Skocz do zawartości

SCENA 3D - palac


vmagic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

mury z kamykami troche lipne, nie mowiąc juz o roslinka na 1st planie.. a co do tego drugiego to fatlnie podrasowane kiolory i kontrast nawet na okolo tych zblurowanych lisci zrobily sie jakies obrysy... no i piasek mi jeszcze nie podchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

\"Naszym zadaniem bylo wybudowanie \"bajkowego\" palacu na pustyni.\" Nie wiem jak Wy, ale ja to rozumiem jako do realistycznego obrazu wkleić \"bajkowy\" pałac, ale oczywiście mogę się mylić. A jeśli się mylę to dla mnie robota wykonana bardzo dobrze. Oczywiście tam do paru elementów można się gdzieś przyczepić, ale nigdy nie zrobi się czegoś tak aby wszytkim odpowiadało. A poza tym, to jeśli to animacja to myślę że tego nie będzie widać. Tak jak już powiedziałem, dla mnie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do emisji weszla wersja 1. Jesli chodzi o swiatlo, cienie i jasnosc nieba to musielismy uwazac na podwyzszony kontrast, ktory daje telewizor. Oryginal jest wiec stonowany. Jak ktos ma podglad na tvprzez karte video(nie karte graficzna) to proponuje ten obrazek wypluc sobie na tv i tam ogladac. Dorzucam kilka siatek:) Gesta siatka wrogiem grafiak!!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepne się strasznie, ale nie podoba mi się tylko napis \"copyright 2004 VIRTUAL MAGIC\". Firma o Waszej randze i na takie szczególiki typograficzne powinna zwracać uwagę.

 

Może jeszcze liście zblurowane mi nie podchodzą, ale w animacji pewnie wygląda to dobrze. Można gdzieś to pobrać na sieci? Bo telewizji nie oglądam niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem Pawel, ze strasznie sie czepiasz dorbiazgow. Reel jest skierowany raczej z tego co widze do klienta. A to, ze byl tam lub nie byl uzyty poser czy artbeats, klienta nie interesuje. Po co na sile dlubiesz w oczy? Efekt wizualny jest przyzwoity i chyba o to chodzi. Zauwazylem, przegladajac niejednokrotnie forum, ze istnieje tu tendencja do \"dopiekania\" drugiemu. Dla mnie to raczej dziecinne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Paweł! Witaj na forum - miło Cie tu zobaczyc! :)

 

Oczywiscie wersja druga podoba mi sie zdecydowanie bardziej - swietna dynamika kolorow i te kontrasty, klimacik niczym z Prince of Persia :)

hehe sama scena wyglada mizernie - lepiej nie pokazywac takich rzeczy.

[wlasnie sciagam reel]

 

pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całość wyglada bardzo dobrze (wersja pierwsza). Strasznie odstają te kamloty pod murami miasta. Nie wiem jak to przeszło. Tak niewiele trzeba żeby poprawić ich wygląd - kto to puścił w takim stanie? Gdybym kierował projektem na pewno bym to cofnął. Wersja druga to totalna klapa... sorry. Projekcik ciekawy... teksturki dobrze spajają całość sceny.... big pozdro! Kris_R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga wersja przede wszystkim zbyt niepokojąca jak na taką reklamę.

 

> hehe sama scena wyglada mizernie - lepiej nie pokazywac takich rzeczy.

 

Nie no, ja bym jednak obstawał za pokazywaniem takich rzeczy. Nigdy za mało \"making of\" :) (dzieki vmagic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie kamieni i takich tam szczegolow.

to kadr z animacji, ktora widz widzi 2,5 s.

caly patent polega na rozplanowaniu elemntow - wypelnienie kadru. W ruchu te elementy maja calkiem inna role. Chodzi o ogolne wrazenie a nie drazenie kazdej trawki pod kamykiem. Nie promuje tu lenistwa ale odpowiedni moment gdzie trzeba powiedziec stop.

 

dla perzykladu:

Kiedys koles zrobil paczke papierosow Marlboro w 3d. Scena nie mozna bylo nawet obracac bo wymodelowal nawet koniki w logo. Masakra! Trzeba odpowiednio optymalizowac sceny aby czas renderingu byl rozsadny. Mamy tu doczynienia z animacja a nie wypieszczonym stilem.

 

specjalnie umiescilem scene w wire, moze komus sie przyda:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy sie tlumaczy. nikt powazny nie zarzucal prostoty, co do wypelnienia kadru to jest wypelniony kiepsko i tyle, gdybyscie sie pobawili swiatlami w maxie a nie filtrami w postprodukcji to wyglodalo by to przynajmniej estetycznie. co do ruchu w opozycji do stila to sie sklda ze wiem cos o tym bo studiuje te zagadnienia, i uwazam ze ten kadr (oba) to wyglądają jak kiepskawy still i nie widze tam nic co miało by grać na rzecz ruchu i kompozycji kadru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pustynia moze być.... nie chcę oceniać...

 

filmik firmy - fajnie dynamiczny... ale hmm.. razi kilka detali...chodzi mi o dobór kadrów..np.: rosnące drzewko albo miecz... oglądałem tą animację tylko raz ale pamiętam raczej te kiepskie kadry...

 

pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie bardzo ladnie. szczegolnie ta oszczednosc w siatce, widze ze nie tylko ja licze poly. a to co pisze tomek dodaj efekt drgajacgo powietrza i moze przy zachadzavcym sloncu to zrob tak zatopione w odcieniach czerwieni zaxchodzacego slonca??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności