Skocz do zawartości

Warrior (PROBLEM Z RAMIENIEM !!!!!!!!!)


el_Pawcik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

proporcje umięśnionej istoty są inne :P

A ten tyłek na obrazku to jest babski, bo faceci mają mniejszy ( ale i tak mu za płaski zrobiłem ), i najbardziej odstające są łydki ( tak miałem przy proporcjach człowieka w moim liceum "plastycznym" ) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tragedii nie ma, biodra niewydatne wogóle. Jak łuk sie zaczyna w kolanach, to leci sobie swobodnie bez zniekształceńdo góry aż pod klatkę prawie.

 

Noga w kostce kołkowata, pewnie dlatego, że wcięcia pod łydką nie ma, ten loop pod łydką ma za dużą średnicę.

 

 

Uda i lydki na moje oko nieproporcjonalne do reszty ciała, za duże.

Ręka też nie kształtna, zbiega się ku dolowi. Triceps wielkości głowy a pózniej coraz chudziej.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nono obiecująco, uwielbiam kalsyczny gameart ;], jednak wstrzymał bym się z uv i texturami bo chyba nie skończyłeś modelu?

Jako tako poprawiłem ;P

Oglolnie fajnie.... ale za zolta ta tekstura. Moze sprobowac zrzutowac planarnie zdjecie i podmalowac troszke.

Potem moge pozmieniać kolory ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he milkshape 3d to programik do szybkiej edycji i podglądu plików źródłowych formatów wszystkich gier, na nim się nie da nic ciekawego od zera zrobić chyba że chcesz się nad tym namordować przy braku wygody... modelowanie, rigowanie animacja są na poziomie maxa 1-2

sam tego używam ale tylko do składania i rozkładania plików mdl z hl

więc radze ci jeżeli nie chcesz tracić czasu zaopatrz się w maxa nie rozumiem ładne texturki zaczynasz a chcesz animować na programie który nie obsługuje FK, fakt fajna zabawa była 6 lat temu, ale dziś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na łokciu dałeś edge loopa nie wtą stronę.

 

Kosci zrob w maxie cy XSI podobno dobre.

 

heh kiedyś modelowałem w milkshape level stawiając vertex po vertexie. Byłem z siebie super dumny. A potem jak okazało się że w 3dsmaxie zrobił bym to samo w 10 min nie było tak wesoło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności