Napisano 10 Styczeń 200817 l Planuje wykonać postać Bazyliszka. Szkic postaci zaczerpnięty został z przewodnika po robotach i androidach star wars. Jest to model nie wykorzystany w filmie. Model zostanie lekko zmodyfikowany w 3d studio max. Koncet jest taki: Bazyliszek celujący w Ziemię, częściowo już pochłoniętą jego destrukcyjną mocą. Inspiracja na stworzenie tego efektu niżej. I'm planing to create Bazyliszek creature. The draw of it was get from giude of robots and andriods in star wars. Model was not used in film. It will be little modified in 3d studio max. Model will be create in few days.
Napisano 10 Styczeń 200817 l A ja myślałem że to będzie ten legendarny bazyliszek co jak się na niego spojrzy to się zamienia w kamień. No ale powodzenia życzę tak czy owak.
Napisano 12 Styczeń 200817 l A będziesz robił Mando jako jeźdźca? Jak chcesz mogę obfocić figurkę od SWMiniatures
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor A będziesz robił Mando jako jeźdźca? Jak chcesz mogę obfocić figurkę od SWMiniatures Jak możesz to było by super. Wszystkie materiały się przydadzą :) Pozdro...
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor Oto wstępny model. Lekko zmodyfikowany. Teraz pora na sculpt w Mudbox. It's 1'st part of my model. It's a little bit modified. Now it's time to sculpt it in Mudbox.
Napisano 14 Styczeń 200817 l fajnie idzie Przyznaję, nie chciało mi sie aparatu wyciagać teraz, ale to powinno pomóc: http://www.rebelscum.com/swminiBH54basilisk.asp
Napisano 28 Styczeń 200817 l Autor Wkońcu zakończyłem ustawianie siatek UVW. Troche długo to szło niestety z braku czasu. Teraz cieżka tyra w skulpcie i teksturki w photoshop. Mam nadzieję ze sie wyrobie. Zamieszczam kilka renderów z polozoną siatką checker map. Działko zajęło mi najwięcej problemów i czasu.
Napisano 28 Styczeń 200817 l oczopląsu można dostać, zawsze nakładasz czarnobiałe? Przy jednym ze skrzydeł wystających do góry jest brzydko, poligonek wchodzi w boczny kant wystający ze skrzydła.
Napisano 1 Luty 200817 l Autor zamieszczam kilka sculptów. Są to moje pierwsze sculpty, nigdy wcześniej tego nie robiłem, więc jestem otwarty na krytyke. Jeszcze sporo roboty do wykonania, a czas niestety goni...
Napisano 1 Luty 200817 l Na pierwszym obrazku, wysculptowałabym jeszcze trochę naokoło kulki (oka?), jakieś okręgi, fałdy naokoło.
Napisano 1 Luty 200817 l Autor Na pierwszym obrazku, wysculptowałabym jeszcze trochę naokoło kulki (oka?), jakieś okręgi, fałdy naokoło. No w sumie bedzie to pełniło mniejwiecej funcje oka. Początkowy zamysł był taki żeby to miejsce było wyrzutnią czegoś w rozdzju bomb.
Napisano 2 Luty 200817 l Autor zamieszczam kilka normalMap ogona wypalonych ze sculptów i jeden oteksturowany element korpusu.
Napisano 2 Luty 200817 l texturka wygląda ciekawie, co do reszty trudno coś oceniać ale za to łatwo dostać ataku epilepsi sczególnie patrząc na UV :D czekam jak to będzie wyglądało jak już złożysz to wszystko do kupy :) cheers!
Napisano 3 Luty 200817 l wszytko ok, ale nie bardzo rozumiem, po co rzeźbisz strukturę skóry gada, skoro jest to maszyna - a czasu coraz mniej
Napisano 3 Luty 200817 l Autor wszytko ok, ale nie bardzo rozumiem, po co rzeźbisz strukturę skóry gada, skoro jest to maszyna - a czasu coraz mniej Tak, to fakt. W książce postać jest maszyną, ale szkic jest tylko inspiracją i nie musi być dokładnie odwzorowany. A z tego względu, że czasu jest coraz mniej wole to zrobić na free. Poza tym juz ogon od samego początku był wydłubany w dosyć organiczny kształt więc zdecydowałem się na takie połączenie. Finalna wersja powinna w ten sposób powinna dobrze wyglądać. Pozdro...
Napisano 4 Luty 200817 l Autor Zrobiłem kilka renderów na razie bez tekstur tylnej części bazyliszka. Bumpy wypalane ze sculptów na normalMapy metodą projekcji z maxa. We wcześniejszych wątkach zamiesciłem kilka takich normalek. Narazie pracuje nad teksturkami przedniej części modelu.
Napisano 4 Luty 200817 l jak nakladasz textury to musisz exportowac najnizszy lewel geometri z zbrusha i na niego nalozyc, bo inaczej wychodza takie dziwne zeczy (albo uzyc cage)
Napisano 4 Luty 200817 l Autor jak nakladasz textury to musisz exportowac najnizszy lewel geometri z zbrusha i na niego nalozyc, bo inaczej wychodza takie dziwne zeczy (albo uzyc cage) Do sculptów używałem Mudboxa i wypalałem texturkę juz w maxie, bo w Mudboxie coś lewo to wychodzi, a praktycznie wogóle. Jak dla mnie ten rezultat, który uzyskałem jest w miare ok. Jest kilka niedociągnieć ale dam rade to poprawić w photoshopie.
Napisano 7 Luty 200817 l Autor Już prawie kończę teksturki przedniej części. Nałożyłem na rury chromowany materiał, myślę, że wygląda dość przyzwoicie. Zostały jeszcze lufy i pazury. Dzisiaj będę jeszcze nad nimi pracował. Niestety w weekend będę miał zastój w pracy ponieważ jadę na nieplanowany wyjazd do Wrocka, jednak mam nadzieję że po powrocie będę mógł kontynuować rozwój nad projektem w drugiej rundzie.
Napisano 8 Luty 200817 l Autor jak pisłaem wczesniej, zrobiłem teksturki luf i pazurków. Pazurki oczywiście bardzo oblane krwią :)
Napisano 8 Luty 200817 l nie wiem czy to wina textur, oswietlenia, ujec ale ten model wydaje mi se strasznie nieczytelny... no chyba ze taka jego natura...
Napisano 8 Luty 200817 l Wyrenderuj może z jakimś światłem, bo teraz trochę się zlewa. Ogólnie fajnie. Dziwne zestawienie symboli, tu US Army, tam jakieś egipskie hiroglify, tam czaszka, krzyż. Ujednoliciłabym to, chyba że taki był zamiar, wtedy mam jeszcze propozycje: