palmer Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Witam ... Narysowalem urzadzenie klimatyzujace ktore zrobione jest z chromowanej blachy. Jako material uzylem chrom V-ray. Niestety nie wiem jak umiescic swiatla i co dodac do tej sceny aby material po renderingu uzyskal porzadany chromowy odblask. Jak na razie po renderingu wyglada kiepsko ...bardzo kiepsko czy musze stworzyc jakies dodatkowe elementy na scenie od ktorych trzeba odbic swiatlo ???
patry Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Ee... no światło dajesz takie jakie chcesz uzyskać hehe :) Otoczenie też :) Chrom na Twoim renderze wygląda super realistycznie w takich warunkach na pewno :)
Miłosz3ds Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Hmm... ten chrom musi coś odbijać, wrzuć jakąś mapke HDRI.
Master Kiełbaster Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 pierdyknij nad nim vray light i włącz gi
palmer Napisano 14 Listopad 2007 Autor Napisano 14 Listopad 2007 ok probuje ........... HDRI .....musze najpierw poczytac jak to ugrysc ..... :) ... problem .. nie mam zadnej mapy HDRI :(
Master Kiełbaster Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 a masz internet? :P to wejdź na google.pl
palmer Napisano 14 Listopad 2007 Autor Napisano 14 Listopad 2007 cos znow skopalem wstawilem hdri (znalazlem jakies zdjecie ulicy) w enviroment map i takie cos sie zrobilo ..... ???
kamil.ochel Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 hdri masz tu: http://max3d.pl/show.php?id=hdri a grysie się to tak że w material editor klikasz " Get Material" i z listy wybierasz . I teraz do tem jamy wrzucasz HDRkę. A całą mapę do Environment (jako instance)... ps zrób sobie do tego studio ;)
palmer Napisano 15 Listopad 2007 Autor Napisano 15 Listopad 2007 dzieki kamil ...juz dzialam tak jak piszesz ! mam nadzieje ze wyjdzie ............. w linku przez Ciebie podanym sa materialy "probe hdri" ...czy moge jest wstawic takie jakie sa ( rozciagniete na powierzchni kuli) czy musze to jakos przerabiac ??
Hynol Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 W vrayHdri musisz wybrać rodzaj HDRKI - angular, lightprobe etc. - wybierasz jakiej używasz.
Levus Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 Albo w material editor w ustawieniach hdrki wybierz typ wyświetlania environment->spherical environment.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się