Belaiel Napisano 6 Listopad 2002 Napisano 6 Listopad 2002 Witanko.Zamierzam wzi▒Š udzia│ w bitwie...Scena ktˇr▒ przedstawiŕ bŕdzie wyra┐aŠ(mam tak▒ nadziejŕ)bezradnoŠ ┐o│nierza w chwili ataku na wrog▒ bazŕ.G│ˇwnym bohaterem bŕdzie ┐o│nierz i to na nim siŕ najbardziej skupiŕ.W tle bŕdzie widoczny kompleks wroga.Wszystko w klimacie strachu i groteski.Narazie nie mam ┐adnych szkicˇw,wszystko jest w g│owie..Ale jutro przeÂlŕ kilka wstŕpnych obrazkˇw.Pozdrawiam:)
Belaiel Napisano 9 Listopad 2002 Autor Napisano 9 Listopad 2002 Co do wspomnianej wczeÂniej wizji,to zamierzam wprowadziŠ kilka zmian.Po pierwsze:poka┐e ÂmierŠ kilku ┐o│nierzy,ktˇrzy nie mieli szczeÂcia w ataku na wrog▒ placˇwkŕ.Screen przedstawia miejsce gdzie rozegra│a siŕ tragedia Âmia│kˇw.
mckan1 Napisano 9 Listopad 2002 Napisano 9 Listopad 2002 jestem pod wrazeniem, nie no full wypas, czymaj tak dalej.
biglebowsky Napisano 9 Listopad 2002 Napisano 9 Listopad 2002 No, te┐ jestem ciekawy jak to siŕ bŕdzie rozwijaŠ. Zapowiada siŕ ciekawie.
Gotham Napisano 28 Listopad 2002 Napisano 28 Listopad 2002 Hej, co jest? Swietny poczatek i co dalej?
adek Napisano 29 Listopad 2002 Napisano 29 Listopad 2002 ¦wietnie! Czym renderujesz ? Chyba na tym troche czasu zeszlo ... ale ladnie ... pracuj nad tym ! Jest OK.
Belaiel Napisano 16 Grudzień 2002 Autor Napisano 16 Grudzień 2002 Wre¶cie nałożyłem tekstury:)ale do finału jeszcze daleko...Teraz pracuję nad obiektami ż±łnierzy i wkrótce je zamieszcze.Używam renderera V-ray. Pozdrawiam.
marczak Napisano 16 Grudzień 2002 Napisano 16 Grudzień 2002 wygalda niezle. przyczepilbym sie jednak do zbyt widocznego efektu powtarzalnosci tekstur - przydaloby sie troche je zroznicowac, w szczegolnosci odpryski.
Bacry Napisano 17 Grudzień 2002 Napisano 17 Grudzień 2002 No psia kostka, bardzo mi się te klimaty podobaj±. Nawet nie przeszkadzaj± mi powtarzaj±ce się tekstury (chyba, że na rurach). Teraz tylko to orzywić:)
azazel Napisano 17 Grudzień 2002 Napisano 17 Grudzień 2002 no z rurami to przesadziles .. ale ta kogle to jest zajebiste :P
saygon Napisano 19 Grudzień 2002 Napisano 19 Grudzień 2002 rury sa w porzadku, tylko na suficuie widac że odpryskisie powtarzaja. i poobrudz jeszcze siwtlówke, bo nie byłaby tala czysta jak wokoło tyle brudu i szybie dodaja jakie¶zamglenie, bród w zakamarkach, smugi.
Belaiel Napisano 19 Grudzień 2002 Autor Napisano 19 Grudzień 2002 Zróżnicowałem tekstury,dodałem dym i pył...Już w krótce pierwsze ofiary wojny...Narka:):P
azazel Napisano 20 Grudzień 2002 Napisano 20 Grudzień 2002 hihi juz nie moge suge sie doczekac .. oby bylo warto ;D
Bremen Napisano 28 Grudzień 2002 Napisano 28 Grudzień 2002 szczena opada :D...tylko sobie wyobrazic juz wojakow lezacych :D:D...ehh...tektorki jak wczesniej mowilo troche draznia ale ogolnie to cool :D:D
AravaL Napisano 4 Luty 2003 Napisano 4 Luty 2003 Ciekawa kompozycja scenki. Dobre oswietlenie utrzymuje klimat... Jezeli po dodaniu zolnierza scenka nie straci na swej expresji i uda Ci sie stworzyc klimat groteski i strachu.... bedziesz mial gwarantowane miejsce na podium w tej bitwie ;) (Heh ... staram sie Cie jakos umotywowac ;) ) Pozdrawiam.
wesoły Napisano 5 Luty 2003 Napisano 5 Luty 2003 bardzo ladne dorob cos do tego, jakiegos robota albo cos w tym stylu. moge prosic o siatke ?
SiD Napisano 24 Luty 2003 Napisano 24 Luty 2003 Konkretne to jest super podoba mis ie naprawde ja pikuje całkiem całkiem miłe hehehe hmmm dobry pomysł gratuluje ;))
adek Napisano 22 Marzec 2003 Napisano 22 Marzec 2003 Witam, GRATULUJĘ WYRÓŻNIENIA w drugiej edycji Bitwy. Należało Ci się bez wątpienia ... patrząc po Twojej galerii masz wiele ciekawych pomysłów i jestem prawie pewnien ,że jeszcze nie raz nas zaskoczysz :) GRATULUJE!!
Gith Napisano 23 Marzec 2003 Napisano 23 Marzec 2003 Zabraklo ofiar, co nie zmienia faktu ze praca jest swietna. Gratulacje Wyroznienia [winko]
Rekomendowane odpowiedzi