Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hello there!

 

Sorki za spoznienie, ale mam drobne problemy z netem.. anyway, temat nowego speeda to:

 

"Skok o tyczce"

 

Mozna sie popisac jesli chodzi o ruch postaci, a takze wymyslic jak fizyka dziala na tyczke i co sie dzieje po jej wypuszczeniu. Taki podwojny sprawdzian :)

 

Mysle, ze ponownie - miesiac wystarczy na to zadanie.

 

Linki do rigow:

 

3dsMax - http://www.highend3d.com/3dsmax/downloads/character_rigs/

Maya - http://www.highend3d.com/maya/downloads/character_rigs/

XSI - http://www.highend3d.com/xsi/downloads/character_rigs/

 

Powodzenia!

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 15,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

umm.. ktos juz cos zaczal moze?

 

Dla ulatwienie proponuje olac rzeczy typu rozbieg itd. i zaczac od postaci bedacej juz w pędzie na przyklad..

Napisano

Gith, ale rozbieg tez ma znaczenie. Choć kilka kroków z przejściem od tyczki ustawionej poziomo w trybie rozbiegu aż do wbicia jej i wyskoku. :)

Napisano
  • Autor

Shogun: jasne! masz absolutna racje, ale rozbieg moze sprawiac problemy niektorym i moga sie szybko zniechecic, wiec dla tych proponuje zaczac od ostatniego kroku w pędzie. Jak inni czuja sie na silach to moga zrobic calosc. Po prostu chce ulatwic zadanie dla tych, ktorzy jeszcze nie czuja sie na tyle mocni w animacji.. bieg to trudna rzecz. No ale jak kto woli :)

 

Powodzenia! :)

Napisano
  • Autor

temat byl zalozony 08-02-08, wiec czas jest do 08-03-08, do godziny 23:59 ;)

 

Heheh.. nie no, jak bedzie trzeba to sie przedluzy :)

 

Animujcie, animujcie! :)

Napisano

no pewno, że każdy.. a jak! Im więcej ćwiczących tym lepiej. Można wtedy porównać swoje umiejętności do kolegów / koleżanek... uczyć się od siebie wzajemnie itp.

Serdecznie zapraszam

Napisano
  • Autor

nie lam sie.. zepnij posladki i skoncz co zaczales! ;)

 

Czasu jest mnostwo.. jak gdzies zagmatwales sie za bardzo to sprobuj od nowa.. moze zrob sobie w ogole przerwe od tego, ale skoncz! :)

 

Powodzenia!

Napisano

ja też działam w końcu :) bo na poprzedniej bitwie się zapowiadałem a dałem pupy :P Już skończyłem własny rig, tylko mam problemy z tyczką bo coś się pierdzieli. Wieczorem pokażę swoje zmagania hehe ;)

 

Pozdro!!

Napisano

Uuuuuu szkoda ze nie skoczył bo zapowiadało sie naprawde nieźle.

Szkoda, szkoda, bo tematem miał być skok.

Napisano
  • Autor

gratz! :) Tematem mial byc skok, owszem, ale kreatywnie i z humorem podszedles do zadania, wiec nie widze powodu, zeby tego nie uznac :)

 

Pozdrawiam.. i reszte zachecam do przylaczenia sie!

 

mamy dopiero dwoch uczestnikow, c'mon!!

Napisano

Eh, jakbym miał chwilę to bym się z chęcia spróbował:/ Niestety, może next time..

Widzę Gith, że się rozbujałeś;)

 

pozdro!

Napisano

Nie bardzo się da pokazać z nieanimowanej kamery, żeby ludek był w miare duży.

 

Kij jest zrobiony na kilkunastu bonesach z prostym ik.

Napisano

Aktualnie to nie bardzo, musze kiedyś pomyśleć o jakimś demku...

Napisano

No i pięknie! Prosto, z pomysłem... właśnie o to chodzi :) Cieszę się, że tak fajnie wyszło. Brawo!

Napisano
  • Autor

hmm.. no dobra jutro po poludniu zamieszcze ankiete.. konczyc i wysylac! nie musza byc rendery, wystarcza prevki ;)

Napisano

EDIT:

 

Już jest, ale z viewportu, teraz nie zdążę zrobić rendera, ale chyba styknie na razie :)

 

DivX(790KB):

http://www.vetexgenerator.eu/animacje/pan_kartofelek_01.avi

 

YouTube:

http://pl.youtube.com/watch?v=ml90adwlZ9g

 

Render:

 

DivX(802KB):

http://www.vetexgenerator.eu/animacje/pan_kartofelek_02.avi

 

YouTube:

http://pl.youtube.com/watch?v=dDH09RZVcTU

 

Ogólnie rig do dupy zrobiony przez co się musiałem nieźle namęczyć i dużo czasu straciłem na pieprzenie się z tym kartoflem. Do dupy wyszedł moment gdzie wbija tyczkę w "ziemię", ale już byłem zrezygnowany i się śpieszyłem, także jestem świadom ze jest lipny ;)

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności