Skocz do zawartości

Warrior (PROBLEM Z RAMIENIEM !!!!!!!!!)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze, pokaz moze siatke- tak to bardzo nic nie widac... IMo troche kwadratowe to jest... i mam pytanie takie: po co zakladasz osobny watek, jesli juz w jednym dziale ta prace pokazales?

Pozdro

Napisano

Ogólnie zgrabnie to wygląda.

 

Może jedden loop więcej na tułowiu?

Nie wiem czy obojczyków nie w tą stronę nie wyrzeźbiłeś, na widoku od przodu biegną ku dołowi po stronie ramion, zamiast ku górze.

 

pzdr

Napisano

Kształt głowy z profilu mi nie pasuje. Nie umiem sprecyzowac, niech ktoś się wypowie :)

Jakiego softu używasz? Po oświetleniu w viewporcie przypuszczam, że Blender?

Napisano

hmm jedyne co mnie drażni to bok, nie ma tyłka, noga na dole jest zbyt ,,pulchna,, kręgosłup, czemu on jest tak do przodu wysunięty??ccpt_12_16.gif

skeleton2.gif

poza tym zapowiada się nice;]

Napisano

proporcje umięśnionej istoty są inne :P

A ten tyłek na obrazku to jest babski, bo faceci mają mniejszy ( ale i tak mu za płaski zrobiłem ), i najbardziej odstające są łydki ( tak miałem przy proporcjach człowieka w moim liceum "plastycznym" ) :P

Napisano

Tragedii nie ma, biodra niewydatne wogóle. Jak łuk sie zaczyna w kolanach, to leci sobie swobodnie bez zniekształceńdo góry aż pod klatkę prawie.

 

Noga w kostce kołkowata, pewnie dlatego, że wcięcia pod łydką nie ma, ten loop pod łydką ma za dużą średnicę.

 

 

Uda i lydki na moje oko nieproporcjonalne do reszty ciała, za duże.

Ręka też nie kształtna, zbiega się ku dolowi. Triceps wielkości głowy a pózniej coraz chudziej.

 

pozdro!

Napisano
nono obiecująco, uwielbiam kalsyczny gameart ;], jednak wstrzymał bym się z uv i texturami bo chyba nie skończyłeś modelu?

Jako tako poprawiłem ;P

Oglolnie fajnie.... ale za zolta ta tekstura. Moze sprobowac zrzutowac planarnie zdjecie i podmalowac troszke.

Potem moge pozmieniać kolory ;P

Napisano

Mam Problem !!

Próbowałem już kilka razy utworzyć kości do ramienia ale za każdym razem mi sie nie udawało ( nie iem które wierzchołki do jakich kości podczepić ) Proszę o pomoc!

Napisano

he milkshape 3d to programik do szybkiej edycji i podglądu plików źródłowych formatów wszystkich gier, na nim się nie da nic ciekawego od zera zrobić chyba że chcesz się nad tym namordować przy braku wygody... modelowanie, rigowanie animacja są na poziomie maxa 1-2

sam tego używam ale tylko do składania i rozkładania plików mdl z hl

więc radze ci jeżeli nie chcesz tracić czasu zaopatrz się w maxa nie rozumiem ładne texturki zaczynasz a chcesz animować na programie który nie obsługuje FK, fakt fajna zabawa była 6 lat temu, ale dziś...

Napisano

Na łokciu dałeś edge loopa nie wtą stronę.

 

Kosci zrob w maxie cy XSI podobno dobre.

 

heh kiedyś modelowałem w milkshape level stawiając vertex po vertexie. Byłem z siebie super dumny. A potem jak okazało się że w 3dsmaxie zrobił bym to samo w 10 min nie było tak wesoło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności