Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nieżle, a w gta 4 dali jakiś model zniszczeń czy nadal trzeba samemu modelować popsute części?

  • Odpowiedzi 84
  • Wyświetleń 17,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model prezentuje się zacnie ale znowu textury podjeżdżają surowymi zdjęciami (itak to widać :( ale może pobaw się trochę saturacjom i kontrastem? bo wydaje mi się że zamiast w czerń to wpada w blady niebieski za bardzo a nie ma normal map więc chyba możesz ) i ten pokrowiec na drążek od biegów jest tragiczny :(.

 

BTW trudno się wrzuca do GTA ? są dobre narzędzia?

Napisano
  • Autor

do gta sie wrzuca za pomoca zmodeler2, co prawda nigdy w nim nie siedzialem dlatego dla mnie to udreka :P Tyle ile moge to przygotowuje w maxie. reszta w zm :)

 

audi8.th.jpgaudi1v.th.jpg

audi2t.th.jpgaudi3r.th.jpg

audi4o.th.jpgaudi5x.th.jpg

audi6z.th.jpgaudi7s.th.jpg

Napisano

lux torpedka hehe, to napisz chociac ile czasu trzeba i jak bardzo skomplikowany jest ten exprot do gta, i czy jest mozliwosc importu auta z gta do zmoda lub maxa chodzi o podgląd hierarchii, jak wyglada sprawa normal map i czy trzeba robic model zniszczony jak w starych gta,

Napisano
  • Autor

do pobrania juz jest pierwsza wersja :)

 

audipck.th.jpg

http://www.speedyshare.com/826224925.html

 

audix.th.jpg

http://www.speedyshare.com/277969129.html

 

 

DonMario:

sprawa tyglada tak, ze jest Example pack do GTA IV i z tego uzywalem i tam masz hierarchie itp, normalmapy dzialaja fajnie :)

Model zniszczen jak i cienie sa generowane przez gre, wiec nie trzeba juz sie tym martwic ;) jedynie robic sie phys boxy oznaczone np. bonnet [COL].

Napisano

Wichur może pobawisz się w high poly? :) Ja pamiętam od Ciebie bodajże Ferrari do GTA3.

Napisano
  • Autor
Wichur może pobawisz się w high poly? :) Ja pamiętam od Ciebie bodajże Ferrari do GTA3.

 

Kiedyś bawiłem się w polygonożerne modele :D ale teraz patrze optymalizowacyjnie (czy jaki ch.. :D) jakość=lowpoly :D A ferrari robilem ale nie skonczylem :P

 

a tu kolejne dzielo :D

audipm.jpg

http://www.speedyshare.com/270294564.html

 

co prawda przerobiony z poprzedniego, ale i tak bylo troche roboty :)

Napisano

Czyli... chcesz uzyskać efekt bez normal map czy dużych textur? tak jak oryginalne autka z gta4 ?

Napisano

gut bryka wygląda extra , wygląda przekonująco i co najwazniejsze pasuje do gry czyli nie jest od sasa do lasa, ładnie się wycwiczyles w tych autkach :)

Napisano

hehe fajne ;] (jednak normal mapa wydaje mi się zbędna XD )

Szkoda że mało kto robi taki low poly mini gameart :( chociaż gierki z tym nadal powstają na mniej wymagające systemy (NDS PSP WII ps2) ;p nawet na PC jakieś MORPG np Aion itp. Eh kusi żeby samemu coś takiego zrobić :3.

Napisano

Spoko autko, ale ...

-normalmapa zbedna, przynajmniej w takim wydaniu

-brak specularu na szybach

-te biale rojasnienia lakieru na dachu wygladaja slabo

-fajnie by to wygladalo jakbys mial odbicia (kontrolowane specularem)

Napisano
  • Autor

troche jeszcze porobilem przy texturce... speculara i normalke wywalilem :P

Chce sie troche pobawic w programowanie i zrobic jakas wyscigowke wykorzystujac takie furki :) Ale to minie zanim pojme to cale programowanie :D

 

murcie2.th.jpg

murcie.th.jpg

murcielagotexture.th.jpg

Napisano

ile to malenstwo ma trisow?! dobra, widze ze cos kolo 2K, mozna by go troche uproscic, bo nie chodzi o to ze ma za duzo, ale ma je niepotrezbnie w niektorych miejscach

Napisano

jak juz byc takim drobiazowym to oprocz zdjecia niepotrzebnych trisów moza by jescze texture zoptymalizowac bo jest troche wolnego miejsca i czesc moza uproscic zminieszycz jak np kolo jako 1\4 textury dac, w sumie na upartego to by wyszlo z tego np 1x512x256 i 1 256x256 lub 512x256 przy załozeniu że z tej texury z dodatkami kozystałby tex inne auta wtedy moza by tam dodac jakies inne elemnty dla nich, poza tym auto gites jak juz pisałem :)

Napisano
  • Autor

Dzięki Mario :) Wykorzystałem stary model, dlatego ma więcej poly... a jak texture robilem to juz nie optymalizowalem :)

Texture... daloby sie poupychac rzeczy.. ale po co :P

Napisano

no jak po co ;) ? programowac gierce chcesz, jak rozmumie taką w stylu psp czy cos czyli małe wymgania, a tam zdaje sie liczy sie kazda duperela, zbędny wertex czy pixel hehe

Napisano
  • Autor

screen18991230174322.th.png

 

trss.th.jpg

trs2t.th.jpg

trs3.th.jpg

 

trasar.th.jpg

trasa5.th.jpg

trasa3.th.jpg

trasa8.th.jpg

trasa2.th.jpg

 

81746813.th.jpg

83517405.th.jpg

10744439.th.jpg

 

przygotowanie audi pod screet legal

audinf.jpgaudi2f.jpg

audi4t.jpgaudi3i.jpg

audi6.jpgaudi7k.jpg

Edytowane przez Wichur

Napisano

Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles.

Napisano
  • Autor
Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles.

 

No SLR jednak ma swój urok i trzeba wracać :) Dawno nic nie robiłem.

A co do trasy to jest do gierki (lecz nie mojej), mało szczegułów bo projekt też nie duzy, a temirny są :)

Napisano
  • Autor
swiatla texturujesz z fotek? czy malowane? a moze jeszcze inaczej?!:)

 

Swiatla z fotek, najprosciej :)

Napisano

W Audicy przy tylniej klamce masz mały krzaczek :)

Napisano
  • Autor
W Audicy przy tylniej klamce masz mały krzaczek :)

 

A no fakt, nie widzialem tego wczesniej. Bedzie trzeba poprawic :)

Napisano

I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach"

Napisano
  • Autor
I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach"

 

Nie no w Zmodelerze już nie robie, teraz tylko 3dsm. Ale tym samym systemem robię :)

Tego nie da się tak przełożyć na godziny... bo jeden model załóżmy zrobię w ciągu 2-3 dni, a drugi w miesiąc. Nie siedzę 24h w modelowaniu bo też są obowiązki... ale wole sobie coś pomodelować niż pograć w gry. A jak już mam w coś pograć to musi być coś ciekawego np. GTA. Przeszedłem wszystkie części :)

Napisano

a w pupe jeża żeś sie przy tej audicy deko nadziabał rozbijajac na czynniki pierwsze hehe, ale wyszło oki co by nie mówic sporo przy tym roboty czeba byc cierpliwym ;)

Napisano
  • Autor

Audi do SLR na razie stoi sobie w garazowym maxie :P Nie mam czasu kiedy wstawic...

Ale jeszcze robie sobie model Audi Coupe do mojej gierki :)

arcoupe4.th.png

arcoupe1.th.png

 

Na razie brak textur na karoserii.... jest to dosyc low poly ;p Chce wiekszosc detali miec na texturze ;)

Napisano
  • Autor

Dawno tu nic nie pokazywałem a trochę się działo :) Nie chce mi się wszystkiego wklejać dlatego pokażę tak z grubsza ;)

 

riviera2.th.jpg

riviera1s.th.jpg

mercury2k.th.jpg

mercury1.th.jpg

holiday2r.th.jpg

holiday1.th.jpg

fleetwood2.th.jpg

fleetwood1.th.jpg

cutllass2.th.jpg

cutllass1.th.jpg

continental2.th.jpg

continental1.th.jpg

caprice2.th.jpg

caprice1y.th.jpg

belair2f.th.jpg

belair1b.th.jpg

Napisano
  • Autor

przepraszam nie mogłem wkleić, więcej zdjęć w jednym poście :)

Tutaj pokazę siatki... wiem, że mogło to być lepiej no ale nie wymagało to jakiegoś super efektu, w grze wygląda przyjemniej niż na renderach ;-)

 

riviera2w.th.jpg

riviera1w.th.jpg

mercury2w.th.jpg

mercury1w.th.jpg

holiday2w.th.jpg

holiday1w.th.jpg

fleetwood2w.th.jpg

fleetwood1w.th.jpg

cutlass2w.th.jpg

cutlass1w.th.jpg

continental2w.th.jpg

continental1w.th.jpg

caprice2w.th.jpg

caprice1w.th.jpg

belair2w.th.jpg

belair1w.th.jpg

Napisano
  • Autor

Robię sobie gierkę na Unity3D :)

Modele posttaci (a raczej jednej) jest na razie wykorzystana z counter strike... pozniej zrobię wlasne.. dzwieki broni z call of duty :D

 

Pierwszy sprawny gameplay, bardziej bylo jako gra strategiczna... musialem to zmienic

 

w nowym game playu zrobilem troche reczne strzelanie, przerobilem GUI :)

Napisano

W pewnym momencie miałem deja vu widząc imię Jarosław. Dodać tylko nazwisko Owicz i już kojarzy się z klasykiem Gorky. Jakbyś zrobił coś w tym stylu chętnie bym zagrał :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności