Napisano 11 Luty 200817 l Hello! Niestety stwierdzam, ze ine mam sprzetu odpowiedniego do dokonczenia tej pracy - chce zrobic duzo zieleni ale nie mam wystarczajaco duzo pamieci ram, dlatego na razie sie wstrzymuje z ta praca az dorwe lepszy sprzet (chyba za jakies 3 tygodnie). Render slaby ale w wersji juz bardziej zaawansowanej - troche postprodukcji. siatka: Referki: Zaczynam modelować dom, ktory szczeciniacy pewnie poznają - znajduje sie na ulicy Wojska Polskiego. Przepiekny po prostu! Przyszedl czas aby go wymodelowac i zrobic jakas scenke z nim. Przy okazji tej pracy mam zamiar odnalezc jakis fajny set dla v-ray dla exteriorek bo jakos mi to nie wychodzi. Bede umieszczeal tutaj sprawozdania z postepu pracy wraz z renderami i siatkami. Pzdr!
Napisano 11 Luty 200817 l Łooo myślałem, że to już model ale przeczytałem opis i się uspokoiłem ;) Powodzenia
Napisano 11 Luty 200817 l Łooo myślałem, że to już model ale przeczytałem opis i się uspokoiłem ;) Powodzenia i pewnie już znalazłeś 651684621 błędów ? :D pomysł dobry, zobaczymy jak pójdzie wykonanie :>
Napisano 11 Luty 200817 l Autor hehe wlasnie czasami sie wynajduje bledy a tu klops okazuje sie ze zdjecie:D ale pionix ma klase i pewnie nie szukal dziury w calym.
Napisano 11 Luty 200817 l nad czym podobnym pracuje od paru dni i z pewwnoscia bede sledzil ten watek. bedziesz mial mase roboty przy modelowaniu detali ale zycze powodzenia. PS. napisz temat pracy po polsku albo poprawnie po angielsku ;)
Napisano 12 Luty 200817 l Ja zabieram się na dniach za zabytkową kamienicę. Ten wątek mnie bardzo interesuje i zamierzam Ci kibicować. Napisz jakimi technikami modelujesz (lp czy hp?, boxy czy poly?). Pozdrawiam.
Napisano 12 Luty 200817 l Autor Hej, dzieki za kibicowanie:) t0m3k: faktycznie powinno byc beautyful house, dzieki zaraz zmienie. Co do deatli to wiem ale w tym cala frajda:) adam_m: raczej bede sie staral jak najbardziej lp, ale kazdy element bedze musial robic jak sie da. To co zrobilem zrobilem zapomoca bevel profile oraz zwyczajnego extrude z skalowanymi vertexami aby sie zjezdzalo na gorze. O to co sie udalo do tej pory wydlubac przez jakies 1,5 h roboty wczoraj. Narazie mam inne zlecenie. Aha, ogólnie to nie mam innych referek niz te co pokazalem wiec sam model nie bedzie idealnie odwzorowany - chodzilo mi bardziej o koncepcje domku a nie idealny model. Pzdr!
Napisano 12 Luty 200817 l pionix:mialem podobne wrazenie-znajac Pana keraj myslalem ze to juz render:)powodzenia
Napisano 12 Luty 200817 l tak sobie na początku patrzyłem na te zdjęcia i myśle: to zdjęcie czy render?? mam nadzieję że render będzie wyglądać tak ładnie jak to zdjęcie :) powodzenia kończąc ot to nie beautyful tylko beautiful ;)
Napisano 12 Luty 200817 l ja byłem spokojny, nie ma dofa - więc to nie render :) szczerze - powodzenia życze
Napisano 13 Luty 200817 l Autor hehe dzieki za komenty, praca troche nie wre ale od jutra ruszam bo skonczylem zlecenie. Pzdr!
Napisano 13 Luty 200817 l Autor To co mi sie udalo dzis troche dorobic - mialel duzo problemow z wycinaniem za pomoca boolean - moze ktos wie jak zrobic by siatki ladnie sie zachowywaly przy licznych operacjach boola na nich? cos mi sie niechce za bardzo robic, chyba dlugo to bede dlubal:)
Napisano 13 Luty 200817 l tak to się dzieje jak się modeluje wszystko samemu od początku do końca ;) i to coś bardziej skomplikowanego
Napisano 13 Luty 200817 l moze ktos wie jak zrobic by siatki ladnie sie zachowywaly przy licznych operacjach boola na nich? nie uzywac boolean'a albo uzywac go tylko raz :)
Napisano 14 Luty 200817 l pokazuj siatkę na bieżąco, żeby możnabyło ocenić Twój modeling. Swoją drogą to prawdziwy "tytan pracy" z Ciebie (długo już pracujesz w 3DS?). Gratulacje.
Napisano 14 Luty 200817 l Autor trosiek: masz racje:) dosc zadko wszystko samemu modeluje. t0m3k: wiem, staram sie uzywac go jak najmniej, ale myslalem ze jest jakis sposob - odkrylem ze lepiej sie siatka zachowuje jak ja przekonwertowac na editable mesh a nie poly czy nurbs czy patch. adam_m: dziki za mile slowa. W maju 2007 kupilem podrecznik "3ds max po prostu" i tak zaczelem przygode z maxem, a wiec jakies 10 miesiecy temu. daje kolejna partie co dzis zrobilem w 1h - dzis walentynki i wole sie pobyczyc (z milosci) pzdr!
Napisano 14 Luty 200817 l Widac ze robota ci sie pali. Zobaczymy jak bedzie z renderingiem tego czegos :)
Napisano 15 Luty 200817 l Autor wlasnie, mam zamiar nie jak zwykle posiedziec nad renderem dlugo az osiagne efekt zadawalajacy, ale przy moim sprzecie to bedzie uciazliwe.
Napisano 15 Luty 200817 l Autor To co sie dzis zrobilo, ale bede jeszcze pracowal, tak wiec wieczorem pokaze reszte, pzdr!
Napisano 15 Luty 200817 l Pokaz siatkę! Gzymsy robisz loftem? ps Ten choper na Twojej stronie to sam modelowałeś czy ktoś Ci pomagał? Jest ekstra!
Napisano 15 Luty 200817 l Autor adam_m: gzymsy robie bevel profile, a ten choper robilem kazda srubke wlasnoreczenie:) ale model jest dosc prosty. arturprx2: o dzieki za doping, przyda sie. pzdr!
Napisano 17 Luty 200817 l keraj37 : Rozumiem, że Keraj to nazwa fabryki a 37 to nr. pod jakim można ją znaleźć na danej ulicy w Szczecinie ? ;)
Napisano 17 Luty 200817 l Autor hehe, dobre:D niedlugo fabryka bedzie w Limassol:D teksturki zrobie jutro, to chyba skoncze to przed piatkiem. pzdr!
Napisano 17 Luty 200817 l Trochę bym się przyczepił tego, że siatka jest miejscami niepotrzebnie za gęsta. Jeśli nie zamierzasz robić zbliżeń to dbaj o optymalną równowagę między dokładnością a oszczędnością ramu. Pod koniec tej pracy jak dodasz jakieś otoczenie (rośliny, trawe) może się okazać że scena jest nie do wyrenderownia bo komp jej nie chce uciągnąć. Ale tak szczerze to bardzo nieźle Ci idzie ;)
Napisano 17 Luty 200817 l Jesteś szybki i dobry w te klocki. Jak dla mnie siatka w porządku a tempo niesamowite...
Napisano 17 Luty 200817 l Autor pionix: dokladnie tak, wlasnie komp mi siada - za malo ramu na tyle siatki. Dzieki za rade chyba cos musze z tym zrobic -zapomnialem przy wytlaczaniu obiektow troche zoptymalizowac splajny. tomdv: hehe, dzieki, ale tak w ogole to na dobre zabralem sie za to wczoraj:) pzdr!
Napisano 18 Luty 200817 l Autor probny render. widze samemu wiele niedociagniec ale chodzi na razie o zobaczenie calosci jako tako. EDIT: usuniety obrazek. pzdr!
Napisano 18 Luty 200817 l Teksturki nakładasz Unwrap UVW (?), troche się rozjechały. Całkiem ładne oświetlenie, mur bym wyrzucił, już lepiej jakiś park, drzewka... Popraw perpektywę, kolumny leca do środka. Tempo masz niesamowite, robisz coś poza tym domkiem?
Napisano 18 Luty 200817 l Autor Poke: spoko, te szybki zostawilem juz na sam konec bedzie dobrze:) adam_m: ten render siatki to nalozony material standard z opcja force wireframe albo sam wire czy cos takiego - i normalnie renderujesz w scanline. Bardzo proste. Poza tym domkiem od 2 dni nic nie robie:) dla tego juz koncze. Teskturki nakladam jak sie da przewaznie box maping. W trakcie jak napisalem zeditowales posta:) Sambym chcial drzewka itd, ale nie mam juz ramu - jak bede mial lepszy sprzet to kiedys dorobie do tej scenki. Juz mi komp po prostu siada (700 MB ram). Pzdr!
Napisano 18 Luty 200817 l Jak na 700 MB RAMu to to co zrobiłeś w takim czasie to rewelacja. Ile dom ma polys?
Napisano 18 Luty 200817 l Autor domek ma okolo 800.000 trojkotow, to duzo jak dla mnie mogl miec mniej, ale troche malo oszczednie modelowalem.
Napisano 19 Luty 200817 l Autor Niestety stwierdzam, ze nie mam sprzetu odpowiedniego do dokonczenia tej pracy - chce zrobic duzo zieleni ale nie mam wystarczajaco duzo pamieci RAM, dlatego na razie sie wstrzymuje z ta praca az dorwe lepszy sprzet (chyba za jakies 3 tygodnie). Render slaby ale w wersji juz bardziej zaawansowanej - troche postprodukcji. pzdr!
Napisano 19 Luty 200817 l Dom wysedł całkiem nieźle. Samochód już trochę gorzej, wygląda sztucznie. Natomiast ta rzeźba po prawej to chyba wypadek przy pracy? Całkiem nie pasuje.
Napisano 19 Luty 200817 l ladnie wyszedł dom. ale nie rob tego muru. i zrob cos z samochodem bo jest mało dokladny a jest na pierwszym planie.
Napisano 19 Luty 200817 l mam propozycje odnosnie muru... moze go zamaskuj troche jakims bluszczem tez :) Ale czegos tutaj brakuje... te kamienie na podlozu, ktore bezposrednio stykaja sie z murem... brakuje jakiegos "separatora" miedzy nimi... hmmm... Ale wierze ze sobie poradzisz bo to wszystko ciekawe jest. No i samochod trzeba dobracowac (materialy) ;)
Napisano 19 Luty 200817 l a ja sie przyczepie do bluszczu... w zlej skali ;P chalupa wporzadku, samochod nie przekonuje mnie ani troche a figurka to wogle daj spokoj :P krzaki na proxy i bedzie dobrze... suma sumarum to i chalupe na proxy mozesz dac a przynajmniej profile ;) komp da rade ;)
Napisano 19 Luty 200817 l Autor goran: dzieki, wezme pod uwage. grigoriob: ok dzieki. ..:: 3D CREATIVE ::..: dokladnie, mialem juz zamiar cos zrobic z tym podlozem gdzie styka sie z murem, ale zostawilem to na pozniej. arturprx2: dzieki za rade, ale nie wiem jak zrobic to na proxy, nigdy tak nie robilem. Bylbym wdzieczymny jakbys tutaj nap[isal tutak malego co i jak:) pzdr!
Napisano 19 Luty 200817 l zadna filozofia, stukasz prawym na element, wybierasz mesh export i zachaczasz automaticaly ;)
Napisano 19 Luty 200817 l Nie jest źle, domek daje rade. Tylko nie zepsuj tego jakimś dofem czy brzydkim detalem to będzie git.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto