keraj37 Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Hello! Niestety stwierdzam, ze ine mam sprzetu odpowiedniego do dokonczenia tej pracy - chce zrobic duzo zieleni ale nie mam wystarczajaco duzo pamieci ram, dlatego na razie sie wstrzymuje z ta praca az dorwe lepszy sprzet (chyba za jakies 3 tygodnie). Render slaby ale w wersji juz bardziej zaawansowanej - troche postprodukcji. siatka: Referki: Zaczynam modelować dom, ktory szczeciniacy pewnie poznają - znajduje sie na ulicy Wojska Polskiego. Przepiekny po prostu! Przyszedl czas aby go wymodelowac i zrobic jakas scenke z nim. Przy okazji tej pracy mam zamiar odnalezc jakis fajny set dla v-ray dla exteriorek bo jakos mi to nie wychodzi. Bede umieszczeal tutaj sprawozdania z postepu pracy wraz z renderami i siatkami. Pzdr!
pionix Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Łooo myślałem, że to już model ale przeczytałem opis i się uspokoiłem ;) Powodzenia
Notre Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Łooo myślałem, że to już model ale przeczytałem opis i się uspokoiłem ;) Powodzenia i pewnie już znalazłeś 651684621 błędów ? :D pomysł dobry, zobaczymy jak pójdzie wykonanie :>
keraj37 Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 hehe wlasnie czasami sie wynajduje bledy a tu klops okazuje sie ze zdjecie:D ale pionix ma klase i pewnie nie szukal dziury w calym.
t0m3k Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 nad czym podobnym pracuje od paru dni i z pewwnoscia bede sledzil ten watek. bedziesz mial mase roboty przy modelowaniu detali ale zycze powodzenia. PS. napisz temat pracy po polsku albo poprawnie po angielsku ;)
adam_m Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Ja zabieram się na dniach za zabytkową kamienicę. Ten wątek mnie bardzo interesuje i zamierzam Ci kibicować. Napisz jakimi technikami modelujesz (lp czy hp?, boxy czy poly?). Pozdrawiam.
keraj37 Napisano 12 Luty 2008 Autor Napisano 12 Luty 2008 Hej, dzieki za kibicowanie:) t0m3k: faktycznie powinno byc beautyful house, dzieki zaraz zmienie. Co do deatli to wiem ale w tym cala frajda:) adam_m: raczej bede sie staral jak najbardziej lp, ale kazdy element bedze musial robic jak sie da. To co zrobilem zrobilem zapomoca bevel profile oraz zwyczajnego extrude z skalowanymi vertexami aby sie zjezdzalo na gorze. O to co sie udalo do tej pory wydlubac przez jakies 1,5 h roboty wczoraj. Narazie mam inne zlecenie. Aha, ogólnie to nie mam innych referek niz te co pokazalem wiec sam model nie bedzie idealnie odwzorowany - chodzilo mi bardziej o koncepcje domku a nie idealny model. Pzdr!
lukasz3d Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 pionix:mialem podobne wrazenie-znajac Pana keraj myslalem ze to juz render:)powodzenia
trosiek Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 tak sobie na początku patrzyłem na te zdjęcia i myśle: to zdjęcie czy render?? mam nadzieję że render będzie wyglądać tak ładnie jak to zdjęcie :) powodzenia kończąc ot to nie beautyful tylko beautiful ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Udalo sie wydlubac oj udalo.. najwazniejsze to dobre fundamenty :)
piksar Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 ja byłem spokojny, nie ma dofa - więc to nie render :) szczerze - powodzenia życze
keraj37 Napisano 13 Luty 2008 Autor Napisano 13 Luty 2008 hehe dzieki za komenty, praca troche nie wre ale od jutra ruszam bo skonczylem zlecenie. Pzdr!
keraj37 Napisano 13 Luty 2008 Autor Napisano 13 Luty 2008 To co mi sie udalo dzis troche dorobic - mialel duzo problemow z wycinaniem za pomoca boolean - moze ktos wie jak zrobic by siatki ladnie sie zachowywaly przy licznych operacjach boola na nich? cos mi sie niechce za bardzo robic, chyba dlugo to bede dlubal:)
trosiek Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 tak to się dzieje jak się modeluje wszystko samemu od początku do końca ;) i to coś bardziej skomplikowanego
t0m3k Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 moze ktos wie jak zrobic by siatki ladnie sie zachowywaly przy licznych operacjach boola na nich? nie uzywac boolean'a albo uzywac go tylko raz :)
adam_m Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 pokazuj siatkę na bieżąco, żeby możnabyło ocenić Twój modeling. Swoją drogą to prawdziwy "tytan pracy" z Ciebie (długo już pracujesz w 3DS?). Gratulacje.
keraj37 Napisano 14 Luty 2008 Autor Napisano 14 Luty 2008 trosiek: masz racje:) dosc zadko wszystko samemu modeluje. t0m3k: wiem, staram sie uzywac go jak najmniej, ale myslalem ze jest jakis sposob - odkrylem ze lepiej sie siatka zachowuje jak ja przekonwertowac na editable mesh a nie poly czy nurbs czy patch. adam_m: dziki za mile slowa. W maju 2007 kupilem podrecznik "3ds max po prostu" i tak zaczelem przygode z maxem, a wiec jakies 10 miesiecy temu. daje kolejna partie co dzis zrobilem w 1h - dzis walentynki i wole sie pobyczyc (z milosci) pzdr!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Widac ze robota ci sie pali. Zobaczymy jak bedzie z renderingiem tego czegos :)
keraj37 Napisano 15 Luty 2008 Autor Napisano 15 Luty 2008 wlasnie, mam zamiar nie jak zwykle posiedziec nad renderem dlugo az osiagne efekt zadawalajacy, ale przy moim sprzecie to bedzie uciazliwe.
keraj37 Napisano 15 Luty 2008 Autor Napisano 15 Luty 2008 To co sie dzis zrobilo, ale bede jeszcze pracowal, tak wiec wieczorem pokaze reszte, pzdr!
adam_m Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Pokaz siatkę! Gzymsy robisz loftem? ps Ten choper na Twojej stronie to sam modelowałeś czy ktoś Ci pomagał? Jest ekstra!
arturprx2 Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 jedziesz jedziesz panie jak narazie ołkej am łejting for progres ;)
keraj37 Napisano 15 Luty 2008 Autor Napisano 15 Luty 2008 adam_m: gzymsy robie bevel profile, a ten choper robilem kazda srubke wlasnoreczenie:) ale model jest dosc prosty. arturprx2: o dzieki za doping, przyda sie. pzdr!
claude Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 to jest tempo, szybki jesteś trzymam kciuki i czekam na teksturki
NV Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 keraj37 : Rozumiem, że Keraj to nazwa fabryki a 37 to nr. pod jakim można ją znaleźć na danej ulicy w Szczecinie ? ;)
keraj37 Napisano 17 Luty 2008 Autor Napisano 17 Luty 2008 hehe, dobre:D niedlugo fabryka bedzie w Limassol:D teksturki zrobie jutro, to chyba skoncze to przed piatkiem. pzdr!
pionix Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Trochę bym się przyczepił tego, że siatka jest miejscami niepotrzebnie za gęsta. Jeśli nie zamierzasz robić zbliżeń to dbaj o optymalną równowagę między dokładnością a oszczędnością ramu. Pod koniec tej pracy jak dodasz jakieś otoczenie (rośliny, trawe) może się okazać że scena jest nie do wyrenderownia bo komp jej nie chce uciągnąć. Ale tak szczerze to bardzo nieźle Ci idzie ;)
tomdv Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Jesteś szybki i dobry w te klocki. Jak dla mnie siatka w porządku a tempo niesamowite...
keraj37 Napisano 17 Luty 2008 Autor Napisano 17 Luty 2008 pionix: dokladnie tak, wlasnie komp mi siada - za malo ramu na tyle siatki. Dzieki za rade chyba cos musze z tym zrobic -zapomnialem przy wytlaczaniu obiektow troche zoptymalizowac splajny. tomdv: hehe, dzieki, ale tak w ogole to na dobre zabralem sie za to wczoraj:) pzdr!
keraj37 Napisano 18 Luty 2008 Autor Napisano 18 Luty 2008 probny render. widze samemu wiele niedociagniec ale chodzi na razie o zobaczenie calosci jako tako. EDIT: usuniety obrazek. pzdr!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 ten mur z kamienia i podloze lipne :/ Reszta ok
adam_m Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 Teksturki nakładasz Unwrap UVW (?), troche się rozjechały. Całkiem ładne oświetlenie, mur bym wyrzucił, już lepiej jakiś park, drzewka... Popraw perpektywę, kolumny leca do środka. Tempo masz niesamowite, robisz coś poza tym domkiem?
keraj37 Napisano 18 Luty 2008 Autor Napisano 18 Luty 2008 Poke: spoko, te szybki zostawilem juz na sam konec bedzie dobrze:) adam_m: ten render siatki to nalozony material standard z opcja force wireframe albo sam wire czy cos takiego - i normalnie renderujesz w scanline. Bardzo proste. Poza tym domkiem od 2 dni nic nie robie:) dla tego juz koncze. Teskturki nakladam jak sie da przewaznie box maping. W trakcie jak napisalem zeditowales posta:) Sambym chcial drzewka itd, ale nie mam juz ramu - jak bede mial lepszy sprzet to kiedys dorobie do tej scenki. Juz mi komp po prostu siada (700 MB ram). Pzdr!
adam_m Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 Jak na 700 MB RAMu to to co zrobiłeś w takim czasie to rewelacja. Ile dom ma polys?
keraj37 Napisano 18 Luty 2008 Autor Napisano 18 Luty 2008 domek ma okolo 800.000 trojkotow, to duzo jak dla mnie mogl miec mniej, ale troche malo oszczednie modelowalem.
keraj37 Napisano 19 Luty 2008 Autor Napisano 19 Luty 2008 Niestety stwierdzam, ze nie mam sprzetu odpowiedniego do dokonczenia tej pracy - chce zrobic duzo zieleni ale nie mam wystarczajaco duzo pamieci RAM, dlatego na razie sie wstrzymuje z ta praca az dorwe lepszy sprzet (chyba za jakies 3 tygodnie). Render slaby ale w wersji juz bardziej zaawansowanej - troche postprodukcji. pzdr!
goran Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Dom wysedł całkiem nieźle. Samochód już trochę gorzej, wygląda sztucznie. Natomiast ta rzeźba po prawej to chyba wypadek przy pracy? Całkiem nie pasuje.
grzegerz Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 ladnie wyszedł dom. ale nie rob tego muru. i zrob cos z samochodem bo jest mało dokladny a jest na pierwszym planie.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 mam propozycje odnosnie muru... moze go zamaskuj troche jakims bluszczem tez :) Ale czegos tutaj brakuje... te kamienie na podlozu, ktore bezposrednio stykaja sie z murem... brakuje jakiegos "separatora" miedzy nimi... hmmm... Ale wierze ze sobie poradzisz bo to wszystko ciekawe jest. No i samochod trzeba dobracowac (materialy) ;)
arturprx2 Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 a ja sie przyczepie do bluszczu... w zlej skali ;P chalupa wporzadku, samochod nie przekonuje mnie ani troche a figurka to wogle daj spokoj :P krzaki na proxy i bedzie dobrze... suma sumarum to i chalupe na proxy mozesz dac a przynajmniej profile ;) komp da rade ;)
keraj37 Napisano 19 Luty 2008 Autor Napisano 19 Luty 2008 goran: dzieki, wezme pod uwage. grigoriob: ok dzieki. ..:: 3D CREATIVE ::..: dokladnie, mialem juz zamiar cos zrobic z tym podlozem gdzie styka sie z murem, ale zostawilem to na pozniej. arturprx2: dzieki za rade, ale nie wiem jak zrobic to na proxy, nigdy tak nie robilem. Bylbym wdzieczymny jakbys tutaj nap[isal tutak malego co i jak:) pzdr!
arturprx2 Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 zadna filozofia, stukasz prawym na element, wybierasz mesh export i zachaczasz automaticaly ;) 1
arturprx2 Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 spoko a teraz wyprox(st)uj :D co trzeba i jedziesz z renderem ;)
Ardeni Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Nie jest źle, domek daje rade. Tylko nie zepsuj tego jakimś dofem czy brzydkim detalem to będzie git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się