Napisano 17 Listopad 200717 l Oto moja dopiero 2 praca na tym forum.Jest to wizytówka mojego pokoju(tak sądze).Render Mental ray,3D Max 9 .
Napisano 17 Listopad 200717 l dostanie Ci sie na dzien dobry, po primo, jakkolwiek bys nie byl nie wiadomo jak poczatkujacym nic nie wytlumaczy faktu,ze przylozyc do pracy trzeba sie bardziej, wiesz, juz pomijam sprawy techniczne, ale np poduszki ulozyl bys jakos sensownie, a nie tak dwie rownolegle obok siebie, i kolory malo smaczne, i wiekszy render by sie przydal, pracuj dalej
Napisano 17 Listopad 200717 l a gdzie ten mental ray?:> ludzie nauczcie sie ze uzycie rendera ktorego uzywa wiekszosc pro ludzi nie czyni naszych prac lepszych najpierw trzeba rozkminic jak to dziala a pozniej odpoweidnio skonfigurowac. Bo w danej pracy na forum ktos napisal ze uzywal vray badz mentala to kazdy noob mysli ze jak on uzyje tego rendera to mu cudo wyskoczy. Wiem ze to twoje poczatki i nie mam zamiaru sie nad nikim znecac ale chce dac do zrozumienia ze jak sie cos robi to trzeba wiedziec co wiec jak sie zdecydowales na tego mental ray'a to powinienes o nim cos wiedziec a w tym przypadku kliknales pewnie przycisk render i to bylo juz finalne ustawienia rendera. Juz lepsze rzeczy w scnalinie sie wycisnie gdy chociaz troche sie przylozy czlowiek. Przeczytaj w helpie maxowskim tutki o mentalu o takich pojeciach jak GI, FG a takze o materialach mentalowskich jak arch&design.
Napisano 17 Listopad 200717 l Widze że pancernik sie wkurzył i sie wyżywa na pracach innych czepiając sie czego popadnie i krytykując :). Niektóre wątki odkopuje sprzed paru miesięcy. Pancerniku, trochę ostrożniej oceniaj prace innych jak sam nie sięgasz im do pięt.
Napisano 17 Listopad 200717 l Zainwestuj w taśmę mierniczą. Zastanów się skąd pada światło (okno? lampa?) i zrób żeby to było w scenie widać. Poczytaj o GI (albo final gather w mentalu? nie wiem). I trochę się może ogranicz z komentarzami przy innych wątkach, zwłaszcza tych kilkuletnich. Jakiś odwet czy co?
Napisano 17 Listopad 200717 l Autor Siwy: Nie robie zemsty,chcę tylko ocenić czyjeś prace czy mi sie podobają.Nie zauważyłeś też dużo moich pozytywnych ocen?
Napisano 17 Listopad 200717 l zamiast odkopywać czyjeś prace i pisać im że mają porysowne drzwi na modelu (buhaha) wziołbyś się do roboty, bo narazie to załosne to troszke to przecie wip, konstruktywna krytyka musi być więc hmm popraw wszystko ;) na początek radze zmienić rozdziałke renderów
Napisano 18 Listopad 200717 l pancerniqu rozczarowujesz mnie-ja tu w obronie staje a Ty takie akcje odstawiasz-nie ladnie tak-wez sie do pracy-na dobre Ci to wyjdzie-nie ma sensu robic dymu P.S fajne "fachowe"komentarze dajesz.
Napisano 18 Listopad 200717 l lol to ty modyfikujesz cały czas tą samą scenę, czy mi się wydaje? :| nie widzę postępóFFF :F
Napisano 20 Listopad 200717 l heheh widze ze pancernik stal sie tematem-rzeka :D ale mam rade , jak widzicie slabsza prace to po prostu powiedzcie co by mozna bylo zmienic a nie piszcie ze zal i wogule bo to dolujace jest:] Pamietam jak calkiem niedawno, bo sam zaczynam przygody z 3d :P dalem swojego pierwszego rendera z flakonem perfum poo raz pierwszy uzylem wogule refraction bylem taki zadowolony a mi ludzie napisali ze spamuje tylko forum:} Wiem o co hcodzi ale bez przesady , pozdro
Napisano 20 Listopad 200717 l i właśnie dlatego nie używam mentala, psuje światło, niszczy siatki i kaszani proporcje ;)
Napisano 21 Listopad 200717 l tutaj to nawet tego mentala nie widac ale w przypadku noobow ktorzy uzywaja vray'a jest tak samo czyli tylko zmienic render na inny nacisnac przycisk render i czekac az wyskoczy super praca :]
Napisano 22 Listopad 200717 l Pancerniq, jesteś obecnie na forum bardzo popularną postacią:) Krytyka ma to do siebie, szczególnie ta ostra, że zniechęcić potrafi niejednego kozaka, odpowiednio przyjęta natomiast daje do myślenia i wyzwala chęć do działania. Proponuję więc brać się do roboty a dobre efekty prędzej czy później się pojawią. pozdro!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto