el_Pawcik Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Witam, dawno tutaj nie pisałem i nadszedł czas aby coś pokazać :D W wolnym czasie skubie sobie postać ( idzie mi to wolno ^^ ) Jak jest wspomniane w temacie ma to być wojownik ^^ Oto ona: http://img517.imageshack.us/img517/7612/warrormw4.png Czekam na komentarze ;P
Scottero Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Po pierwsze, pokaz moze siatke- tak to bardzo nic nie widac... IMo troche kwadratowe to jest... i mam pytanie takie: po co zakladasz osobny watek, jesli juz w jednym dziale ta prace pokazales? Pozdro
el_Pawcik Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 Post z tamtego wątku został usunięty :P Postać kanciasta, bo nie będzie pokazywana z bliska i mam zamiar doda normal mape ^^ ( po raz pierwszy ) oto siatka : http://img242.imageshack.us/img242/6417/warriorep7.png
el_Pawcik Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 głupi imageshack ... już poprawiam linki :P
Levus Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Ogólnie zgrabnie to wygląda. Może jedden loop więcej na tułowiu? Nie wiem czy obojczyków nie w tą stronę nie wyrzeźbiłeś, na widoku od przodu biegną ku dołowi po stronie ramion, zamiast ku górze. pzdr
el_Pawcik Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 mały update :) Lewus - miałeś racje :P http://img508.imageshack.us/img508/3564/warriorzq8.png
Scottero Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 No- od razu przystojniejszy sie zrobil ;) pozdro ;]
maczuga Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Kształt głowy z profilu mi nie pasuje. Nie umiem sprecyzowac, niech ktoś się wypowie :) Jakiego softu używasz? Po oświetleniu w viewporcie przypuszczam, że Blender?
_haRRy Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Mi się nawet podoba, lecz gdzieniegdzie jakoś te krawędzie się dziwnie układają, ale możliwe, że tylko ja tak myślę :P
el_Pawcik Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Kurde, ostatnio czasu nie miałem i dopiero dzisiaj dokończe model ;/
el_Pawcik Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 W crazybump'ie :) Myślałem nad renderowaniem normali z modelu HP ale w blenderze kiepski efekt jest ^^ Mały update ;P (link do obrazka)
Por@szek Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Normalki do postaci z CB, no to bedzie cos czego sie nie widuje codziennie :O
el_Pawcik Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Po długich zmaganiach udało mi sie zrobić dłonie ^^ (link) (link) Jutro mam zamiar rozpocząć mapowanie, więc jeśli ktoś znajdzie niedociągnięcia - to pisać :)
Fr3d3k Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 żeś mu kręgosłup połamał ...weź no go z tyłu wyprostuj trocha
Kruku Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 hmm jedyne co mnie drażni to bok, nie ma tyłka, noga na dole jest zbyt ,,pulchna,, kręgosłup, czemu on jest tak do przodu wysunięty?? poza tym zapowiada się nice;]
el_Pawcik Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 proporcje umięśnionej istoty są inne :P A ten tyłek na obrazku to jest babski, bo faceci mają mniejszy ( ale i tak mu za płaski zrobiłem ), i najbardziej odstające są łydki ( tak miałem przy proporcjach człowieka w moim liceum "plastycznym" ) :P
Levus Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Tragedii nie ma, biodra niewydatne wogóle. Jak łuk sie zaczyna w kolanach, to leci sobie swobodnie bez zniekształceńdo góry aż pod klatkę prawie. Noga w kostce kołkowata, pewnie dlatego, że wcięcia pod łydką nie ma, ten loop pod łydką ma za dużą średnicę. Uda i lydki na moje oko nieproporcjonalne do reszty ciała, za duże. Ręka też nie kształtna, zbiega się ku dolowi. Triceps wielkości głowy a pózniej coraz chudziej. pozdro!
Kruku Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 nono obiecująco, uwielbiam kalsyczny gameart ;], jednak wstrzymał bym się z uv i texturami bo chyba nie skończyłeś modelu?
soda Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Oglolnie fajnie.... ale za zolta ta tekstura. Moze sprobowac zrzutowac planarnie zdjecie i podmalowac troszke.
el_Pawcik Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 nono obiecująco, uwielbiam kalsyczny gameart ;], jednak wstrzymał bym się z uv i texturami bo chyba nie skończyłeś modelu? Jako tako poprawiłem ;P Oglolnie fajnie.... ale za zolta ta tekstura. Moze sprobowac zrzutowac planarnie zdjecie i podmalowac troszke. Potem moge pozmieniać kolory ;P
el_Pawcik Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 Mam Problem !! Próbowałem już kilka razy utworzyć kości do ramienia ale za każdym razem mi sie nie udawało ( nie iem które wierzchołki do jakich kości podczepić ) Proszę o pomoc!
Kruku Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Przeżuć się na maxa ! XD tylko tyle mogę ci pomóc ;p
el_Pawcik Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 heh i co takiego w maxie jest nadzwyczajnego ? (i tak robie animacje w MS3D ;P )
Kruku Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 he milkshape 3d to programik do szybkiej edycji i podglądu plików źródłowych formatów wszystkich gier, na nim się nie da nic ciekawego od zera zrobić chyba że chcesz się nad tym namordować przy braku wygody... modelowanie, rigowanie animacja są na poziomie maxa 1-2 sam tego używam ale tylko do składania i rozkładania plików mdl z hl więc radze ci jeżeli nie chcesz tracić czasu zaopatrz się w maxa nie rozumiem ładne texturki zaczynasz a chcesz animować na programie który nie obsługuje FK, fakt fajna zabawa była 6 lat temu, ale dziś...
Cruzh3r Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Na łokciu dałeś edge loopa nie wtą stronę. Kosci zrob w maxie cy XSI podobno dobre. heh kiedyś modelowałem w milkshape level stawiając vertex po vertexie. Byłem z siebie super dumny. A potem jak okazało się że w 3dsmaxie zrobił bym to samo w 10 min nie było tak wesoło.
soda Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 O ile wiem nie ma wersji testowych. Musisz poszukac posrednika sprzedajacego 3dsmax.
chveti Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 O ile wiem nie ma wersji testowych. Musisz poszukac posrednika sprzedajacego 3dsmax. Trial jest dostępny na autodesk.com.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się