Posted November 14, 200717 yr Witam ... Narysowalem urzadzenie klimatyzujace ktore zrobione jest z chromowanej blachy. Jako material uzylem chrom V-ray. Niestety nie wiem jak umiescic swiatla i co dodac do tej sceny aby material po renderingu uzyskal porzadany chromowy odblask. Jak na razie po renderingu wyglada kiepsko ...bardzo kiepsko czy musze stworzyc jakies dodatkowe elementy na scenie od ktorych trzeba odbic swiatlo ???
November 14, 200717 yr Ee... no światło dajesz takie jakie chcesz uzyskać hehe :) Otoczenie też :) Chrom na Twoim renderze wygląda super realistycznie w takich warunkach na pewno :)
November 14, 200717 yr Author ok probuje ........... HDRI .....musze najpierw poczytac jak to ugrysc ..... :) ... problem .. nie mam zadnej mapy HDRI :(
November 14, 200717 yr Author cos znow skopalem wstawilem hdri (znalazlem jakies zdjecie ulicy) w enviroment map i takie cos sie zrobilo ..... ???
November 15, 200717 yr hdri masz tu: http://max3d.pl/show.php?id=hdri a grysie się to tak że w material editor klikasz " Get Material" i z listy wybierasz . I teraz do tem jamy wrzucasz HDRkę. A całą mapę do Environment (jako instance)... ps zrób sobie do tego studio ;)
November 15, 200717 yr Author dzieki kamil ...juz dzialam tak jak piszesz ! mam nadzieje ze wyjdzie ............. w linku przez Ciebie podanym sa materialy "probe hdri" ...czy moge jest wstawic takie jakie sa ( rozciagniete na powierzchni kuli) czy musze to jakos przerabiac ??
November 15, 200717 yr W vrayHdri musisz wybrać rodzaj HDRKI - angular, lightprobe etc. - wybierasz jakiej używasz.
November 15, 200717 yr Albo w material editor w ustawieniach hdrki wybierz typ wyświetlania environment->spherical environment.
Create an account or sign in to comment