa zbyt symetryczne ale tym sie nie przejmuj bo i tak tego nie bedzie widac a ogolnie wszystkie modele sa zajebiste :) trzymaj tak dalej bo chce zobaczyc na co cie stac a stac cie napewno na wiele :D

Napisano

Tak w ogole to dziekuje za komentowanie mojej pracy wszystkim ;).

 

Duh... Nie przepadam za pokazywaniem modeli z niedokonczonymi teksturami, ale spedzilem nad nimi na tyle duzo czasu ze stracilem juz obiektywny punkt widzenia.... Termin daje siwe znaki wiec odlozenie tego aby odlezalo swoje nie wchodzi w gre wiec prosze o trzezwe spojrzenie i komentarze.

 

Wszystkie tekstury narysowalem recznie (mowie to do tych co mnie jeszcze nie znaja ;) ), spory byl przy tym ubaw (jak zawsze), ale i nerwica nieziemska. Uzylem Paintnera 7 i Photoshopa 7 (standard?), owlosienie to ShagHair.

 

Duh... Co tu wiecej bede glindzil. W koncowej wersji skora bedzie bardziej zroznicowana (jej faktura), juz mi sie nie chcialo tak w tym paintnerze zasuwac ;). Oraz oczywiscie dojda tatuaze.

 

Hihi, doskonale widzicie podzial na strefy ID (obszar twarzy wyraznie sie oddziela od reszty bez tekstur). Co prawda widac tylko 2, ale i tak mozna wylapac jak dziele obiekt ;). Takich stref na ciele jest razem 5. Wiec ogolnie mam ok. 30 map w 1200/1200 lub 800/800 (zalezy od strefy) do narysowania. Duh, lepiej o tym nie myslec... Ale od zawsze moja najlepsza cecha byly umiejetnosci teksturowania i ekspresji postaci wiec po prostu nie moge tu zawiesc :\\.

 

Specjalnie daje rendering w wysokiej rozdzielczosci abyscie spokojnie mogli powiekszajac ocenic szczegolowosc.

 

A wiec wszelakie uwagi sa (maksymalnie) mile widziane.

 

Napisano

jak sie tak patrze na te dziurki od nosa to cos mi nie gra...i modeling i tekstorka tam ale moze sie myle...po drogie czy koles nie ma zbyt kolorowej tej facjaty...tu jasna tam ciemna jeszcze indziej zupelnie czarna

Napisano

Tak wiec model. i ogolenie ten widoczek gdzie jest ta szczena z gunami.. jest wysmienity. Szczegolnie podoba mi sie wymodelowanie tej reki z tym urzadzeniem i faldami... bajer wyszlo. ;)

Co do textur ktore zaczales robic.. zapewne nad nimi siedzisz ciagle i pozmieniasz troche.. :) ale odemnie. hmmm. Faktycznie troche zoznicowana ta twarz... tak jakby za bardzo poharatana.. chociaz pewnie tak mialo byc..zeby byl ubudzony itp. Gdybym ja to robil zlikwidowalbym te czerwone plamy wogol ust i bardziej uwypuklil brwi. Oczy wyszly fjnie! A z tymi dziurami w nosie to jest tak ze po prostu maja za ostre krawedzie od wewnatrz i sa za czarne przez co za barzo sie wybijaja..(hmmm a moze sa po prostu puste w srodku) :P

 

Napisano

A ja dodam jeszcze,że.... Facet ogólnie ma być z przyszłości. Przynajmniej to coś na ręku na to wskazuje. A pistole całkiem starodawny (tzn. dzisiejszy i to nie całkiem). Bardzo dobrze odtworzony, ale przecież nie o to chodzi. Może coś takiego np. bez kurka i z amunicja bezłuskową:D

Napisano

A ja dodam jeszcze,że.... Facet ogólnie ma być z przyszłości. Przynajmniej to coś na ręku na to wskazuje. A pistole całkiem starodawny (tzn. dzisiejszy i to nie całkiem). Bardzo dobrze odtworzony, ale przecież nie o to chodzi. Może coś takiego np. bez kurka i z amunicja bezłuskową:D

Napisano

Dokładnie dlatego nie lubię dawać obrazów z WIPa teksturowania ;).

 

Dzięki za uwagi. Zgadzam się z nimi. Jedynie tego zamieszania wokół nosa nie rozumiem do końca, ale zgłębię problem.

 

Zapewniam że twarzyczka obecnie wygląda dużo dużo lepiej.

 

Jeśli jeszcze coś widzicie to walcie śmiało.

 

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.

Napisano

Eee...gotham dobrze ze zamieszczasz swoje pracki nawet podczas teksturowania :)...wtedy mozemy obaczyc ze prace ida na przod :)...jak powstaja twoje tekstorki i co zmieniles :D...(moze zmieniles na gorsze wtedy latwiej bedzie powiedziec co powinnienes zostawic a co powienienes zmienic :P:P)...ogolnie bardzo mi sie podoba zarwono model jak i tekstorka :)...

Najbardziej rozbraja mnie szczeka a raczej zeby (ze ci sie chcialo :P:P)

Napisano

Hi,

 

Ok, oto i update. Jak widac materialy symulujac skore sa wciaz w segmencie rozwojowym :(.

 

Nie chce sie tlumaczyc, ale bitwa to zabawa. Wartosciowa i wciagajaca... Ale zabawa. Wiec nie moge podporzadkowac naturalnych obowiazkow i podporzadkowac wszystko temu projektowi. Popelnilem blad u podstaw. Blad w mysleniu. W wytyczeniu sobie celu, ale nie zrezygnuje i doprowadze to do konca, ale nie w tym podsumowaniu.

 

Bacry- Chce aby pistolet mial charakter retro... Ze wzgledow na inny jego odbior... Nie chce zdradzac za wiele. Mysle ze dam mu jeszcze jakis futurystyczny karabin.

 

Bremen- To nie tylko zeby, ale caly kompleks jamy ustnej (przy nastepnym updacie go zaprezentuje). To sa zeby, jezyk, gardlo etc. Po prostu nie ukrywam ze bedzie krzyczal.

 

Naprawde symulacja skory to ciezki kawalek chleba.... Musze wykonywac duzo testow oswietlenia i jego wplywu na material. To samo tyczy sie pokrywania ciala wloskami. Od razu mowie ze rece maja dopiero polowe potrzebnych map wiec to naturalne ze sie odcinaja.

 

No coz. Teraz pozostaje prosic o komentarze. Nie zalujcie sobie jezyka i odwalcie swoj kawalek roboty :).

Napisano

nie wiem, Gotham, jak tam Ty jestes owlosiony ;) , ale ja mam jeszcze na brzuchu taki smieszny pasek ciagnacy sie przez srodek brzucha z dolu az do pepka...

 

poza tym, co pewnie oczywiscie jeszcze dodasz, wlosy pod pachami - tacy twardziele, jak ten kolo razcej sie nie gola... a w szczegolnosci pod pachami... :P

Napisano

Nice!Najbardzej podoba mi sie tekstura skory po prostu swietne a o owlosienie doskonale pasuje.Jedyna rzecz ktora mnie gryzie to usta tego goscia a raczej usteczka:) sa zdecudowanie za male a tak poza tym jest cool.

Napisano

Boms: Naprawi się.

 

ScatMax: Dzięki! :) A te usta to z premedytacją, oglądałem program co się dzieje z Europejczykiem na pustyni.... Wierz mi te usta są jeszcze szerokie....

Napisano

Ale z gościa Brudny Harry ;)

Te ciuszki są niezłe. I ząbki ma ładne.

Zawsze mnie intrygowało tworzenie fatałaszków na modelach... Prawdziwe wyzwanie... :P

Napisano

co by nie pisac jakie to sliczne i cudowne to tylko napisze co jest nie tak. zauwazylem tylko jedno drobne niedociagniecie, a moze to wina kata kamerki ale te sutki sa na zlym miejscu :( Pozatem creepy :D Cheers

Napisano

Hi,

 

Już dawno (5 dni temu?) miałem to uploadować, ale problemki z FTP itd. spowodowały to opóźnionko.

 

Ogólnie to są to obrazki do tego podsumowania Bitwy, takie małe podsumowanko tego co zrobiłem do tej pory (do momentu sprzed tygodnia).

 

No cóż, komentarze są jak zawsze mile widziane.

 

PS. Te obrazki są duże i dlatego wylądowały na mojej taczce ftp a także dlatego daję linki do nich (po co potem strona ma się ładować ruski miesiąc).

 

http://1gotham1.w.interia.pl/18.jpg

 

http://1gotham1.w.interia.pl/19.jpg

 

http://1gotham1.w.interia.pl/20.jpg

 

[Edited on 27-2-2003 by Gotham]

Napisano

Teraz nie mam wątpliwości. Mój były szef wyglądał podobnie. Może dlatego chętnie zobaczył bym na ciele Scouta jakieś siniaki, rany, może jakiś drut wbity pod żebro ;)

Ogólnie wygląda groźnie, ale trochę bezbronnie jak na pozostałe towarzystwo z \"bitwy\" :D

Napisano

Hi,

 

Dzięki za komentarze zawsze w każdy się w czytuje i sprawdzam :).

 

Oto i update, teksturowanie jest na ukończeniu więc od pewnego czasu już go riguję, skończona jest już dolna partia. Miałem sporo problemów szczególnie z zachowaniem się fałd na spodniach i uchwycenia sztywności butów. Zdecydowałem się na skorzystanie ze standardowych kości Maxa. Efektów rigowania jeszcze nie prezentuje (postać na obrazku stoi w bazowej pozycji).

Napisano

racja...

 

ja na przyklad nie wiem, czy wypada mi sie tutaj wpisywac... ;)

 

pozdro

genialna praca... drzwi do SQUARE\'a stoja otworem... :D

Napisano

Witam,

 

No Gotham. Miła niespodzianka. Jury przyznało Ci nagrodę AWARD w Bitwie nr 2.

 

Jest dobrze- zaskoczyłeś sędziów, Twoja postać spodobała im się mimo iż cały czas widać ,że nad nią pracujesz i ją dopieszczasz. Czekamy na kolejne wersje i myślę ,że jeszcze pokażesz ze nagroda trafiła do odpowiedniej osoby ...

 

MOJE GRATULACJE !

 

[Edited on 22-3-2003 by Adek]

Napisano

gratuluje gotham !!!!!!:):D:cool: super ciesze sie strasznie !!!

i czekam na nowa bitwe !!!

jescze raz gratuluje !!!!!

Napisano

Hi,

 

 

Tak aby nie było że zupełnie nic nie robię (zaręczam że z powodu zupełnego braku czasu), robię taki oto specyficzny update.

 

 

 

Pierwsza sprawa, oceny jurorów za tekstury mnie nie satysfakcjonują więc przekupuję się po raz kolejny przez shader skóry... Jakbyście mogli ocenić (lepiej/gorzej (co)). Oczy są na razie tylko białkami.

 

 

22.jpg

 

 

Druga sprawa to piekielne rigowanie. Duh... Nienawidzę tego (aby tylko), ale jakoś trzeba się przez to przekopać. Aj... Jak na to patrzę to jest jeszcze tyle do zrobienia że ręce opadają... Ale przez proces rigowania palców już przebrnąłem :). Co prawda jak wszystko są do poprawienia. Te pozy są mocno przerysowane abym widział co jest źle a co dobrze. Powoli jestem zadowolony z zaprojektowanego szkieletu, zapewnia sporo ułatwień przyczynowo skutkowych itd. Ale jeszcze i tak dużo rzeczy nie wiem jak zrobić ;).

 

 

23.jpg

 

[Edited on 25-3-2003 by Gotham]

Napisano

hmmm... wiesz, mi sie bardziej kojarzy z teledyskiem Metallic\'i pt. \'One\'. Tam byl chory w takiej specyficznej masce... chyba tlenowej... ;)

 

pozdroofki

 

*p.s. czy da sie jakos przy riggowaniu excludowac wierzcholki? Bo wlasnie jestem na etapie konczenia ubranka do snowboarder\'a i bede go musial zarigowac...

 

*p.p.s. w jaki sposob zrobic shader skory ludzkiej? Kiedys czytalem takiego tutka, ale on sie odnosil do May\'i, a ja nie znajac tej aplikacji, nie moglem sobie tego przeniesc do max\'a... :(

Napisano

Hmmm... Jak mam być szczery to oczekiwałem komentarzy zdecydowanie innego rodzaju... :\\

 

Wiecie fajnie że kość kierunkowa głowy wygląda jak maska gazowa... Tyle że co to zmienia?

 

 

A co do pytań to niema sprawy. Jeśli ktokolwiek jest czegoś ciekaw to niczego nie ukrywam, na pewno odpowiem.

 

-Pierwszego pytania nie rozumiem, znaczy rozumiem treść, ale nie wiem po co, czy raczej w czym problem. Chcesz wydziedziczyć część wierzchołków od kości... Przesuń obwodnice, odmaluj ten fragment, lub w spisie wierzchołków danemu wpisz wartości 0 przy wpływie kości.... Nie no czegoś w tym pytaniu nie rozumiem... Więc nie mogę odpowiedzieć konkretnie.

 

-Drugie pytanie wzięło się z mojego błędu. Nie znajdziesz nigdzie tutoriala dotyczącego tworzenia shadera do Maxa. Bo w Maxie shader=material, a nazwą shadera nazywa się pod programiki odpowiedzialne za opis cieniowania...

 

Teraz prostując, nie napisałem shadera w C++ tylko manipulowałem parametrami materiałów Brazila (przy pomocy bitmap z Photoshopa/Paintnera).

 

Nie będę tu tego poruszał dokładniej bo to stało się tematem przewodnim tematu: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=1992

Napisano

spoko :) tylko co on ma taki dziwny bark na prawym obrazku? a i pokaż go z tyłu! bo jeszcze nie pokazywałeś... a i pokaż to ujęcie tak całkiem z boku...

 

[Edited on 29-3-2003 by SCORPI]

Napisano

Vitam.

Powiem tak: Od poczadku byles u mnie liderem w bitwie. Juz na samym poczadku wiedziales co chcesz osiagnac, a to ze niestarczylo czasu.... poprostu tak wyszlo.

Jakbys zdazyl, to na 98% bys wygral ;)

Takie moje subiektywne zdanie.

 

Teraz co do modelu. Jest naprawde bardzo dobry. Sam robilem model czlowieka i wiem ze to do prostych rzeczy nie nalezy. Tak samo textura, tu poprostu widac profesjonalizm i doswiadczenie.

 

Co do riggowania, to ja wole poslugiwac sie bipedem. Moim zdaniem to o wiele szybciej idzie, wytarczy tylko dobrze dopasowac bipa i potem tylko drobne poprawki przypisania wertexow. Pozatym Bip ma juz przypisane ograniczenia ruchow, odpowiednie czlowiekowi.

Jednak i tak Ci to bardzo fajnie wyszlo.

 

czekam z niecierpliwoscia na dalszy rozwoj pracy.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Hi,

 

Avaral- BIG THX!

 

A co do kości, to wolę się przeforsować przy rigowaniu... Po prostu dużo łatwiej mi się animuje zwykły szkielet niż biped.

 

Scorpi- Dzięki za zwrócenie uwagi na przedłużenie barku. Jest to jeden z setki błędów w Rigu... Oj nienawidzę rigować... Na równi z mapowaniem.

 

Oooo, rzeczywiście jeszcze nie było obrazka z tyłu... No to w załączniku jest pierwszy :). Dziwna sprawa bo trochę czasu jednak poświęciłem aby muskulatura była oddana...

 

A co do obrazka z boku w poprzedniej pozie to już niestety nie mogę. Powód prosty, nie nagrywam póz, po prostu w trakcie rigowania w kółko zmieniam mu pozycje aby zobaczyć błędy jeśli wychodzi przy okazji coś ciekawego to robię screen shot, nie archiwizuję tego.

 

[Edited on 29-3-2003 by Gotham]

Napisano

Hi,

 

 

Wiesz Tomek... Z przyjemnością bym pracował nad bitwą... Jak nie nad Scoutem to z chęcią bym wyprodukował jakiegoś trupa... Szczególnie że już ich sporo zrobiłem w przeszłości.

 

Ale wiesz ten rok mam w 100% przerypany, ani nie pracuję ani nie tworzę dla siebie. Wszystko po to aby wcisnąć się na jakieś studia... A mam takie braki że nawet mówić mi się nie chce... A bardzo zależy mi aby się dostać na dzienne nie płatne. W innym wypadku szykuje się harówka i 1/100 czasu... Nie wiem chyba będę musiał się zebrać i zrobić heroiczny wyrzut przez okno kabli od zasilania bo z tego roku przeznaczonego na odrobienie strat już praktycznie nic nie zostało... A prawie nic nie zostało wykonane...

 

 

Dobra ale to są moje problemy i nikomu nie chcę truć :).

 

 

Upload, niewielki... Ale jest.

 

Dalej rig jest rozkopany... Tak to jest jak się człowiek nie wczyta w help... W piątce parę rzeczy się zmieniło... Są to fajne zmiany ale cały rig poszedł się paść... A tak w między czasie rozpocząłem zabawę z mimiką.

 

Cierpienie wydaje mi się już całkiem sensowne, ale gniew pozostawia jeszcze dużo do życzenia :\\.

 

A wy co sądzicie?

 

 

 

27.jpg

Napisano

no wiec....twarze mi sie podobaja...ale jesli chodzi o cierpienie to dalbym jescze troche nizej ten boki lukow brwiowych,...a co do gniewu to bys mogl dac wiecej zneiksztalcen na czole i bardziej widocnez skrecone rzesy ( ale zamotalem) :D..

 

pzodrofki

[piwo]

Napisano

elo...

ja mam pewne zastrzezenia wlasnie co do CIERPIENIA:

*po pierwsze - jak na moj gust, to to nie jest zadne cierpienie, tylko jakas orgazmiczna przyjemnosc, ekstaza... :|

*przeciez czlowiek cierpiac caly sie MARSZCZY na twarzy - nos mu sie marszczy, luki brwiowe schodza na dol (tak jak w przypadku gniewu), a oczy sa zacisniete (a nietylko zamkniete), oprocz tego warga powinna obnazac zeby bardziej (a zeby moga byc ewentualnie zacisniete)...

 

co do GNIEWU...na razie sie wypowiem, bo nie chce mi sie caly obrazek zaladowac i nie widze calej \'gniewajacej sie\' twarzy...

 

pozdroofki :)

Napisano

hmmm no gniewu to ja wogóle nie widze:) ewentualnie zdenetwowanie.

 

\"cierpienie\" jest lepsze ale bardziej mi przypomina \"extazę\" [lol]

 

-przedewszystkim człoło u Ciebie wogóle nie pracuje jak powiedział Pablo

- brwi do góry (kjak powiedział Pablo ;P)

- oczy powinny być znacznie zmróżone i mięśnie kości policzkowych podniesione do gór (włąśnie z tego powody ta mina wygląda jak wyląda:P, mięśnie oczu nie mogą być odprężone)

- zmarszcz nos i podnieś do góry płatki nosa

-podnieś konciki ust

 

więc błędem jest wrażenie ogólniego odprężenia twarzy, a wiedomo ze wyraz cierpienia łaczy sie z niapięciem większość mieśni twarzy

 

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności