Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Moim tematem w tej edycji bitwy będą porachunki staruszka ze śmiercią. Scena będzie przedstawiać staruszka wygrywającego w szachy ze śmiercią.

attachment.php?attachmentid=51951&d=1199401220

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Myślałem o szachach bo widziałem jak takie stare dziadki potrafią zawzięcie grać i to mi nasunęło pomysł jednak jeszcze mogę to przemyśleć narazie jestem na etapie modelowania postaci.

Napisano

Witam.

Najwieksze wyzwanie to bedzie pokazac mimike postaci, wlasnie ta zawzietosc o ktorej piszesz. Jesli dobrze zrozumialem to pokarzesz staruszka w chwili zwyciestwa? Mam pomysl, moze ci sie spodoba. Za staruszkiem stoi przerazona wnuczka. Oboje nie swiadomi sa tego ze dziewczynka przywiazana jest za noge lancuchem trzymanym przez smierc. Wygrywajac dziadek usmierci wnuczke. To sie nazywa grecka tragedia :)

Powodzenia.

Napisano

No Gomez zaskoczyłeś mnie tym pomysłem. Zaciekawiło mnie będę musiał to przemyśleć może się skusze na rozszerzenie wątku o wnuczkę pierw sie skupie na głównym temacie czyli dziadziuś i jego przeciwnik.

Napisano

Kaptur ładny, podobają mi się strzępy na dole. Kapuca trochę za mało pofałdowana, nie da się w ten sposób uszyć żeby było tak okrągło.

Będzie czaszka, czy pusty czarny kaptur?

 

Off-top: przypomniała mi się animacja pixara o szachach, nie wiem czy znasz, też z udziałem dziadka:

http://www.youtube.com/watch?v=YmAVHJyWF7E

Napisano

Myślałem o pustym kapturze ale z tych strzępów jestem zadowolony i zacząłem sie zastanawiać nad ustawieniem kamery za starcem wtedy może by sie czaszka przydała wiec jeszcze nie wiem. Filmik widziałem ale nawet nie pamiętałem o nim jak myślałem nad tematem. Wracając do tematu prosiłbym o podpowiedź co do ujęcia. Założenie było takie

koncepcjakh6pf4.jpg.

Napisano

Masz dobry pomysl z umieszczeniem kamery za ktoras z postaci, sproboj. Nie podoba mi sie kadr na koncepcie bo naokolo postaci jest duzo przestrzeni. Ja zrobilbym tak ze te postacie ledwo miescily by sie w kadrze albo byly uciete. Moze sproboj pokazac ich z boku, kamera na linii stolu skierowana moze nieco w gore. Bedzie wtedy widac jedynie przod obu postaci od pasa w gore.

Napisano

Mam nadzieje że teraz trafiłem myślę że też tło dużo da. Jak skończę postać kostuchy chce zająć sie trochę tłem aby w czasie sie zmieścić i mieć wszystko zakomponowane aby nie skupiać sie na rzeczach których i tak nie będzie widać (czego oczy nie widzą... :p)

zaryssceny8ap7.jpg

Napisano

No i sie zaczyna. Potworny brak czasu :( Od tygodnia zdołałem znaleźć czas by zrobić tylko tyle i przyszły tydzień nie zapowiada sie lepiej. Boje sie że znów mi braknie czasu na ukończenie pracy.zaryssceny9oh6.jpg

Napisano

Sanderalek dobrze mówi że kamerę dać od innej strony (lustrzane odbicie teraźniejszej sceny), powód jest ten że czytamy obrazy od lewej do prawej, podobnie jak pismo (dla araba teraźniejszy układ byłby ok), i zacząwszy oglądać przy dziadku, stajemy przy śmierci, lepiej byłoby odwrotnie.

Dziwnie wygląda ten patyk w środku kadru, przesunęłabym go aż prawie na brzeg obrazka. Teraz dzieli scenę na pół.

Wydaje mi się że głowa dziadka jest trochę za mała w porównaniu do wielkości całej sceny, możnaby jeszcze przybliżyć. Teraz większość kadru jest pusta.

 

Modele fajne, trochę dziwnie wyglądają tylko te fałdy na rękawie, zwłaszcza tam gdzie rękaw ma otwór, jakoś za bardzo tam jest naciągnięte do góry, wbrew grawitacji.

Napisano

Wziąłem udział w bitwie by sie czegoś nauczyć. A oto mój debiut z zbrush'em - Poprawiłem nieco starca. Co do waszych uwag dam kamerę z drugiej strony tak jak radzicie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności