Napisano 26 Grudzień 200717 l EDIT: Finish. ...He didn't expect this punishment will meet him that day... ...punishment for what He did... ...punishment very painful. He'll not make this mistake never again... it's too late for apologize... They have been used photos at imposition of textures big size : final.jpg ---------------------------------------------------------------------------------------------- hej tez sie przyłącze... Interpretacja bez zadnych udźiwnień...sie okaże jak wyjdzie...narazie leci z biegu.. Kilka dni zabawy ..na pierwszy ogien odrazu idzie aktualny progres ... wczesniejszych etapow nie ma co pokazywac. Nie wiem czemu ale jakoś wychodzi game art'owo ...chyba z przyzwyczajenia ..teksturki tez..nie przekraczają ^1024 No nic, zobaczaczymy co z tego wyjdzie :) tak wiec kilka strzałów : no narazie wsio ...pozdr ! i sorka za te duzo pliki ...ale nie miałoby sensu dawac mniejszych ..juz i tak mało widac :)
Napisano 27 Grudzień 200717 l Rzeczywiście bardzo gameartowo to wygląda ale to są wszystko screeny z viewportów mogłeś dać jakiegoś renderka dla podglądu. Nie zdradziłeś żadnych szczegółów historii którą chcesz przedstawić, napisz co scena ma przedstawiać jakie postacie itp. Powodzenia.
Napisano 28 Grudzień 200717 l Autor no nie przedstawiłem historii bo po co :) Beda porachunki i juz Rendera tez nie ma co dawac narazie ..nie ma oswietlenia ani kamery ustawionej dobrze... I jeszcze nie wiem ale chyba rendera nie bedzie ..tylko wrzuce to w jakis silnik... postacie to nie moja mocna strona kekeke :)trocha sie ubawiłem, bo chłopaki są teraz trochu smieszni...ale cos tam bedziem walczyc z nimi jeszcze ..narazie wcześniaki pozdr !
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor ooo widze grad komentarzy :!u powoli do przodu ... zalążek sceny ..siakiś skylight eno
Napisano 31 Grudzień 200717 l wyrównaj oświetlenie, np zrób noc a tylko latarnię świecącą na ludzi. pierwszy kadr nie najgorszy, taki filmowy, ale pierwsze dwa rendery prawie czarne, trzeci przejarany... pozdrawiam
Napisano 1 Styczeń 200817 l tez mi się pierwszy render podoba - tylko więcej detalu i lepsze oświetlenie
Napisano 3 Styczeń 200817 l mi tez pierwszy najbardziej sie podoba, najbardziej klimatyczny, tylko tak jak Jaras napisal wiecej wypierdu: ]
Napisano 9 Luty 200817 l bardzo w sumie ładnie. ta kolorystyka z tym kontrastem nawet też daje rade. pokrywka od śmietnika zbyt low poly, opona jak na element zaraz obok kamery zbyt mało dokładnie zrobiona. jakiś disp, bump. daj światło doświetlające gościa w środku od strony kamery bo ciemno sie zrobiło. i to przepalenie z prawej wywal. łądnie to idzie.
Napisano 9 Luty 200817 l Ten kontrast czerni i bieli po prawej za**** mi sie podoba. Ja bym z tego zrobil Sin City. Wszedzie czern i biel tak jak po prawej. Ogolnie wyglada to bardzo fajnie - kadr, akcja, swiatlo. 1 plan (opona i skrzynie po lewo) powinien byc w cieniu, zeby ledwo bylo to widac. Sciana i skrzynie za postaciami zrobilbym oswietlone a same postacie jako ciemniejsze sylwetki na ktore gdzies tam pada troche swiatla, byle nie za duzo. Masz 3 plany: 1 (opona, skrzynia), 2 (postacie) i 3 (sciana, skrzynie) i musisz je roznie oswietlic, z rozna intensywnoscia. Musi byc kontrast miedzy tymi planami, jeden oswietlony, inny ciemny. Podoba mi sie tez 1 kadr z posta 4. Jest swietny.
Napisano 10 Luty 200817 l Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych. Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.
Napisano 17 Luty 200817 l Autor hej Wiecej czasu dla tej pracki juz nie znajde Zapodaje final...wieksza rozdzialka w pierwszym poscie Dzieki za komentarze, rady, propozycje oraz świetną zabawe pozdr
Napisano 17 Luty 200817 l w takim razie nie będe wytykał błędów skoro koniec. pracka ma klimat... Dof szalenie dziwny, ale ok. jest ładnie. pozdrawiam
Napisano 17 Luty 200817 l Podoba mi sie, chociaz mozna by jedno omni wrzucic pomiedzy 2 czarne postacie zeby je wydobyc z tla.