Napisano 14 Listopad 200717 l Witam ... Narysowalem urzadzenie klimatyzujace ktore zrobione jest z chromowanej blachy. Jako material uzylem chrom V-ray. Niestety nie wiem jak umiescic swiatla i co dodac do tej sceny aby material po renderingu uzyskal porzadany chromowy odblask. Jak na razie po renderingu wyglada kiepsko ...bardzo kiepsko czy musze stworzyc jakies dodatkowe elementy na scenie od ktorych trzeba odbic swiatlo ???
Napisano 14 Listopad 200717 l Ee... no światło dajesz takie jakie chcesz uzyskać hehe :) Otoczenie też :) Chrom na Twoim renderze wygląda super realistycznie w takich warunkach na pewno :)
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor ok probuje ........... HDRI .....musze najpierw poczytac jak to ugrysc ..... :) ... problem .. nie mam zadnej mapy HDRI :(
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor cos znow skopalem wstawilem hdri (znalazlem jakies zdjecie ulicy) w enviroment map i takie cos sie zrobilo ..... ???
Napisano 15 Listopad 200717 l hdri masz tu: http://max3d.pl/show.php?id=hdri a grysie się to tak że w material editor klikasz " Get Material" i z listy wybierasz . I teraz do tem jamy wrzucasz HDRkę. A całą mapę do Environment (jako instance)... ps zrób sobie do tego studio ;)
Napisano 15 Listopad 200717 l Autor dzieki kamil ...juz dzialam tak jak piszesz ! mam nadzieje ze wyjdzie ............. w linku przez Ciebie podanym sa materialy "probe hdri" ...czy moge jest wstawic takie jakie sa ( rozciagniete na powierzchni kuli) czy musze to jakos przerabiac ??
Napisano 15 Listopad 200717 l W vrayHdri musisz wybrać rodzaj HDRKI - angular, lightprobe etc. - wybierasz jakiej używasz.
Napisano 15 Listopad 200717 l Albo w material editor w ustawieniach hdrki wybierz typ wyświetlania environment->spherical environment.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto