Napisano 3 Sierpień 200915 l nieżle, a w gta 4 dali jakiś model zniszczeń czy nadal trzeba samemu modelować popsute części?
Napisano 3 Sierpień 200915 l Model prezentuje się zacnie ale znowu textury podjeżdżają surowymi zdjęciami (itak to widać :( ale może pobaw się trochę saturacjom i kontrastem? bo wydaje mi się że zamiast w czerń to wpada w blady niebieski za bardzo a nie ma normal map więc chyba możesz ) i ten pokrowiec na drążek od biegów jest tragiczny :(. BTW trudno się wrzuca do GTA ? są dobre narzędzia?
Napisano 4 Sierpień 200915 l Autor do gta sie wrzuca za pomoca zmodeler2, co prawda nigdy w nim nie siedzialem dlatego dla mnie to udreka :P Tyle ile moge to przygotowuje w maxie. reszta w zm :)
Napisano 6 Sierpień 200915 l lux torpedka hehe, to napisz chociac ile czasu trzeba i jak bardzo skomplikowany jest ten exprot do gta, i czy jest mozliwosc importu auta z gta do zmoda lub maxa chodzi o podgląd hierarchii, jak wyglada sprawa normal map i czy trzeba robic model zniszczony jak w starych gta,
Napisano 6 Sierpień 200915 l Autor do pobrania juz jest pierwsza wersja :) http://www.speedyshare.com/826224925.html http://www.speedyshare.com/277969129.html DonMario: sprawa tyglada tak, ze jest Example pack do GTA IV i z tego uzywalem i tam masz hierarchie itp, normalmapy dzialaja fajnie :) Model zniszczen jak i cienie sa generowane przez gre, wiec nie trzeba juz sie tym martwic ;) jedynie robic sie phys boxy oznaczone np. bonnet [COL].
Napisano 10 Sierpień 200915 l Wichur może pobawisz się w high poly? :) Ja pamiętam od Ciebie bodajże Ferrari do GTA3.
Napisano 14 Wrzesień 200915 l Autor Wichur może pobawisz się w high poly? :) Ja pamiętam od Ciebie bodajże Ferrari do GTA3. Kiedyś bawiłem się w polygonożerne modele :D ale teraz patrze optymalizowacyjnie (czy jaki ch.. :D) jakość=lowpoly :D A ferrari robilem ale nie skonczylem :P a tu kolejne dzielo :D http://www.speedyshare.com/270294564.html co prawda przerobiony z poprzedniego, ale i tak bylo troche roboty :)
Napisano 14 Wrzesień 200915 l Czyli... chcesz uzyskać efekt bez normal map czy dużych textur? tak jak oryginalne autka z gta4 ?
Napisano 22 Wrzesień 200915 l gut bryka wygląda extra , wygląda przekonująco i co najwazniejsze pasuje do gry czyli nie jest od sasa do lasa, ładnie się wycwiczyles w tych autkach :)
Napisano 30 Wrzesień 200915 l hehe fajne ;] (jednak normal mapa wydaje mi się zbędna XD ) Szkoda że mało kto robi taki low poly mini gameart :( chociaż gierki z tym nadal powstają na mniej wymagające systemy (NDS PSP WII ps2) ;p nawet na PC jakieś MORPG np Aion itp. Eh kusi żeby samemu coś takiego zrobić :3.
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Spoko autko, ale ... -normalmapa zbedna, przynajmniej w takim wydaniu -brak specularu na szybach -te biale rojasnienia lakieru na dachu wygladaja slabo -fajnie by to wygladalo jakbys mial odbicia (kontrolowane specularem)
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Autor troche jeszcze porobilem przy texturce... speculara i normalke wywalilem :P Chce sie troche pobawic w programowanie i zrobic jakas wyscigowke wykorzystujac takie furki :) Ale to minie zanim pojme to cale programowanie :D
Napisano 30 Wrzesień 200915 l ile to malenstwo ma trisow?! dobra, widze ze cos kolo 2K, mozna by go troche uproscic, bo nie chodzi o to ze ma za duzo, ale ma je niepotrezbnie w niektorych miejscach
Napisano 30 Wrzesień 200915 l jak juz byc takim drobiazowym to oprocz zdjecia niepotrzebnych trisów moza by jescze texture zoptymalizowac bo jest troche wolnego miejsca i czesc moza uproscic zminieszycz jak np kolo jako 1\4 textury dac, w sumie na upartego to by wyszlo z tego np 1x512x256 i 1 256x256 lub 512x256 przy załozeniu że z tej texury z dodatkami kozystałby tex inne auta wtedy moza by tam dodac jakies inne elemnty dla nich, poza tym auto gites jak juz pisałem :)
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Autor Dzięki Mario :) Wykorzystałem stary model, dlatego ma więcej poly... a jak texture robilem to juz nie optymalizowalem :) Texture... daloby sie poupychac rzeczy.. ale po co :P
Napisano 30 Wrzesień 200915 l no jak po co ;) ? programowac gierce chcesz, jak rozmumie taką w stylu psp czy cos czyli małe wymgania, a tam zdaje sie liczy sie kazda duperela, zbędny wertex czy pixel hehe
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Autor przygotowanie audi pod screet legal Edytowane 7 Czerwiec 201014 l przez Wichur
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles.
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Autor Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles. No SLR jednak ma swój urok i trzeba wracać :) Dawno nic nie robiłem. A co do trasy to jest do gierki (lecz nie mojej), mało szczegułów bo projekt też nie duzy, a temirny są :)
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Autor swiatla texturujesz z fotek? czy malowane? a moze jeszcze inaczej?!:) Swiatla z fotek, najprosciej :)
Napisano 10 Czerwiec 201014 l Autor W Audicy przy tylniej klamce masz mały krzaczek :) A no fakt, nie widzialem tego wczesniej. Bedzie trzeba poprawic :)
Napisano 10 Czerwiec 201014 l I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach"
Napisano 11 Czerwiec 201014 l Autor I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach" Nie no w Zmodelerze już nie robie, teraz tylko 3dsm. Ale tym samym systemem robię :) Tego nie da się tak przełożyć na godziny... bo jeden model załóżmy zrobię w ciągu 2-3 dni, a drugi w miesiąc. Nie siedzę 24h w modelowaniu bo też są obowiązki... ale wole sobie coś pomodelować niż pograć w gry. A jak już mam w coś pograć to musi być coś ciekawego np. GTA. Przeszedłem wszystkie części :)
Napisano 13 Czerwiec 201014 l a w pupe jeża żeś sie przy tej audicy deko nadziabał rozbijajac na czynniki pierwsze hehe, ale wyszło oki co by nie mówic sporo przy tym roboty czeba byc cierpliwym ;)
Napisano 14 Październik 201014 l Autor Audi do SLR na razie stoi sobie w garazowym maxie :P Nie mam czasu kiedy wstawic... Ale jeszcze robie sobie model Audi Coupe do mojej gierki :) Na razie brak textur na karoserii.... jest to dosyc low poly ;p Chce wiekszosc detali miec na texturze ;)
Napisano 23 Styczeń 201213 l Autor Dawno tu nic nie pokazywałem a trochę się działo :) Nie chce mi się wszystkiego wklejać dlatego pokażę tak z grubsza ;)
Napisano 23 Styczeń 201213 l Autor przepraszam nie mogłem wkleić, więcej zdjęć w jednym poście :) Tutaj pokazę siatki... wiem, że mogło to być lepiej no ale nie wymagało to jakiegoś super efektu, w grze wygląda przyjemniej niż na renderach ;-)
Napisano 16 Marzec 201212 l Autor Robię sobie gierkę na Unity3D :) Modele posttaci (a raczej jednej) jest na razie wykorzystana z counter strike... pozniej zrobię wlasne.. dzwieki broni z call of duty :D Pierwszy sprawny gameplay, bardziej bylo jako gra strategiczna... musialem to zmienic w nowym game playu zrobilem troche reczne strzelanie, przerobilem GUI :)
Napisano 16 Marzec 201212 l W pewnym momencie miałem deja vu widząc imię Jarosław. Dodać tylko nazwisko Owicz i już kojarzy się z klasykiem Gorky. Jakbyś zrobił coś w tym stylu chętnie bym zagrał :).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto