Matys Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 Cześć Jako ze trzeba sie doszkolić w robieniu dobrych normalek i sculptowaniu czy jak tam to sie nie nazywa postanowiłem założyć ten wątek, chcę codziennie poświęcić 2-4h(czasami pewni dłużej) na dłubanie czegoś w zb tak żeby max w 2dni coś skończyć i czegoś sie nauczyć. może coś uda sie nawet do portfolio wrzucić :-) narazie powoli 2 modele oba "zaispirowane" czytaj zerżn... z kart do magic the gathering ... na kurczaka zeszlo ze 2 wieczorki po 2-3 godziny + model podstawowy w maxie jakas godzinka drugi model to golem, wczoraj zaczolem i dzisaj koczylme .... modele sa doprowadzone tylko do penego stopnia, jak widac zreszta, chodzilo raczje o zalapanie czegos fajnego ... czy sie udalo ? cholera wie :-) moze nastepne modele beda bardziej udane pozdrawiam
Loki Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 nie wiem jak Ci to powiedziec, ale hmm Golem mi sie podoba :) - od razu zaznaczam ze na sculptowaniu znam sie tyle co ten kurczak na pieprzu, ale dla laika wyglada ladnie (jest taki jak powinien byc, mocarny, toporny i "bruździsty", cos z paznokciami nie gra imo u niego. Kurczak mi sie nie podoba, ale pewnie dlatego ze nie gustuje w drobiu :) myslisz kiedys poteksturowac tego golema ? (moglby naprawde fajnie wygladac)
Tomala Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 Na golemie ten woskowy shader nawet ładnie leży ale do kurczaka trochę nie pasuje. Do niektórych fałdek na kurczaku przydało by się użyć pinch brusha bo to mi wszystko wygląda na robione standard brushem. Btw dlaczego kurczak ma jedno skrzydło nieruszone, robiłeś go całkowicie bez symetrii? Myślę że transposem bez problemu dało by się go ustawić do takiej pozycji. Powodzenia. PS: zainspirowałeś mnie do ćwiczeń też od jakiegoś czasu zbieram się do opanowania zbrusha może teraz się uda.
kamil.ochel Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 kurczak świetny, oby dalsze modele takie były
Matys Napisano 16 Listopad 2007 Autor Napisano 16 Listopad 2007 hej wie ktos moze czy w zb3 jest opcja automatycznego savea (cos jak autobackap w maxie) ? bo po 1.5h roboty nad fajnym modelem wszystko poszlo sie ... bo zb mi sie wywalil :/
Tomala Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Oj chyba nie ma, jak już to powinno być do ustawienia w preferences a tam nie ma nic o autobackup'ie. Trzeba co jakiś czas wciskać ten Ctrl-Shift-T. Mi się kiedyś taka akcja przytrafiła ale nie przez zbrusha tylko chwilowy brak prądu, współczuję.
Ania Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 podoba mi się postać kurczaka, ale te małe detale i shader niebardzo. Te detale takie jakby nieprzemyślane, ciapnięte tylko żeby były. golem fajny, mam nadzieję że wyrenderujesz go jakoś ładnie żeby nie było widać poligonów na dolnym kamieniu. te niebieskie mgiełki wyglądają dziwnie.
kubi Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 kurka fajna z dowcipem, mógłbyś jeszcze nad nią popracować.
Levus Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Yo! Oba modele bardzo fajne, kurczak jest w dechę, jednak dałoby się wydobyć z niego trochę więcej takiej wykręconej charakterytyki, a ten drugi brzydal dla mnie łudząco podobny z mordy do starcraftowego hydraliska... pozdrawiam!
Gość Marioza Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 fajnie fajnie widze ze plan sobie ustawiłes konkretny, co do autosejwa to nie ma takeigo czegos , na zb cetral zdaje sie jest skrypt co to robi,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się