Skocz do zawartości

Wiz 3D:archext


mlodAs

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Cien drzewa na drugim renderze jest zielony,

bardzo nienaturalnie to wyglada (i chyba troche calosc przesaturowana jest).

Pierwszy lepszy imo - fajne swiatlo, kontrast i nasycenie (LWF?), swietna woda

(ale tajluje sie textura betonu na suficie).

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy fajny, liscie wcisniete na sile, z aberracja przezadziles (IMO to w ogole poroniony pomysl dodawanie tego do renderow) i wydaje mi sie ze na betonie mapa disp/bump mija sie z diffuse.

 

drugi fajny tylko bym saturacje zmniejszyl i wode poprawil (chyba za duzo odbija i disp/bump za bardzo rozciagniety). prawa strona dziwna z tym dwupietrowym murem.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liście...

 

i woda za gęsta. Te fale robią żel. Początek całkiem ciekawy. Planujesz jakies tekstury scian?

Ta materia nibydaszek troche nie bardzo zwlaszcza ze cien zuca na scianę.

 

Mogłbys dodac z 10 - 15 obrazkow z roznych ujęc niekoniecznie takich duzych! np 720x480.

 

Beton dworcowy miażdży! Potencjalny klient nigdy już nie zadzwoni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tadzio- tak LWF

DraB- jak kto lubi :)

 

Dzieki za uwagi, liscie faktycznie chyba nietrafione i generalnie poza zielonym cieniem zgadzam sie z uwagami:) jest sporo błedow ale projekty zamkniete wiec poprawek niebedzie:0 chyba lepiej poswiecic czas na cos nowego. dzieki ,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności