Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model prezentuje się zacnie ale znowu textury podjeżdżają surowymi zdjęciami (itak to widać :( ale może pobaw się trochę saturacjom i kontrastem? bo wydaje mi się że zamiast w czerń to wpada w blady niebieski za bardzo a nie ma normal map więc chyba możesz ) i ten pokrowiec na drążek od biegów jest tragiczny :(.

 

BTW trudno się wrzuca do GTA ? są dobre narzędzia?

Napisano

do gta sie wrzuca za pomoca zmodeler2, co prawda nigdy w nim nie siedzialem dlatego dla mnie to udreka :P Tyle ile moge to przygotowuje w maxie. reszta w zm :)

 

audi8.th.jpgaudi1v.th.jpg

audi2t.th.jpgaudi3r.th.jpg

audi4o.th.jpgaudi5x.th.jpg

audi6z.th.jpgaudi7s.th.jpg

Gość Marioza
Napisano

lux torpedka hehe, to napisz chociac ile czasu trzeba i jak bardzo skomplikowany jest ten exprot do gta, i czy jest mozliwosc importu auta z gta do zmoda lub maxa chodzi o podgląd hierarchii, jak wyglada sprawa normal map i czy trzeba robic model zniszczony jak w starych gta,

Napisano

do pobrania juz jest pierwsza wersja :)

 

audipck.th.jpg

http://www.speedyshare.com/826224925.html

 

audix.th.jpg

http://www.speedyshare.com/277969129.html

 

 

DonMario:

sprawa tyglada tak, ze jest Example pack do GTA IV i z tego uzywalem i tam masz hierarchie itp, normalmapy dzialaja fajnie :)

Model zniszczen jak i cienie sa generowane przez gre, wiec nie trzeba juz sie tym martwic ;) jedynie robic sie phys boxy oznaczone np. bonnet [COL].

Napisano
Wichur może pobawisz się w high poly? :) Ja pamiętam od Ciebie bodajże Ferrari do GTA3.

 

Kiedyś bawiłem się w polygonożerne modele :D ale teraz patrze optymalizowacyjnie (czy jaki ch.. :D) jakość=lowpoly :D A ferrari robilem ale nie skonczylem :P

 

a tu kolejne dzielo :D

audipm.jpg

http://www.speedyshare.com/270294564.html

 

co prawda przerobiony z poprzedniego, ale i tak bylo troche roboty :)

Napisano

gut bryka wygląda extra , wygląda przekonująco i co najwazniejsze pasuje do gry czyli nie jest od sasa do lasa, ładnie się wycwiczyles w tych autkach :)

Napisano

hehe fajne ;] (jednak normal mapa wydaje mi się zbędna XD )

Szkoda że mało kto robi taki low poly mini gameart :( chociaż gierki z tym nadal powstają na mniej wymagające systemy (NDS PSP WII ps2) ;p nawet na PC jakieś MORPG np Aion itp. Eh kusi żeby samemu coś takiego zrobić :3.

Napisano

Spoko autko, ale ...

-normalmapa zbedna, przynajmniej w takim wydaniu

-brak specularu na szybach

-te biale rojasnienia lakieru na dachu wygladaja slabo

-fajnie by to wygladalo jakbys mial odbicia (kontrolowane specularem)

Napisano

troche jeszcze porobilem przy texturce... speculara i normalke wywalilem :P

Chce sie troche pobawic w programowanie i zrobic jakas wyscigowke wykorzystujac takie furki :) Ale to minie zanim pojme to cale programowanie :D

 

murcie2.th.jpg

murcie.th.jpg

murcielagotexture.th.jpg

Napisano

ile to malenstwo ma trisow?! dobra, widze ze cos kolo 2K, mozna by go troche uproscic, bo nie chodzi o to ze ma za duzo, ale ma je niepotrezbnie w niektorych miejscach

Napisano

jak juz byc takim drobiazowym to oprocz zdjecia niepotrzebnych trisów moza by jescze texture zoptymalizowac bo jest troche wolnego miejsca i czesc moza uproscic zminieszycz jak np kolo jako 1\4 textury dac, w sumie na upartego to by wyszlo z tego np 1x512x256 i 1 256x256 lub 512x256 przy załozeniu że z tej texury z dodatkami kozystałby tex inne auta wtedy moza by tam dodac jakies inne elemnty dla nich, poza tym auto gites jak juz pisałem :)

Napisano

Dzięki Mario :) Wykorzystałem stary model, dlatego ma więcej poly... a jak texture robilem to juz nie optymalizowalem :)

Texture... daloby sie poupychac rzeczy.. ale po co :P

Napisano

no jak po co ;) ? programowac gierce chcesz, jak rozmumie taką w stylu psp czy cos czyli małe wymgania, a tam zdaje sie liczy sie kazda duperela, zbędny wertex czy pixel hehe

Napisano

Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles.

Napisano
Nadal zajmujesz sie SLRR? ;) Zapewne trasa do niej. Kolejny MWM ? Czy to jednak do Twojej gry ? Trasa rodem z jakiegos NFS'a. HP2 mial takie trasy chyba. Malo szczegolowa, ale zapewne jakis limit sobie wyznaczyles.

 

No SLR jednak ma swój urok i trzeba wracać :) Dawno nic nie robiłem.

A co do trasy to jest do gierki (lecz nie mojej), mało szczegułów bo projekt też nie duzy, a temirny są :)

Napisano

I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach"

Napisano
I to wszystko w Zmodelerze ? wielki szacun dla ciebie :) bardzo mi się podobają te modele i zdradził byś ile tak około zajmuje ci wykonanie takiego modelu w "godzinach"

 

Nie no w Zmodelerze już nie robie, teraz tylko 3dsm. Ale tym samym systemem robię :)

Tego nie da się tak przełożyć na godziny... bo jeden model załóżmy zrobię w ciągu 2-3 dni, a drugi w miesiąc. Nie siedzę 24h w modelowaniu bo też są obowiązki... ale wole sobie coś pomodelować niż pograć w gry. A jak już mam w coś pograć to musi być coś ciekawego np. GTA. Przeszedłem wszystkie części :)

Gość Marioza
Napisano

a w pupe jeża żeś sie przy tej audicy deko nadziabał rozbijajac na czynniki pierwsze hehe, ale wyszło oki co by nie mówic sporo przy tym roboty czeba byc cierpliwym ;)

Napisano

Audi do SLR na razie stoi sobie w garazowym maxie :P Nie mam czasu kiedy wstawic...

Ale jeszcze robie sobie model Audi Coupe do mojej gierki :)

arcoupe4.th.png

arcoupe1.th.png

 

Na razie brak textur na karoserii.... jest to dosyc low poly ;p Chce wiekszosc detali miec na texturze ;)

Napisano

przepraszam nie mogłem wkleić, więcej zdjęć w jednym poście :)

Tutaj pokazę siatki... wiem, że mogło to być lepiej no ale nie wymagało to jakiegoś super efektu, w grze wygląda przyjemniej niż na renderach ;-)

 

riviera2w.th.jpg

riviera1w.th.jpg

mercury2w.th.jpg

mercury1w.th.jpg

holiday2w.th.jpg

holiday1w.th.jpg

fleetwood2w.th.jpg

fleetwood1w.th.jpg

cutlass2w.th.jpg

cutlass1w.th.jpg

continental2w.th.jpg

continental1w.th.jpg

caprice2w.th.jpg

caprice1w.th.jpg

belair2w.th.jpg

belair1w.th.jpg

Napisano

Robię sobie gierkę na Unity3D :)

Modele posttaci (a raczej jednej) jest na razie wykorzystana z counter strike... pozniej zrobię wlasne.. dzwieki broni z call of duty :D

 

Pierwszy sprawny gameplay, bardziej bylo jako gra strategiczna... musialem to zmienic

 

w nowym game playu zrobilem troche reczne strzelanie, przerobilem GUI :)

Napisano

W pewnym momencie miałem deja vu widząc imię Jarosław. Dodać tylko nazwisko Owicz i już kojarzy się z klasykiem Gorky. Jakbyś zrobił coś w tym stylu chętnie bym zagrał :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności