Gość onyxstudio.pl Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 Witam. Potrzebuję rolki papieru toaletowego.. .ale w maxie Proszę o linki do pomocnych stron lub podpowiedzi od czego zacząć... Papier musi się rozwijać. To nie może być cylinder z płaskim prostokątem... Pozdro, Raff. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 nigdy nie widzialem zeby papier toaletowy wygladal jak prosty prostokat, sprobuj modelowac z poly :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 jesli ma sie rozwijac to malo narzedzi wchodzi w gre... spróbuj zrobic hmmm długi prostokat z poly (zagęszczony odpowiednio) i pozwijac go reactorem inaczej tego nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość onyxstudio.pl Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 Dzięki za pomoc. pozwijac go reactorem... super tylko, ze ja jestem blady jak d... węża mogę liczyć na jakikolwiek opis tej operacji... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 Ja bym zrobił walec z teksturą, podpiął pod to pasek clotha i nawinął. Potem można to spowrotem rozwinąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość onyxstudio.pl Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 wielkie dzięki... jest tylko mały problem pasek clotha... git tylko, że ja nie wiem gdzie "taki" pasek wyprodukuje :) nie mówiąc o tym jak to nawinąć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 a ile tego papieru ma sie rozwinąć i jak bedzie ujecie wyglądało, bo mozna jakoś tak szczęśliwie to zrobić ze nie będzie trzeba sie męczyć za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 super tylko, ze ja jestem blady jak d... węża Ja myślę, że możesz to zrobić tak: -bierzesz sobie cylinder i plane i układasz tak: -jak chcesz "rozwinąć" papier, po prostu przesuwasz wierzchołki: to chyba najprostszy sposób, nie jest zbyt efektowny, ale do szybkiego zrobienia czegoś takiego myślę, że nie jest zły. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 14 Luty 2008 Share Napisano 14 Luty 2008 nie wiem jak to zrobić finalnie i nie mam czasu żeby zrobić eksperyment ale szedłbym w stronę path deform a jako sciezke i kształt rolki z boku dałbym spline w kształcie gęstej spirali (helix bodajże) + klika segmentów podłączonych do tego jako już rozwinięty papier no i oczywiście jakieś poly robiace za papier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 15 Luty 2008 Share Napisano 15 Luty 2008 miłosz3ds: Twój sposób jest dobry, o ile nie będzie na tym tekstury. Pomysł piksara jest chyba najlepszy: procent wytloczenia decydowałby o ilości papieru rozwiniętego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 15 Luty 2008 Share Napisano 15 Luty 2008 jest jeszcze AF loft, program który tworzy trochę bardziej zaawansowanego lofta od maxowego. reszta podobnie jak u Pixara, a przesuwasz tylko start i enpoint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi