Skocz do zawartości

Teczka Lo-Poly: Wichur


Wichur

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Model prezentuje się zacnie ale znowu textury podjeżdżają surowymi zdjęciami (itak to widać :( ale może pobaw się trochę saturacjom i kontrastem? bo wydaje mi się że zamiast w czerń to wpada w blady niebieski za bardzo a nie ma normal map więc chyba możesz ) i ten pokrowiec na drążek od biegów jest tragiczny :(.

 

BTW trudno się wrzuca do GTA ? są dobre narzędzia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

lux torpedka hehe, to napisz chociac ile czasu trzeba i jak bardzo skomplikowany jest ten exprot do gta, i czy jest mozliwosc importu auta z gta do zmoda lub maxa chodzi o podgląd hierarchii, jak wyglada sprawa normal map i czy trzeba robic model zniszczony jak w starych gta,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do pobrania juz jest pierwsza wersja :)

 

audipck.th.jpg

http://www.speedyshare.com/826224925.html

 

audix.th.jpg

http://www.speedyshare.com/277969129.html

 

 

DonMario:

sprawa tyglada tak, ze jest Example pack do GTA IV i z tego uzywalem i tam masz hierarchie itp, normalmapy dzialaja fajnie :)

Model zniszczen jak i cienie sa generowane przez gre, wiec nie trzeba juz sie tym martwic ;) jedynie robic sie phys boxy oznaczone np. bonnet [COL].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wichur może pobawisz się w high poly? :) Ja pamiętam od Ciebie bodajże Ferrari do GTA3.

 

Kiedyś bawiłem się w polygonożerne modele :D ale teraz patrze optymalizowacyjnie (czy jaki ch.. :D) jakość=lowpoly :D A ferrari robilem ale nie skonczylem :P

 

a tu kolejne dzielo :D

audipm.jpg

http://www.speedyshare.com/270294564.html

 

co prawda przerobiony z poprzedniego, ale i tak bylo troche roboty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gut bryka wygląda extra , wygląda przekonująco i co najwazniejsze pasuje do gry czyli nie jest od sasa do lasa, ładnie się wycwiczyles w tych autkach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe fajne ;] (jednak normal mapa wydaje mi się zbędna XD )

Szkoda że mało kto robi taki low poly mini gameart :( chociaż gierki z tym nadal powstają na mniej wymagające systemy (NDS PSP WII ps2) ;p nawet na PC jakieś MORPG np Aion itp. Eh kusi żeby samemu coś takiego zrobić :3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz byc takim drobiazowym to oprocz zdjecia niepotrzebnych trisów moza by jescze texture zoptymalizowac bo jest troche wolnego miejsca i czesc moza uproscic zminieszycz jak np kolo jako 1\4 textury dac, w sumie na upartego to by wyszlo z tego np 1x512x256 i 1 256x256 lub 512x256 przy załozeniu że z tej texury z dodatkami kozystałby tex inne auta wtedy moza by tam dodac jakies inne elemnty dla nich, poza tym auto gites jak juz pisałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak po co ;) ? programowac gierce chcesz, jak rozmumie taką w stylu psp czy cos czyli małe wymgania, a tam zdaje sie liczy sie kazda duperela, zbędny wertex czy pixel hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles.

 

No SLR jednak ma swój urok i trzeba wracać :) Dawno nic nie robiłem.

A co do trasy to jest do gierki (lecz nie mojej), mało szczegułów bo projekt też nie duzy, a temirny są :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach"

 

Nie no w Zmodelerze już nie robie, teraz tylko 3dsm. Ale tym samym systemem robię :)

Tego nie da się tak przełożyć na godziny... bo jeden model załóżmy zrobię w ciągu 2-3 dni, a drugi w miesiąc. Nie siedzę 24h w modelowaniu bo też są obowiązki... ale wole sobie coś pomodelować niż pograć w gry. A jak już mam w coś pograć to musi być coś ciekawego np. GTA. Przeszedłem wszystkie części :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

a w pupe jeża żeś sie przy tej audicy deko nadziabał rozbijajac na czynniki pierwsze hehe, ale wyszło oki co by nie mówic sporo przy tym roboty czeba byc cierpliwym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam nie mogłem wkleić, więcej zdjęć w jednym poście :)

Tutaj pokazę siatki... wiem, że mogło to być lepiej no ale nie wymagało to jakiegoś super efektu, w grze wygląda przyjemniej niż na renderach ;-)

 

riviera2w.th.jpg

riviera1w.th.jpg

mercury2w.th.jpg

mercury1w.th.jpg

holiday2w.th.jpg

holiday1w.th.jpg

fleetwood2w.th.jpg

fleetwood1w.th.jpg

cutlass2w.th.jpg

cutlass1w.th.jpg

continental2w.th.jpg

continental1w.th.jpg

caprice2w.th.jpg

caprice1w.th.jpg

belair2w.th.jpg

belair1w.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię sobie gierkę na Unity3D :)

Modele posttaci (a raczej jednej) jest na razie wykorzystana z counter strike... pozniej zrobię wlasne.. dzwieki broni z call of duty :D

 

Pierwszy sprawny gameplay, bardziej bylo jako gra strategiczna... musialem to zmienic

 

w nowym game playu zrobilem troche reczne strzelanie, przerobilem GUI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności