Napisano 25 Styczeń 200421 l Od kiedy zdobyłem Brazila staram się go jak najwięcej eksploatować. Teraz zribiłem scenkę-łazienkę jeszcze nie skończona, ale postanowiłem sobie, że ta praca musi być skończona, a teraz render i wasze komentarze. Renderowało się 2godz. i 44min
Napisano 25 Styczeń 200421 l Hmm.. więc powiem tak - 3 godziny to za duzo jak na taki ender, musiałeś przesadzić w ustawieniach, poza tym wygląda mało naturalnie... Inna sprawa to ustawienie kamery i ogniskowa - jest za duża, takie coś nie przejdzie (zwłaszcza w wizualizacji!!). Acha, no i jeszczez tekstura podłogi - dużo ładniej wyglądałoby to, gdyby płytki były dopasowane, a nie uciete z lewej strony!! :) pozdrawiam
Napisano 25 Styczeń 200421 l Podpisuje sie pod tym co M@ti napisal wyzej, do tego dodam jeszcze jedynie ze jak dla mnie to swiatlo z lampy jest nadwyraz mocne, co to za zarowki w tych Gorach macie co ? :)
Napisano 25 Styczeń 200421 l Tak, Quasi ma racje - światło jest za silne i za bardzo skupione.. Wyglada na to, ze uzywales fotonow - powinienes zwiekszyc Diffuse Depth, a zmniejszyc sile swiatla.. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz - płytki na suficie.. hmm... wyglądają, jakby zrobione były z.. hmm.. wody?? Strasznie dziwna teksturka...
Napisano 25 Styczeń 200421 l polera, polera polera...mi takie cos nie odpowiada, ale jak na elficka laznie nieuzywana od stuleci i zamknieta w idealnej prozni to moze byc.
Napisano 25 Styczeń 200421 l albo lazienka nie ma dzwi albo kamera jest w dzwiach. Swiatlo za mocno do podlogi sie odbija, Dlaczego w lazience jaet tylko prysznic? gdzie umywalka? jakas szafeczka moze?
Napisano 25 Styczeń 200421 l i jeszcze jedno, widok z tej kamery pokazuje calutka lazienke - jest jedno swiatlo a dwa odbicia na podlodze ??
Napisano 25 Styczeń 200421 l moim zdaniem sufit jest za nisko, kabina prysznicowa wyglada jak szescian(takiej jeszcze nie widzialem, ale moze miala tak wygladac), no i oswietlenie, widac jedno zrodlo swiatla a na ziemi sa dwa \"odbicia\"
Napisano 25 Styczeń 200421 l Drzwi odbijają się w ścianie. Chyba... Czemu sufit jest wyłożony glazurą?? Czy może to sufit odbija podłogę :)
Napisano 25 Styczeń 200421 l tak smiesznie to wyglada, wszystkie uwagi napisali juz moi poprzednicy :)
Napisano 25 Styczeń 200421 l Zgodze sie z poprzednikami, także glazura na suficie mi nie pasuje, przeważnie glazure układa się do wysokosci drzwi. No chyba że to jakaś sauna jest, czy co...
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor Ta glazura na suicie była taka testowa, Nie użwam fotonów, ani nic tylko indirect iluminate i image sampling na 1/2 . dałem nowe texsturki, ale jeszcze nie są dobrze zeskalowane, więc trzeba poczekac. To się renderowało 37min. i 34 sek. Czemu tak długo ?
Napisano 27 Styczeń 200421 l Lampa - dziwnie odstaje od sufitu jakby bylaa dodana w jakims programie 2d. Prysznic - pancerny, Nie szklany (chyba tylko dla testu, oby) Dalej nie wiem gdzie są dżwi i reszta przyborów łazienkowych. Sufit - szary??? Moj znajomy przez chwile na to popatrzyl i spytal: Szafa?? Plusem jest to ze robi sie klimacik (szkoda ze obozu koncentacyjnego)
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor jeju, no piszę, że dopiero zacząłem , render przysznica jest wyżej, lampe sie dzwignie jak sie nie podoba, kamera jest w drzwiach, to raczej nie mogą być widoczne, ja nie mam oczu dookoła głowy, chyba, że ktoś ma :P , ja ci dam obóz koncentracyjny -\"Pianistę\" sobie zobacz to ma być zwykła przeciętna łazienka.
Napisano 27 Styczeń 200421 l jak bys saune, basen i drugi przysznic dorobil to wiedzial bym poco taka wielka ta lazienka :)
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor Walić textury, wezmę się za modelowanie potem będę płakać :P :D :) A wogóle to mam bzika na punkcie dużych pryszniców :cool:[lol2];)
Napisano 27 Styczeń 200421 l he he co do bzika na punkcie doozych prysznicow ... to ten wydaje sie niewielki w porownaniu do reszty pomieszczenia ... propozycja : przerob lampe na natrysk .. :D :D tylko tyle pisze bo na 3d sie nie znam .. :D
Napisano 27 Styczeń 200421 l na takiej powierzchni mozesz sie pobawic roznica wysokosci posadzki i zmien to swiatlo
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor Ostatni render. Niestety kolor lampy zlał się z kolorem cienia ale to się zmieni, więc proszę mi z lampą narazie nie wyjeżdżać. Render 54minuty - za długo.
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor Co wam z tymi bunkrami odbiło , łazienka poprostu nie umeblowana i tyle. :)
Napisano 27 Styczeń 200421 l projektowanie lazienki zaczynasz od ustalania koloru i wielkosci glazury? hehe,to czyste zarty
Napisano 27 Styczeń 200421 l Autor Nie zaczynam od projektowania ok kolorów i tekstur, ale chciałem zobaczyć, jak mniejwięcej prezentuje się całość, jeśli dostarczam wam wiele rozrywki, to mogę założyć kilka innych absurdalnych topic\'ów na forum.
Napisano 27 Styczeń 200421 l pokaz pokaz,napewno twoja kariera na forum szybko sie skonczy...blokadą:)
Napisano 27 Styczeń 200421 l OMG!! Jakbym miał taaaaaaaaką łazienę to bym z niej nie wychodził --> jedynie wniósł tam PC, TV i pryczę. Ze złomu gigantyczne połacie blachy na yakuzzi i bym do końca życia nie wychodził :D
Napisano 27 Styczeń 200421 l legolas zmien kamere, moze uzyj Clipping Planes, poogladaj sobie jakies ciekawe realizacje lazienek np: http://www.kolo.com.pl/galeria/salon/
Napisano 28 Styczeń 200421 l Lampa zła.... he he taki żart. Nie unoś sie tak. My staramy ci sie dobrze radzic. Dawaj nastepne modele. Jestem ciekaw jak dalej to umeblujesz.
Napisano 28 Styczeń 200421 l Autor NO miałem dziś chwilke to sobiemodelowałem szafkę i ukrop. na szafce sa takie załamania, bo na końcu poprawiałaem ten obiekt ze MeshSmoth i w tym miejscu zwiększyłe crease i tak zostało , po otexturowaniu powinno zniknąć. A ta szafa to prowizorka bodrzwiczki są na stałe przymocowane, bo w śroku jest kolanko z wody i inne urządzenia, więc po co ma być otwierana ??
Napisano 28 Styczeń 200421 l O Boze, jaka perpektywa. To niezly sposob na sprzedawanie projektow: \"prosze zobaczyc, jaka wielka lazienka. Niech pan nie zwraca uwagi na te liczbe 2 na planie, przeciez ma pan wizualizacje, prawda?\" ;)
Napisano 28 Styczeń 200421 l Ile ta łazienka ma scian? 4 czy 5? Czy między nimi jest kąt prosty w przypadku 4? :>
Napisano 29 Styczeń 200421 l Ale wykręcona perspektywa. Jakbyś prędkość dźwięku przekraczał. Jeśli już koniecznie taką chcesz (tylko po co?), to daj jakieś \"zakrzywienie\", efekt rybiego oka czy coś w tym stylu.
Napisano 14 Luty 200421 l Autor Wziąłem do serca wasze komenarze, ale to jest moja pierwsza scena i nie wszystko jest takie piękne, nie dawno dowiedziałem się do czego służy narzędzie WELD, a tak pozatym to kibel modelowałem jak samochód , z tutoriala o Landrover\'ze Freelander , albo jakoś tak
Napisano 14 Luty 200421 l ja tylko powiem ze czulbym sie bardzo nieswojo siedzac z golym tylkem w kacie takiej wielkiej kostnicy.
Napisano 16 Luty 200421 l Textura wystaje spoza tubki i zbytnio się rozciągneła. Reszta wygląda dobrze.
Napisano 17 Luty 200421 l Autor Ostatnio caraz trudniej dostać sie na forum. no bawiłem się tam trochę, bo trudno texturę do pasty do zębów znaleźć
Napisano 18 Luty 200421 l O BOŻE. To wygląda jak, jak, jak (brak mi słów) Weź się lepiej za zbieranie znaczków (sory). Myślę że posiedzisz nad tym z 2 dni i będzie wszystko gance-gal :cool: I mam jeden problem (do ciebie) weź sobie ustaw godzinę GTM+1... (warszawa, ....). Komentaż do tego zdjęcia pod. Pozdrovionka [lol2]
Napisano 18 Luty 200421 l Autor Zmieniłem trochę tę pólkę, bo nie jestem na taki poziomie, by zaokrąglić to tak ładnie. ;) musze jeszcze posiedzieć nad \"klopem\" bi mi deska nie wychodzi, i mam pytanie jak połączyć dwa \"element\" w poly
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto