Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moze tonie bedzie nic oryginalnego ale chce zrobic czo│g - M1A1Abrams. Pomys│u na scene jeszcze nie mam ale chcialbym nastawic sie na fotorealizm. No to by bylo na tyle...na razie

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wieże ci odstrzelili:D

A tak na poważnie to musisz zaciemnić koła jezdne. One s± wykonane z tego samego materiału co napędowe i prowadz±ce:) Chyba że robisz wersje na pokazy:D albo jaki¶ pochód pierwszo majowy (chyba pomyliłem kierunki)

Pracuj bo nie zd±żysz

Powodzenia Bacry

Napisano

Witaj......miło mi poznać kogoś z Wrocka, dogadajmy się na GG i na następny konkurs zróbmy coś razem :) - (( w grafice jest tak jak w programowaniu.....sam możesz zrobić tylko Tetrisa....ale żeby zrobić Quaqe potrzeba kilku dobrych programisów którzy pracują przez kilka dobrych lat :D )) -

 

Śliczny ten czołg.......ja też robię tank...ale twój [ nie ukrywam ] jest lepszy. Fajniutko bo będę mógł podpatrywać kogoś na \" moim \" (hehe, pochlebiam sobie ) poziomie i to mnie będzie inspirowało do Cięższej pracy :)

 

Napisano

No cóż nie zd±żę, czasu mało ale przynajmniej jakies postepy i moze jakies uwagi bo i tak zamierzam skonczyc ten teamat nawet po terminie

Napisano

Mi się podoba:). Może jeszcze zd±żysz. Wstaw jeszcze jak±¶ scenerię np. ł±ka i las w oddali albo pustynię (wtedy szybciej skończysz i może się wyrobisz) i do tego jeszcze jaki¶ wystrzał z lufy.

 

Pozdrawiam: Lucas

Napisano

no model ciekawy ... warty pokazania .. czekam na fajne textury i otocznia .. aha i jeszce jedno jak sie ktos bedzie czepial ze nie jest S-F to wes zamiast kuli zrob aby strzelal laserami .. i tyle bedzie takie S-F ze glowa mala :D pozd .

Napisano

A tak chcialem skonczyc te scene - moze gdyby nie sesja...

W kazdym badz razie cos tam eksperymentowalem z modelem i teksturami i oto wyniki tych eksperymentow

Moze gdyby dodac detali, dorobic cos z S-F to cos by z tego bylo.

Napisano

eee...przepraszam ale czy ty przpadkiem nie jestes zolniezem i nie zrobiles tych zdiec podczas treningow ?? TOSZ TO WYGLADA ODJAZDOWO ZEKLBYM ZE JAK PRAWDZIWE!!

Napisano

very realistic mate :) qrde a myslalem ze tylko ja wpadlem na motyw czolgu w pustyni :D Swietna robota, tak trzymac :o Cheers

Napisano

dawaj siateczke tego terenu bo jest poprostu fantastyczny :o mozesz pokazac light setup? ? na pewno wielu z nas by się troche nauczyło :), a co do samej bitwy to nie sądze żeby praca zajęła jakiekolwiek miejsce bo to niestety nie jest SF i słaby tu ten ogień :). Niemniej chciałbym dodać, że jak zobaczyłem ten render z terenem to myślałem, że zapostowałeś jakiś reference pic, a tu szok :o Cheers

Napisano

Faktycznie nieźle. Ale jak to się ma do Fantastyki? Abrahms to lata `80 te XX wieku...

Faktem jednak jest, że finał zrzuca czapkę z głowy... I ten kurz to mi na PyroCluster`a nie wygląda... Zrobiiłeś go w Shopie?:o

Napisano

No dobrze, nie bede trzymal w niepewnosci. Caly efekt w tej scenie, ktora zrobilem to fakt, iz to wszystko jest troche oszukane-tlo to zdjecie, w ktore wkomponowany jest model. Ale moze popracuje nad terenem w max\'ie. Na razie brak mi na to czasu.

Napisano

Jak narazie to termin już miną :P modelik ładny ładny nawet bardzo ładny ale cóż z tego... Uzyskałeś poprosty bardzo ładny efekt przez bardzo łatwy sposób... tapete kazy zarzucać już umie :)

 

[Edited on 19-2-2003 by SCORPI]

Napisano

Kurde, ale zajebio*a!!!!!!!!!!!!! Ja piernicze! To wyglada zarabiscie realnie. Jak zdjecie!!!!!!! GRATULACJE! Cos pieknego... Zeby inni prezentowali taki poziom... Jeszcze raz GRATULUJE! Pozdrawiam.

Napisano

Pikne bardzo ładnie wykonane hehe ale powiedz mi jedno Bo mam pytanie co do tego jak ten człowk stoji na ziemi u ciebie znaczy sie dałes mu jakos deflectora czy ciom ???

Napisano

Witam,

 

Miło mi oznajmić ,iż jury przyznało Ci nagrodę AWARD za Twoje poczynania w Bitwie nr 2.

 

Doceniona została umiejętność nadania pracom realizmu oraz kompozycji.

 

MOJE GRATULACJE!!!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności