Skocz do zawartości

postać 3d: kobieta jakby


marcin wuu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Buzia prześliczna, tułów też w miarę. Reszta natomiast rozumiem jest nieskończona.

 

I czy to jest screen z viewportu wingsa, a jeśli tak to co to za shader?

 

Standardowy chyba, czyli hemispherical lighting.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@acainoks - dzięki, patrz niżej :)

@floo - dzięki, siatka była zagięta, fakt. Już poprawione. Nie korzystałem z referek, freehandowy model.

@ania - dzięki, patrz niżej:) shader standardowy wingsa, tylko odsunięte w preferencjach światło daleko od środka układu współrzędnych bo standardowo jest za blisko i model wygląda jak wybielony.

@gomez - dzięki. Nie staram się, wszystko jest z głowy robione na biegu. Chciałem sprawdzić czy będę umiał modelować bez symetrii - to znaczy oczywiście najpierw model z grubsza ułożyłem z virtual mirrorem a potem już szczegóły dodawałem na upozowanym. Nawiasem mówiąc pozowanie w wingsach to masakra :) ten workflow próbuję za TM... i jego Fabią Borges.

@krzys!3k - no cycki ma dupę ma, wacka nie ma, znaczy się baba ;)

@Tul - dzięki, masz rację nieskończona oczywiście i do shadera też masz cację.

 

zbliżenie ta facjatę:

 

askasv3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką wy macie wersję? Nie mogę znaleźć ani hemispherical lighting, ani ustawień światła w preferencjach

A twarz fajna, kącik oczu poprawisz?

 

seria 0.99

Wcześniej chyba w ogóle nie było alternatywnych shaderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ania - ja używam wersji 0.99.01. Shader ten włączasz po prostu view - two lights. Widziałem że go używasz na wątku z myszą. To jest właśnie ten. PRzez ustawienia w preferencjach miałem na myśli plik preferences.txt, który powinnaś mieć w katalogu -

C:\Documents and Settings\(tu wstaw swój login)\Dane aplikacji\Wings3D\

musisz w nim wyszukać linijkę która zaczyna się od hl_lightpos i wpisać tam jakieś inne wartości - to są współrzędne światła x,y,z. Pamiętaj żeby były bardzo wysokie - ja używam 5000,5000,5000. Jeżeli ustawisz światło za blisko modelu to będziesz miała model jak wyprany w wybielaczu. Alternatywne shadery o których pisze tul zostały wyłączone przez deweloperów w wersji 0.99.01 bo podobno były z nimi jakieś problemy (ja nie miałem więc żałuję). kąciki oczywiście poprawię - staram się działać od ogółu do szczegółu więc najpierw dopracuję pozę, dodam dłonie, stopy i uszy.

 

@Jonasz_Real - dzięki, mam nadzieję że dobrze :)

@pit17 - dzięki, poprawię.

@fikołek - chyba 18 ma, w razie czego wymodeluję jej dowód ;D

 

edit: Wiadomość z ostatniej chwili! właśnie pojawiła się wersja 0.99.02 wings3d a w niej fajne rzeczy! pobierać pobierać ale już!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakryles jej to co wydawalo sie najbardziej dopracowane czyli tulow. Popracuj moze nad anatomia zamiast zakrywac ja ubrankiem. Kombinezonik jest za bardzo obcisly, miedzy piersiami nie byloby takiego wglebienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację co do kombinezonu - jest źle piersi w ogóle powinny być zebrane do kupy a nie luzem tak opadać. a co do zakrywania to taka mi się urodziła koncepcja - właściwie taka była od początku więc tak już zostanie - może rozpięta kurtka zobaczy się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne ale troche nierealistyczne. Zewnetrzne kaciki oczu za wysoko.Dolna linia za nisko sie wybrzusza (jak obnizysz kacik oka to moze bedzie dobrze). Spod powieki na goze powinna wystawac galka oczna. "Wewnetrzna" powieka powinna miec wieksza grubosc a "zewnetrzna" powinna delikatnie nachodzic na oko rowniez w wewnetrznym kaciku i konczyc sie troche ponizej niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm...

http://www.eyelidsurgerytoronto.com/uploaded_images/j0409311-777928.jpg

 

u azjatów oko tak się kształtuje mniej więcej. Dolne wybrzuszenie też. no i pod tym kątem to wygięcie w dół wygląda mocniej niż w rzeczywistości jest. I co to znaczy że gałka powinna wystawać spod powieki?

 

na razie zostawiam tak jak jest - nie jestem do końca pewien czy to ma być realistyczny model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba bylo napisac ze nie wiesz czy idziesz w realizm. Nie zawracalbym sobie glowy probojac ci cos doradzic. Dziwnie to brzmi jak ktos pisze co moglbys poprawic a ty w odpowiedzi piszesz ze moze to nie bedzie ralizm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma się o co obrażać - tak czy owak twoje rady nie były trafne bo dotyczyły oka białej kobiety a ja chciałem oko azjatyckie. trochę luzu - to tylko zabawa, tak?

 

tak czy owak już mnie znudziła - czas na coś nowego - ostatni update zatem i dziękuję za komenty wszystkim.

 

tatianaxh2.png

 

A na imię jej było Tatiana :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie do końca tak aniu - traktuję te modele jak ćwiczenie ręki i oka - takie szkice po prostu dudle no. dlatego nie chcę im poświęcać więcej czasu niż kilka dni po parę godzin. dlatego nie korzystam z image planeów i modeluję najczęściej z głowy i dlatego staram się modelować jak najszybciej i najwięcej. Tak mnie uczono rysować i tak się będę uczył modelować - po prostu najlepiej przychodzi mi nauka w taki sposób. To naprawdę działa - mógłbym zamieścić jakiś ze swoich "anatomicznych" modeli sprzed roku żeby pokazać postęp ale nie chciałbym straszyć ludzi ;)

 

Wiem że bluzka nie ma fałd - to jest tylko taka proto bluzka, test konceptu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu sa zobrazowane moje nietrafne rady dotyczace bialej kobiety, zreszta na twojej refce wyglada to podobnie

00000350202006102105033ob4.th.jpg

 

Fajnie cie uczyli rysowac. Wszystko z wyobrazni? Ja wiem ze rysunek/malarstwo/rzezba itp to jakies 80% obserwacji. Wiem z doswiadczenia, zeby nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co ci chodzi Gomez. Nie powiedziałem że nie używam żadnych referencji ale że nie używam image planeów - to chyba nie to samo? modeluję z głowy to znaczy że nie staram się odtworzyć jakiejś konkretnej postaci albo fotki ale kiedy czegoś nie wiem lub sobie nie wyobrażam to sięgam po google i oglądam albo robię zdjęcia mojej kobiecie.

 

Chyba zaczęliśmy ze złej nogi - chcesz pokazać że jesteś lepszy w te klocki? widziałem efekt końcowy twojej kobiety i wygląda super, na pewno lepiej niż to co ja tutaj wymodziłem. Nie neguję że masz doświadczenie w rysunku czy rzeźbie. Ale nie masz racji co do wyglądu tego nieszczęsnego oka - widziałeś tylko pod kątem i z gałkami patrzącymi do góry i w bok - proszę bardzo nałożone na siatkę en face zdjęcie (też en face):

 

ocochodzieu7.th.png

 

wydaje mi się że nie jest tak źle jak na modelowanie bez planeów. A jeśli myślisz że jest źle no cóż następna będzie lepsza.

 

Jeśli jeszcze jesteś obrażony to mogę publicznie na forum ogłosić że jesteś lepszy w obserwacji a moje modele są do dupy i nie zgadzają się z referkami - ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh- zabawne, jak spojrzałem na miniaturkę to miałem dziwne wrażenie że Gomez maczał w tej twarzy paluchy (serio).

 

Poważniej: nad kolanami pozwężaj i trochę spłaszcz same kolana od przodu (wyglądają jakby miały taki pionowy "garbik", może to wina światła). Bardzo dziwny gest ręki, wogóle ustawienie ciała odrobinę jeszcze sztywne. Noga na której jest ciężar ciała za bardzo "na zewnątrz" na moje chamskie oko. Idzie bardzo fajnie, tylko patrzeć a uzbieramy dziewczyn CG na cały kalendarz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności