pecet Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 nieżle, a w gta 4 dali jakiś model zniszczeń czy nadal trzeba samemu modelować popsute części?
Kruku Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Model prezentuje się zacnie ale znowu textury podjeżdżają surowymi zdjęciami (itak to widać :( ale może pobaw się trochę saturacjom i kontrastem? bo wydaje mi się że zamiast w czerń to wpada w blady niebieski za bardzo a nie ma normal map więc chyba możesz ) i ten pokrowiec na drążek od biegów jest tragiczny :(. BTW trudno się wrzuca do GTA ? są dobre narzędzia?
Wichur Napisano 4 Sierpień 2009 Autor Napisano 4 Sierpień 2009 do gta sie wrzuca za pomoca zmodeler2, co prawda nigdy w nim nie siedzialem dlatego dla mnie to udreka :P Tyle ile moge to przygotowuje w maxie. reszta w zm :)
Kuba Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 Bardzo fajnie to wygląda, podziwiam wytrwałość :)
Gość Marioza Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 lux torpedka hehe, to napisz chociac ile czasu trzeba i jak bardzo skomplikowany jest ten exprot do gta, i czy jest mozliwosc importu auta z gta do zmoda lub maxa chodzi o podgląd hierarchii, jak wyglada sprawa normal map i czy trzeba robic model zniszczony jak w starych gta,
Wichur Napisano 6 Sierpień 2009 Autor Napisano 6 Sierpień 2009 do pobrania juz jest pierwsza wersja :) http://www.speedyshare.com/826224925.html http://www.speedyshare.com/277969129.html DonMario: sprawa tyglada tak, ze jest Example pack do GTA IV i z tego uzywalem i tam masz hierarchie itp, normalmapy dzialaja fajnie :) Model zniszczen jak i cienie sa generowane przez gre, wiec nie trzeba juz sie tym martwic ;) jedynie robic sie phys boxy oznaczone np. bonnet [COL].
Berger Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 Wichur może pobawisz się w high poly? :) Ja pamiętam od Ciebie bodajże Ferrari do GTA3.
Wichur Napisano 14 Wrzesień 2009 Autor Napisano 14 Wrzesień 2009 Wichur może pobawisz się w high poly? :) Ja pamiętam od Ciebie bodajże Ferrari do GTA3. Kiedyś bawiłem się w polygonożerne modele :D ale teraz patrze optymalizowacyjnie (czy jaki ch.. :D) jakość=lowpoly :D A ferrari robilem ale nie skonczylem :P a tu kolejne dzielo :D http://www.speedyshare.com/270294564.html co prawda przerobiony z poprzedniego, ale i tak bylo troche roboty :)
Kruku Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Czyli... chcesz uzyskać efekt bez normal map czy dużych textur? tak jak oryginalne autka z gta4 ?
Gość Marioza Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 gut bryka wygląda extra , wygląda przekonująco i co najwazniejsze pasuje do gry czyli nie jest od sasa do lasa, ładnie się wycwiczyles w tych autkach :)
Wichur Napisano 29 Wrzesień 2009 Autor Napisano 29 Wrzesień 2009 pocwiczylem troszke old school low poly :D
Kruku Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 hehe fajne ;] (jednak normal mapa wydaje mi się zbędna XD ) Szkoda że mało kto robi taki low poly mini gameart :( chociaż gierki z tym nadal powstają na mniej wymagające systemy (NDS PSP WII ps2) ;p nawet na PC jakieś MORPG np Aion itp. Eh kusi żeby samemu coś takiego zrobić :3.
plutko Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Spoko autko, ale ... -normalmapa zbedna, przynajmniej w takim wydaniu -brak specularu na szybach -te biale rojasnienia lakieru na dachu wygladaja slabo -fajnie by to wygladalo jakbys mial odbicia (kontrolowane specularem)
Wichur Napisano 30 Wrzesień 2009 Autor Napisano 30 Wrzesień 2009 troche jeszcze porobilem przy texturce... speculara i normalke wywalilem :P Chce sie troche pobawic w programowanie i zrobic jakas wyscigowke wykorzystujac takie furki :) Ale to minie zanim pojme to cale programowanie :D
Bruneq Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 ile to malenstwo ma trisow?! dobra, widze ze cos kolo 2K, mozna by go troche uproscic, bo nie chodzi o to ze ma za duzo, ale ma je niepotrezbnie w niektorych miejscach
Gość Marioza Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 jak juz byc takim drobiazowym to oprocz zdjecia niepotrzebnych trisów moza by jescze texture zoptymalizowac bo jest troche wolnego miejsca i czesc moza uproscic zminieszycz jak np kolo jako 1\4 textury dac, w sumie na upartego to by wyszlo z tego np 1x512x256 i 1 256x256 lub 512x256 przy załozeniu że z tej texury z dodatkami kozystałby tex inne auta wtedy moza by tam dodac jakies inne elemnty dla nich, poza tym auto gites jak juz pisałem :)
Wichur Napisano 30 Wrzesień 2009 Autor Napisano 30 Wrzesień 2009 Dzięki Mario :) Wykorzystałem stary model, dlatego ma więcej poly... a jak texture robilem to juz nie optymalizowalem :) Texture... daloby sie poupychac rzeczy.. ale po co :P
Gość Marioza Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 no jak po co ;) ? programowac gierce chcesz, jak rozmumie taką w stylu psp czy cos czyli małe wymgania, a tam zdaje sie liczy sie kazda duperela, zbędny wertex czy pixel hehe
Wichur Napisano 7 Czerwiec 2010 Autor Napisano 7 Czerwiec 2010 (edytowane) przygotowanie audi pod screet legal Edytowane 7 Czerwiec 2010 przez Wichur
Eddy__ Napisano 7 Czerwiec 2010 Napisano 7 Czerwiec 2010 Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles.
Wichur Napisano 7 Czerwiec 2010 Autor Napisano 7 Czerwiec 2010 Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles. No SLR jednak ma swój urok i trzeba wracać :) Dawno nic nie robiłem. A co do trasy to jest do gierki (lecz nie mojej), mało szczegułów bo projekt też nie duzy, a temirny są :)
Bruneq Napisano 7 Czerwiec 2010 Napisano 7 Czerwiec 2010 swiatla texturujesz z fotek? czy malowane? a moze jeszcze inaczej?!:)
Wichur Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 swiatla texturujesz z fotek? czy malowane? a moze jeszcze inaczej?!:) Swiatla z fotek, najprosciej :)
mk2 Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 W Audicy przy tylniej klamce masz mały krzaczek :)
Wichur Napisano 10 Czerwiec 2010 Autor Napisano 10 Czerwiec 2010 W Audicy przy tylniej klamce masz mały krzaczek :) A no fakt, nie widzialem tego wczesniej. Bedzie trzeba poprawic :)
sajrus Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach"
Wichur Napisano 11 Czerwiec 2010 Autor Napisano 11 Czerwiec 2010 I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach" Nie no w Zmodelerze już nie robie, teraz tylko 3dsm. Ale tym samym systemem robię :) Tego nie da się tak przełożyć na godziny... bo jeden model załóżmy zrobię w ciągu 2-3 dni, a drugi w miesiąc. Nie siedzę 24h w modelowaniu bo też są obowiązki... ale wole sobie coś pomodelować niż pograć w gry. A jak już mam w coś pograć to musi być coś ciekawego np. GTA. Przeszedłem wszystkie części :)
Gość Marioza Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 a w pupe jeża żeś sie przy tej audicy deko nadziabał rozbijajac na czynniki pierwsze hehe, ale wyszło oki co by nie mówic sporo przy tym roboty czeba byc cierpliwym ;)
Wichur Napisano 14 Październik 2010 Autor Napisano 14 Październik 2010 Audi do SLR na razie stoi sobie w garazowym maxie :P Nie mam czasu kiedy wstawic... Ale jeszcze robie sobie model Audi Coupe do mojej gierki :) Na razie brak textur na karoserii.... jest to dosyc low poly ;p Chce wiekszosc detali miec na texturze ;)
Wichur Napisano 23 Styczeń 2012 Autor Napisano 23 Styczeń 2012 Dawno tu nic nie pokazywałem a trochę się działo :) Nie chce mi się wszystkiego wklejać dlatego pokażę tak z grubsza ;)
Wichur Napisano 23 Styczeń 2012 Autor Napisano 23 Styczeń 2012 przepraszam nie mogłem wkleić, więcej zdjęć w jednym poście :) Tutaj pokazę siatki... wiem, że mogło to być lepiej no ale nie wymagało to jakiegoś super efektu, w grze wygląda przyjemniej niż na renderach ;-)
Wichur Napisano 16 Marzec 2012 Autor Napisano 16 Marzec 2012 Robię sobie gierkę na Unity3D :) Modele posttaci (a raczej jednej) jest na razie wykorzystana z counter strike... pozniej zrobię wlasne.. dzwieki broni z call of duty :D Pierwszy sprawny gameplay, bardziej bylo jako gra strategiczna... musialem to zmienic w nowym game playu zrobilem troche reczne strzelanie, przerobilem GUI :)
Make My Day Napisano 16 Marzec 2012 Napisano 16 Marzec 2012 W pewnym momencie miałem deja vu widząc imię Jarosław. Dodać tylko nazwisko Owicz i już kojarzy się z klasykiem Gorky. Jakbyś zrobił coś w tym stylu chętnie bym zagrał :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się