Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

fajnie fajnie, nabiera coraz lepszego wyglądu , nad bucikami jeszcze musisz koniecznie popracować bo takie bamboszkowate są ;), i tak sie zastanawiam czy ten brąz na sweterek to dobry wybór?

  • Odpowiedzi 118
  • Wyświetleń 24,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Uwielbiam takie modele, widac ze masz talent i ciekawi mnie ile planujesz tri. na koncowy model do silnika a propo game engine, to jaki bedzie uzyty do tego projektu?

 

pozdrawiam

Udytzkey

Napisano
  • Autor

Nie wytrzymalem- musialem na chwile usiasc. Przemodelowalem to i owo... jakosc slaba ale to w koncu jeszcze nie koniec- addony wciaz bez mapki coloru.

 

sarawip1oz6.jpg

 

Cheers.

 

(PS- moje strony jak widac nie dzialaja, jest to tez ostatni watek zakladany przezemnie pod uzytkownikiem "madman" )

 

(PS2- żartowałem)

Napisano

Archi z r2d2 przeszedl na madman po czym go rzucil ... dalsze losy nieznane :)

 

Odezwij sie do mnie bucu na gadulca czy cos za jakies 1,5h powinienem byc w okolicach domu bo jak narazie usiluje zrobic zadanie wyznaczone na miesiac w tydzien bo przez 3 tygodnie robilem nie ten model co trzeba :O

Ale to tylko ja tak potrafie XD

Napisano

Panie czekamy na tipsy odnosnie texturowania :D

czadzik normalnie, szkoda ze tak ciemno modelu prawie nie widac :)

Napisano

Pupe ma slodka - tylko czemu ona tak brzydko na nas patrzy? zdecydowanie wole ja odwrocona :)

Pozdro

Napisano
  • Autor

No więc w zasadzie finisz, pare tweaków zostało ale to już potem:

 

sarapresentationdi8.jpg

 

Mapki łaszków to w zasadzie posklejane zdjęcia z nałożoną okluzją + retusz kolorystyczny. Sam kolor:

 

koloroz1.jpg

 

Z okluzją i zmianą kontrastu:

 

kolorbalansokluzjayd6.jpg

 

Z bliska wygląda to mniej więcej tak:

 

kolorclosefe5.jpg

 

Blendujemy na normalkę detal z nvidii:

 

normalclosemc6.jpg

 

Na specu w tej sytuacji w zasadzie interesują nas tylko guziki i sprzączki od pasków:

 

specny0.jpg

 

Tak na prawdę w przypadku mapek najważniejsze jest, żeby wszystko było na miejscu, żeby szwy były tam gdzie być mają etc etc Reszta to już normal i spec ;) W ten sposób wykonałem także mapy do addonów. Co do scenki to są trzy omniaki z wygiętym plane w tle na który to takie wredne szybkie mazy wrzuciłem co by coś się działo. Cóż- dzięki za Wam za komenty i poniekąd mobilizację żeby to skończyć- choć nie jest to jeszcze to jeszcze TA jakość którą chciałbym osiągnąć to z pewnością do modelu za jakiś czas wrócę- swoją drogą, że już trochę zmęczył. No nic- mam nadzieję, że się podoba. Uwagi czy pytania mile widziane ale nie liczcie na szybki update :)

 

Cheer!

Napisano

Model super, prezentacja też fajna. Gratuluję ukończenia i dzięki za opis technikaliów :)

Napisano

specyficzny model, finalnie bardzo fajnie sie prezentuje choc moze przydałby sie cos "charakternego" dla podkreslenia osobowosci tym bardizje jesli to ma byc główna bohaterka

Napisano

Śliczna praca. A co do samej prezentacji to bardziej mi się podoba poza z poprzedniego rendera..

Napisano
  • Autor

dzieki chopy za komenty :) co do pozy to racja- wczesniejsza miala "jaja" ^^ ale nic to, co do charakternosci- pewnie jeszcze cos sie doda ;)

 

porasz- a taki tam pomysl rodzacy sie z wolna, moze kiedys wyplynie na swiat ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności