Skocz do zawartości

Scena 3D: Beautiful house [render wersja 0.6 beta]


keraj37

Rekomendowane odpowiedzi

Hello!

 

Niestety stwierdzam, ze ine mam sprzetu odpowiedniego do dokonczenia tej pracy - chce zrobic duzo zieleni ale nie mam wystarczajaco duzo pamieci ram, dlatego na razie sie wstrzymuje z ta praca az dorwe lepszy sprzet (chyba za jakies 3 tygodnie).

 

Render slaby ale w wersji juz bardziej zaawansowanej - troche postprodukcji.

 

test1.jpg

 

siatka:

 

wip_mesh.jpg

 

Referki:

 

wip1.jpg

 

wip2.jpg

 

wip3.jpg

 

wip4.jpg

 

Zaczynam modelować dom, ktory szczeciniacy pewnie poznają - znajduje sie na ulicy Wojska Polskiego. Przepiekny po prostu! Przyszedl czas aby go wymodelowac i zrobic jakas scenke z nim.

 

Przy okazji tej pracy mam zamiar odnalezc jakis fajny set dla v-ray dla exteriorek bo jakos mi to nie wychodzi.

 

Bede umieszczeal tutaj sprawozdania z postepu pracy wraz z renderami i siatkami.

 

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Łooo myślałem, że to już model ale przeczytałem opis i się uspokoiłem ;)

Powodzenia

 

 

i pewnie już znalazłeś 651684621 błędów ? :D

 

pomysł dobry, zobaczymy jak pójdzie wykonanie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nad czym podobnym pracuje od paru dni i z pewwnoscia bede sledzil ten watek.

bedziesz mial mase roboty przy modelowaniu detali ale zycze powodzenia.

 

PS. napisz temat pracy po polsku albo poprawnie po angielsku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzieki za kibicowanie:)

 

t0m3k: faktycznie powinno byc beautyful house, dzieki zaraz zmienie. Co do deatli to wiem ale w tym cala frajda:)

 

adam_m: raczej bede sie staral jak najbardziej lp, ale kazdy element bedze musial robic jak sie da. To co zrobilem zrobilem zapomoca bevel profile oraz zwyczajnego extrude z skalowanymi vertexami aby sie zjezdzalo na gorze.

 

O to co sie udalo do tej pory wydlubac przez jakies 1,5 h roboty wczoraj. Narazie mam inne zlecenie. Aha, ogólnie to nie mam innych referek niz te co pokazalem wiec sam model nie bedzie idealnie odwzorowany - chodzilo mi bardziej o koncepcje domku a nie idealny model.

 

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie na początku patrzyłem na te zdjęcia i myśle: to zdjęcie czy render?? mam nadzieję że render będzie wyglądać tak ładnie jak to zdjęcie :) powodzenia

 

kończąc ot to nie beautyful tylko beautiful ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mi sie udalo dzis troche dorobic - mialel duzo problemow z wycinaniem za pomoca boolean - moze ktos wie jak zrobic by siatki ladnie sie zachowywaly przy licznych operacjach boola na nich?

 

cos mi sie niechce za bardzo robic, chyba dlugo to bede dlubal:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trosiek: masz racje:) dosc zadko wszystko samemu modeluje.

 

t0m3k: wiem, staram sie uzywac go jak najmniej, ale myslalem ze jest jakis sposob - odkrylem ze lepiej sie siatka zachowuje jak ja przekonwertowac na editable mesh a nie poly czy nurbs czy patch.

 

adam_m: dziki za mile slowa. W maju 2007 kupilem podrecznik "3ds max po prostu" i tak zaczelem przygode z maxem, a wiec jakies 10 miesiecy temu.

 

daje kolejna partie co dzis zrobilem w 1h - dzis walentynki i wole sie pobyczyc (z milosci)

 

 

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę bym się przyczepił tego, że siatka jest miejscami niepotrzebnie za gęsta. Jeśli nie zamierzasz robić zbliżeń to dbaj o optymalną równowagę między dokładnością a oszczędnością ramu. Pod koniec tej pracy jak dodasz jakieś otoczenie (rośliny, trawe) może się okazać że scena jest nie do wyrenderownia bo komp jej nie chce uciągnąć.

 

Ale tak szczerze to bardzo nieźle Ci idzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix: dokladnie tak, wlasnie komp mi siada - za malo ramu na tyle siatki. Dzieki za rade chyba cos musze z tym zrobic -zapomnialem przy wytlaczaniu obiektow troche zoptymalizowac splajny.

 

tomdv: hehe, dzieki, ale tak w ogole to na dobre zabralem sie za to wczoraj:)

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teksturki nakładasz Unwrap UVW (?), troche się rozjechały. Całkiem ładne oświetlenie, mur bym wyrzucił, już lepiej jakiś park, drzewka... Popraw perpektywę, kolumny leca do środka. Tempo masz niesamowite, robisz coś poza tym domkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poke: spoko, te szybki zostawilem juz na sam konec bedzie dobrze:)

 

adam_m: ten render siatki to nalozony material standard z opcja force wireframe albo sam wire czy cos takiego - i normalnie renderujesz w scanline. Bardzo proste.

Poza tym domkiem od 2 dni nic nie robie:) dla tego juz koncze. Teskturki nakladam jak sie da przewaznie box maping.

 

W trakcie jak napisalem zeditowales posta:)

 

Sambym chcial drzewka itd, ale nie mam juz ramu - jak bede mial lepszy sprzet to kiedys dorobie do tej scenki. Juz mi komp po prostu siada (700 MB ram).

 

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety stwierdzam, ze nie mam sprzetu odpowiedniego do dokonczenia tej pracy - chce zrobic duzo zieleni ale nie mam wystarczajaco duzo pamieci RAM, dlatego na razie sie wstrzymuje z ta praca az dorwe lepszy sprzet (chyba za jakies 3 tygodnie).

 

Render slaby ale w wersji juz bardziej zaawansowanej - troche postprodukcji.

 

test1.jpg

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam propozycje odnosnie muru... moze go zamaskuj troche jakims bluszczem tez :) Ale czegos tutaj brakuje... te kamienie na podlozu, ktore bezposrednio stykaja sie z murem... brakuje jakiegos "separatora" miedzy nimi... hmmm... Ale wierze ze sobie poradzisz bo to wszystko ciekawe jest. No i samochod trzeba dobracowac (materialy) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie przyczepie do bluszczu... w zlej skali ;P

chalupa wporzadku, samochod nie przekonuje mnie ani troche a figurka to wogle daj spokoj :P

krzaki na proxy i bedzie dobrze... suma sumarum to i chalupe na proxy mozesz dac a przynajmniej profile ;) komp da rade ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goran: dzieki, wezme pod uwage.

 

grigoriob: ok dzieki.

 

..:: 3D CREATIVE ::..: dokladnie, mialem juz zamiar cos zrobic z tym podlozem gdzie styka sie z murem, ale zostawilem to na pozniej.

 

arturprx2: dzieki za rade, ale nie wiem jak zrobic to na proxy, nigdy tak nie robilem. Bylbym wdzieczymny jakbys tutaj nap[isal tutak malego co i jak:)

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności