Napisano 19 Listopad 200717 l fajnie fajnie, nabiera coraz lepszego wyglądu , nad bucikami jeszcze musisz koniecznie popracować bo takie bamboszkowate są ;), i tak sie zastanawiam czy ten brąz na sweterek to dobry wybór?
Napisano 19 Listopad 200717 l Uwielbiam takie modele, widac ze masz talent i ciekawi mnie ile planujesz tri. na koncowy model do silnika a propo game engine, to jaki bedzie uzyty do tego projektu? pozdrawiam Udytzkey
Napisano 21 Listopad 200717 l Autor Nie wytrzymalem- musialem na chwile usiasc. Przemodelowalem to i owo... jakosc slaba ale to w koncu jeszcze nie koniec- addony wciaz bez mapki coloru. Cheers. (PS- moje strony jak widac nie dzialaja, jest to tez ostatni watek zakladany przezemnie pod uzytkownikiem "madman" ) (PS2- żartowałem)
Napisano 21 Listopad 200717 l r2d2 jaki teraz bedziesz mial nick ? :) bo chyba chciales miec madman :D nie rozumiem czemu ostatni post pod madmanem :) hehe ok co do modeliku jest super :) juz bym zostawil, co prawda troche twarz slabo widac ;]
Napisano 21 Listopad 200717 l Archi z r2d2 przeszedl na madman po czym go rzucil ... dalsze losy nieznane :) Odezwij sie do mnie bucu na gadulca czy cos za jakies 1,5h powinienem byc w okolicach domu bo jak narazie usiluje zrobic zadanie wyznaczone na miesiac w tydzien bo przez 3 tygodnie robilem nie ten model co trzeba :O Ale to tylko ja tak potrafie XD
Napisano 21 Listopad 200717 l ładnie wyszło bardzo ładnie daj większy render i będę miał ładną nową tapetę
Napisano 23 Listopad 200717 l Panie czekamy na tipsy odnosnie texturowania :D czadzik normalnie, szkoda ze tak ciemno modelu prawie nie widac :)
Napisano 23 Listopad 200717 l Pupe ma slodka - tylko czemu ona tak brzydko na nas patrzy? zdecydowanie wole ja odwrocona :) Pozdro
Napisano 25 Listopad 200717 l Autor No więc w zasadzie finisz, pare tweaków zostało ale to już potem: Mapki łaszków to w zasadzie posklejane zdjęcia z nałożoną okluzją + retusz kolorystyczny. Sam kolor: Z okluzją i zmianą kontrastu: Z bliska wygląda to mniej więcej tak: Blendujemy na normalkę detal z nvidii: Na specu w tej sytuacji w zasadzie interesują nas tylko guziki i sprzączki od pasków: Tak na prawdę w przypadku mapek najważniejsze jest, żeby wszystko było na miejscu, żeby szwy były tam gdzie być mają etc etc Reszta to już normal i spec ;) W ten sposób wykonałem także mapy do addonów. Co do scenki to są trzy omniaki z wygiętym plane w tle na który to takie wredne szybkie mazy wrzuciłem co by coś się działo. Cóż- dzięki za Wam za komenty i poniekąd mobilizację żeby to skończyć- choć nie jest to jeszcze to jeszcze TA jakość którą chciałbym osiągnąć to z pewnością do modelu za jakiś czas wrócę- swoją drogą, że już trochę zmęczył. No nic- mam nadzieję, że się podoba. Uwagi czy pytania mile widziane ale nie liczcie na szybki update :) Cheer!
Napisano 25 Listopad 200717 l Model super, prezentacja też fajna. Gratuluję ukończenia i dzięki za opis technikaliów :)
Napisano 27 Listopad 200717 l specyficzny model, finalnie bardzo fajnie sie prezentuje choc moze przydałby sie cos "charakternego" dla podkreslenia osobowosci tym bardizje jesli to ma byc główna bohaterka
Napisano 28 Listopad 200717 l Śliczna praca. A co do samej prezentacji to bardziej mi się podoba poza z poprzedniego rendera..
Napisano 1 Grudzień 200717 l Autor dzieki chopy za komenty :) co do pozy to racja- wczesniejsza miala "jaja" ^^ ale nic to, co do charakternosci- pewnie jeszcze cos sie doda ;) porasz- a taki tam pomysl rodzacy sie z wolna, moze kiedys wyplynie na swiat ;P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto