Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

klapa wygląda tandetnie - (nei pod względem modelowania ale poprostu idea takiej klapy nieco nie pasuje do tak hight tech uządzenia - moje pierwsze skojazenie bylo - pralka?! - generalnie wywalil bym klape i zostawil otwartą przestrzeń, zabudowaną jakims detalem (w ten deseń co wlasnie robisz ) - z tą klapą i nitami zaczyna niebezpiecznie przypominac mi goblinowe mechanizmy z WoW :) - a to nie o to chyba Ci chodzilo sądząc po nogach

  • Odpowiedzi 229
  • Wyświetleń 36,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gdzies musi miec pochowane mechanizmy, ale na renderze finalnym z otwarta klapa moze wygladac nieciekawie, co nie zmienia faktu ze modeling super :P

Napisano

ładnie o wygląda, fajne kabelki

dwa masz do poprawy ten z prawej wnika w drugi obiekt a drugi przenika przez przepust

na środku

pamietaj że siłowniki, czy hydruliczne czy pneumatyczne mają dwa przyłącza do medium a u ciebie maja po jednym (przynajmniej te przy klapie)

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim ma za komentarze ... jeżeli nie klapą to nie wiem jaka inna mogła by być osłona tych części ... bo bez klapy były by bardzo narażone na uszkodzenia a do rendera końcowego zawsze można będzie klapę usunąć :] ...Ten kabelek na środku nie przenika tylko od razu idzie do przodu .... tego po prawej nie widziałem ... dzięki ... A z tymi siłownikami chodzi o to żeby był jeszcze jeden kabel ?

Napisano

to może zamontuj klape inaczej? Powiedzmy dwie prowadnice po bokach otworu po których bedzie sie przesówać po spód czy bądź gdzie, albo teleskopowo zamykana (nie wiem jak to nazwać - z kilku kawałów blachy zachodzących na siebie) lub nawet coś na wzór rolety :).

Z tym neonem w bagażniku wygląda jak tył jakiegoś wózka z NFSa :P jeszcze tylko nagłośnienia brakuje :P na wypadek jakbyś miał zanik wizji twórczej proponuje żeby tam jakiś monitorek wsadzić z jakimiś wykresami. Troche kanciaście ci wyszły nity naokoło otworu. Tak wogóle to na czym ta klapa sie trzyma? to są sznury jakieś? jak to to tą klape otwiera? Przydałoby sie jeszcze jakoś poprowadzić krawedz mniej więcej tak jak na obrazku dałem linie(sory że krzywa),żeby było widać gdzie kończy się pancerz a gdzie zaczyna się wewnętrzny segment, bo tak to wygląda jakby był cały z jednej bryły metalu.

 

Ogólnie to genialny modelik sie zapowiada. Powodzenia i pozdro.

Napisano
  • Autor

Siemka . Dzięki za uwagi . Mam takie pytanie co myślicie o tym żeby klapę zamontować tak jak na obrazku ... gdzie kolor czerwony to linia przecięcia klapy na dwie części ... kolor niebieski to połowa która otwierać się będzie w górę a zielony to część otwierająca się w dół ?? Nie daję upa bo mało zrobiłem :P

proba01wa5.th.jpg

Napisano

Yo.No nawet,ale ja mysle zebys zrobil klape typu "garazowa" ...Chodzi o to ze drzwi garazowe wsuwaja sie pod sufit.Mysle ze jakbys to zastosowal,bylo by bardziej oryginalniej :D.Powodzenia wymysl cos.

Napisano

otwarta dziura raczej by się nie prezentowała, ja popieram pomysł czegoś w stylu garażu, tylko zamiast do srodka (bo wątpie rzeby tam było na to miejsce) drzwi osówałyby się na zewnątrz w dół, albo tak jak pokazałeś na rysunku podzielić klape i otwierać ją w taki sam sposób jak mówie w obie strony. myśle ze otwieranie ala pivot door to nie najlepszy pomysł, mech bedzie miał wtedy dupe jak skrzynka z narzędziami :). rób jak chcesz, założe sie że i tak wyjdzie ci świetnie :P powodzonka.

Napisano

Hmm bebechy niezłe ale cenna uwaga piksara .

Co do klapy to bym zrobił zamiast otwieranej wsuwaną , bo było by to bardziej poręczne .

Napisano

zastanawia mnie idea tej klapy- jej przestrzen jest na wysokosci gdzie korpus laczy sie z nogami -sadzilem ze w klapie beda jakes mechanizmy od "stawow", do ktorych dzieki klapie jest dostep -tymczasem klapa przechowoje klable i roznej masci "cosie" - fajnie to wyglada kiedy sie widzi tylko wnetrze klapy ale jak widac klape i mocowanie nog to juz jakos dziwnie

Napisano

Bardzo ładny detal. Co do klapy podoba mi się Twój pozmysł Poke lecz drzwi powinny otwierać się na boki, bo nie bardzo widzę miejsce na spodzie. Generalnie teraz olałbym klapę i zabrał się za resztę mecha, może pomysł sam wpadnie do glowy. Mam nadzieję że skończysz ten model.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Siemka , po dość długiej przerwie postanowiłem dać jakiegoś upa ... ostatnio z braku chęci do robienia "korpusu" ( i wogóle do czegokolwiek ) postanowiłem się wziąć za coś przyjemniejszego a mianowicie za uzbrojenie ... (jeszcze nie jest skończone ale daje żebyście powiedzieli co o nim myślicie) Proszę o komentarze , sugestie itp .

lufa3ar6.th.jpg lufalg0.th.jpg

 

A tu strona z referkami do broni (słabej jakości ale nie wzorowałem się dokładnie , wiem że trochę dziwny wybór ale spodobał mi sie ich wygląd ) :

UWAGA krzaczki !! (znaczy chińskie znaczki :P) http://www.fyjs.cn/bbs/read.php?tid=92426

Napisano

Hej ! :]

Moje zdanie już znasz, bardzo czysto i poprawnie wymodelowane . Ciekaw jestem jak to zamontujesz ... Tylko pocisk odbiega od normy :D taki jakiś ubogi , ale ujdzie.

Pozdro

Napisano

owszem pocisk nie specjalny, za bardzo spiczasty, przy lufie to nie wiem czy nie lepiej by było zrobić mniej a większe te dziurki, i nie wiem czemu ale mam wrażenie że czegoś tam brakuje u nasady lufy, może by jakiś wylot łusek albo cuś czy celownik laserowy ale to tylko takie luźne sugestie, ogólnie fajne, podoba mi sie.

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze ... co do pocisku to go poprawiłem ... Czekam na dalsze opinie !! :D A celownik laserowy raczej nie pasuje moim zdaniem :P

122mmhowhelc1.th.jpg

 

Referka pociku

Napisano

z tym laserem tylko taka sugestia, poprostu czegoś mi tam brakuje, a może poprostu mam coś z oczami :P jakby ci brakło pomysłu to możesz dodać do tych luf lub innych miotacz płomieni jakiś wypaśny :)

 

pocisk strasznie dokładnie zrobiony, coś mi się widzi że na finalny renderek bedzie przed kamerą przelatywał bo raczej nie bedzie go widać w lufie :)

Napisano

Nooo.Ogolnie wszytsko zaje...,ale musisz pomyslec nad ta "klapa".Cos wymyslisz jak zawsze :D.A co do dziala tez fajnea,e spodziewalem sie wiecej w nim inwencji tworczej :D.Powodzenia POKE!

Napisano

Hej. Mój ukochany wip xD ej ziom. weź no... jakiego Ty masz kompa O.O boż. taki detal i nic? xD mi to by się z 5 razy karta graficzna zjarała xD NO MEGA ten meh, pozdro. Może wzoruj się albo może następny modle będzie APU .. to ten robot z matrixa co był w ostatniej części.. jest zajebisty. pomyśl o tym. Stać Cię man :)

Napisano
  • Autor

Siema :D ... dawno nic nie robiłem ale jakoś nie ciągnęło mnie do maxa ... dopiero wczoraj zacząłem coś dalej robić wiec update będzie niedługo :]

Napisano
  • Autor

Dziś już wyłączam maxa więc daje to co zrobiłem ... powstaje następna broń do mecha - wyrzutnia rakiet (jeszcze nie skończona) - oceniajcie , mówcie co źle itp.:

wyrzutnia i rakieta :

mech01gx2.th.jpg rocket01hn0.th.jpg

Napisano

No no jak dla mnie bomba. Detal jest świetny jak bedziesz miał siłe to skończyć całkiem a najlepiej wsadzić do jakiejś sceny to wielkie gratulacje. Już jest rewelacja

Napisano
  • Autor

dzięki dzięki ;] ... jutro już postaram sie coś dalej wrzucić ... szkoda tylko że tak mało komentów :p

Napisano

Szczerze mówiąc nie podoba mi się kształt całości, tzn korpusu, ale to tylko moje subiektywne odczucie, po prostu ja bym to troszkę inaczej narysował. Za to wykonanie bardzo dobre, aż miło popatrzeć. Brakiem komentarzy się nie przejmuj, po prostu jest tak dobrze że nie ma co narzekać :-))))))))))))))))))))

Napisano

nie narzekaj na mało ilość komentow bo liczba odwiedzin (ponad 8K) mowi sama za siebie ;) my tu po prostu cichaczem siedzimy i podziwiamy :)

 

pozdrawiam i czkam na upy

Napisano
  • Autor

wyrzutnie już skończyłem (dużo nie zrobiłem więcej przy niej , bo nie było co , kilka kabelków tu , kilka tam :P ) teraz zabieram się za silnik ( taki futurystyczny trochę ) myślę że już nie długo wrzucę coś nowego .

 

goran - może wyższa część ci sie bardziej spodoba :p . A co do modelu to zawsze się jakieś błędy znajdą (:P) a poza tym bym wasze opinie z chęcią poznał :D

 

DiO - no to sie nie bójcie i komentujcie hehe

Napisano

Może poskładaj to w całość, bo pewnie nie tylko ja jestem ciekawy jak będzie wyglądał :)

Napisano

błędy zapewne są ale tak małe i tak mało że ich nie widać. Widać że model z pomysłem:)

Dołączam do prośby Fargate'a żebyś pokazał jak to sie na chwile obecną prezentuje :)

Napisano
  • Autor

Na razie jest to tylko ogólny zarys tego jak będzie wyglądał cały , może się jeszcze coś pozmieniać . Oczywiście górna część to lp jest ;] No ale chcieliście widzieć jak to wygląda teraz to macie :

caly01iv1.th.jpg

Napisano

No moje zdanie już znasz ;) CIŚ DALEJ! Ja chce zobaczyć go w świetnej scenie, jak depta czołg i pruje rakietą w inny :) Pozdrawiam!

Napisano

Ma ładne nogi. Ale zastanawiam się jak ma skręcać nogę w bok, jakoś nie widzę możliwości.

Napisano

Ania uprzedzilas mnie z pytaniem, wlasnie sie nad tym zastanawialem, chyba "bioder" mu brakuje. Bo reszta jest rewelacyjna, tylko jeszcze jedno pytanko...jak pobiera ammo? nie m zadnego zewnętrznego doladowania do dzialek. ak nie bedzie zewnętrznego magazynka to sie zrobi z niego taki apart jednorazowy. po zrobieniu wszystkich zdjęc bedzie mozna go rozpruc i ...zrobic z niego gwozdzie

Napisano
  • Autor

Miejsce w którym pobiera ammo dopiero powstanie ... a co do skręcania nogami ... chyba sobie zapomniałem o tym xD ... jakoś to sprobuję przerobić później , narazie się zajmuje silnikami które będą z tyłu ;] .. czekam na dalsze uwagi , opinie .

Napisano
  • Autor

Początek silnika ... rama już praktycznie gotowa , spawy wyszły średnio więc chyba się ich pozbędę . Oceniajcie !! :

 

ramasilnikaqe7.th.jpg

 

Docelowo będę chciał żeby silnik wyglądał mniej-więcej tak : -link-

Napisano

Witam.Jak narazie to wszystko wyglada swietnie.Nie ma sensu sie bledow doszukiwac,bo sa za "male".Fajna rama,spawy tez moga byc :D.Disp.nie umiem .Pozdrawiam.

Napisano

Olej skręcanie nogami, teraz już chyba nic nie poradzisz, zajmij sie SKRECANIEM TŁOWAI jak w mech warrior. Bedzie potrafiel skrecac tlowiem bladz calymi nogami to ze skrecaniem sobie poradzi ;)

Napisano

Siemka.No podoba mi sie.Sa postepy,powoli ale ruszasz do przodu.Na zamieszczonym renderze nie widac zabardzo szczegolu:).Pozdrawiam i powodzenia:).

Napisano
  • Autor

Siemka i znów jakiś upek żeby nie było że nic nierobie :P ... silnik narazie zostawiam , muszę od niego odpocząć bo strasznie mnie denerwuje ... zabrałem się za kolejną broń tym razem działo przeciwlotnicze które będzie "wychodziło" z górnej części mecha ... a tu macie kilka renderów silnika i początków działa przeciwlotniczego :

ramasilnikayb3.th.jpg ramasilnika2tz1.th.jpg ramasilnika3ij9.th.jpg aadzialkovf8.th.jpg

 

 

Referka działa przeciwlotniczego :

Klik

Napisano

Poke ty wez w koncu skoncz tego mecha bo zaczna na tym forum krazyc dowcipy o nim typu "do konca swiata i jeden dzien dluzej" ;) silniki bardzo ladne, działko tez niezle bedzie ale rozumiem ze bez obslugi?

 

pozdrawiam

Napisano

Świetnie Ci idzie :) Ja takich żartów nie słyszałem xD ~~ Gites jest ;] Poke, zią... ciągnij to dalej, i nawet w nieskończoność jeżeli nie będzie gorzej niż teraz. A Ty się bierz za to działko, bo łatwe nie jest ;]

 

Spox. naraa! xD

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za komenty , niedługo dam następnego upa

 

DiO - nie spieszy mi się ... a tych żartów nie słyszałem , działko bez obsługi bo mech bezzałogowy :p

Jymal - dzięki :]

heaven - te ustawienia to nic specjalnego , ale jak chcesz to następnym razem je wrzucę

Norwag - cały model ma teraz około 450k poly

Napisano

nie wiem czy oglądałeś Appleseed, tam były fajne mechy. Widzę że robisz coś podobnego :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności