legolas Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Od kiedy zdobyłem Brazila staram się go jak najwięcej eksploatować. Teraz zribiłem scenkę-łazienkę jeszcze nie skończona, ale postanowiłem sobie, że ta praca musi być skończona, a teraz render i wasze komentarze. Renderowało się 2godz. i 44min
Gość User190 Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Hmm.. więc powiem tak - 3 godziny to za duzo jak na taki ender, musiałeś przesadzić w ustawieniach, poza tym wygląda mało naturalnie... Inna sprawa to ustawienie kamery i ogniskowa - jest za duża, takie coś nie przejdzie (zwłaszcza w wizualizacji!!). Acha, no i jeszczez tekstura podłogi - dużo ładniej wyglądałoby to, gdyby płytki były dopasowane, a nie uciete z lewej strony!! :) pozdrawiam
Quasimodo Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Podpisuje sie pod tym co M@ti napisal wyzej, do tego dodam jeszcze jedynie ze jak dla mnie to swiatlo z lampy jest nadwyraz mocne, co to za zarowki w tych Gorach macie co ? :)
Gość User190 Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Tak, Quasi ma racje - światło jest za silne i za bardzo skupione.. Wyglada na to, ze uzywales fotonow - powinienes zwiekszyc Diffuse Depth, a zmniejszyc sile swiatla.. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz - płytki na suficie.. hmm... wyglądają, jakby zrobione były z.. hmm.. wody?? Strasznie dziwna teksturka...
darkelf Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 polera, polera polera...mi takie cos nie odpowiada, ale jak na elficka laznie nieuzywana od stuleci i zamknieta w idealnej prozni to moze byc.
Pierzak Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 albo lazienka nie ma dzwi albo kamera jest w dzwiach. Swiatlo za mocno do podlogi sie odbija, Dlaczego w lazience jaet tylko prysznic? gdzie umywalka? jakas szafeczka moze?
hac Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 i jeszcze jedno, widok z tej kamery pokazuje calutka lazienke - jest jedno swiatlo a dwa odbicia na podlodze ??
Paladin Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 moim zdaniem sufit jest za nisko, kabina prysznicowa wyglada jak szescian(takiej jeszcze nie widzialem, ale moze miala tak wygladac), no i oswietlenie, widac jedno zrodlo swiatla a na ziemi sa dwa \"odbicia\"
Master Kiełbaster Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Drzwi odbijają się w ścianie. Chyba... Czemu sufit jest wyłożony glazurą?? Czy może to sufit odbija podłogę :)
Kuciel Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 tak smiesznie to wyglada, wszystkie uwagi napisali juz moi poprzednicy :)
ArchyTeck Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Zgodze sie z poprzednikami, także glazura na suficie mi nie pasuje, przeważnie glazure układa się do wysokosci drzwi. No chyba że to jakaś sauna jest, czy co...
MareG Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 zastosuj wygaszanie lampy - DECAY bo swiatlo przepala posadzke! pozdr
legolas Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Ta glazura na suicie była taka testowa, Nie użwam fotonów, ani nic tylko indirect iluminate i image sampling na 1/2 . dałem nowe texsturki, ale jeszcze nie są dobrze zeskalowane, więc trzeba poczekac. To się renderowało 37min. i 34 sek. Czemu tak długo ?
Pierzak Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Lampa - dziwnie odstaje od sufitu jakby bylaa dodana w jakims programie 2d. Prysznic - pancerny, Nie szklany (chyba tylko dla testu, oby) Dalej nie wiem gdzie są dżwi i reszta przyborów łazienkowych. Sufit - szary??? Moj znajomy przez chwile na to popatrzyl i spytal: Szafa?? Plusem jest to ze robi sie klimacik (szkoda ze obozu koncentacyjnego)
legolas Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 jeju, no piszę, że dopiero zacząłem , render przysznica jest wyżej, lampe sie dzwignie jak sie nie podoba, kamera jest w drzwiach, to raczej nie mogą być widoczne, ja nie mam oczu dookoła głowy, chyba, że ktoś ma :P , ja ci dam obóz koncentracyjny -\"Pianistę\" sobie zobacz to ma być zwykła przeciętna łazienka.
Kuciel Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 jak bys saune, basen i drugi przysznic dorobil to wiedzial bym poco taka wielka ta lazienka :)
legolas Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Walić textury, wezmę się za modelowanie potem będę płakać :P :D :) A wogóle to mam bzika na punkcie dużych pryszniców :cool:[lol2];)
andark Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 he he co do bzika na punkcie doozych prysznicow ... to ten wydaje sie niewielki w porownaniu do reszty pomieszczenia ... propozycja : przerob lampe na natrysk .. :D :D tylko tyle pisze bo na 3d sie nie znam .. :D
chia Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 na takiej powierzchni mozesz sie pobawic roznica wysokosci posadzki i zmien to swiatlo
legolas Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Ostatni render. Niestety kolor lampy zlał się z kolorem cienia ale to się zmieni, więc proszę mi z lampą narazie nie wyjeżdżać. Render 54minuty - za długo.
legolas Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Co wam z tymi bunkrami odbiło , łazienka poprostu nie umeblowana i tyle. :)
chia Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 projektowanie lazienki zaczynasz od ustalania koloru i wielkosci glazury? hehe,to czyste zarty
legolas Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Nie zaczynam od projektowania ok kolorów i tekstur, ale chciałem zobaczyć, jak mniejwięcej prezentuje się całość, jeśli dostarczam wam wiele rozrywki, to mogę założyć kilka innych absurdalnych topic\'ów na forum.
chia Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 pokaz pokaz,napewno twoja kariera na forum szybko sie skonczy...blokadą:)
Christian Noir Stein Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 OMG!! Jakbym miał taaaaaaaaką łazienę to bym z niej nie wychodził --> jedynie wniósł tam PC, TV i pryczę. Ze złomu gigantyczne połacie blachy na yakuzzi i bym do końca życia nie wychodził :D
SansSerif Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 legolas zmien kamere, moze uzyj Clipping Planes, poogladaj sobie jakies ciekawe realizacje lazienek np: http://www.kolo.com.pl/galeria/salon/
Pierzak Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Lampa zła.... he he taki żart. Nie unoś sie tak. My staramy ci sie dobrze radzic. Dawaj nastepne modele. Jestem ciekaw jak dalej to umeblujesz.
legolas Napisano 28 Styczeń 2004 Autor Napisano 28 Styczeń 2004 NO miałem dziś chwilke to sobiemodelowałem szafkę i ukrop. na szafce sa takie załamania, bo na końcu poprawiałaem ten obiekt ze MeshSmoth i w tym miejscu zwiększyłe crease i tak zostało , po otexturowaniu powinno zniknąć. A ta szafa to prowizorka bodrzwiczki są na stałe przymocowane, bo w śroku jest kolanko z wody i inne urządzenia, więc po co ma być otwierana ??
dr Ug Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 O Boze, jaka perpektywa. To niezly sposob na sprzedawanie projektow: \"prosze zobaczyc, jaka wielka lazienka. Niech pan nie zwraca uwagi na te liczbe 2 na planie, przeciez ma pan wizualizacje, prawda?\" ;)
Pussik Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Ile ta łazienka ma scian? 4 czy 5? Czy między nimi jest kąt prosty w przypadku 4? :>
Batou Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Ale wykręcona perspektywa. Jakbyś prędkość dźwięku przekraczał. Jeśli już koniecznie taką chcesz (tylko po co?), to daj jakieś \"zakrzywienie\", efekt rybiego oka czy coś w tym stylu.
legolas Napisano 14 Luty 2004 Autor Napisano 14 Luty 2004 Wziąłem do serca wasze komenarze, ale to jest moja pierwsza scena i nie wszystko jest takie piękne, nie dawno dowiedziałem się do czego służy narzędzie WELD, a tak pozatym to kibel modelowałem jak samochód , z tutoriala o Landrover\'ze Freelander , albo jakoś tak
SansSerif Napisano 14 Luty 2004 Napisano 14 Luty 2004 ja tylko powiem ze czulbym sie bardzo nieswojo siedzac z golym tylkem w kacie takiej wielkiej kostnicy.
Pussik Napisano 14 Luty 2004 Napisano 14 Luty 2004 Bardzo ładne elementy (podłoga, prysznic, kibel) ale są za daleko siebie.
Master Kiełbaster Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 Textura wystaje spoza tubki i zbytnio się rozciągneła. Reszta wygląda dobrze.
kozioo Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 akdsn - :D:D:D:D troszke pustawo i tak jak wyżej co do texturek
wiggles Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 hmmm cale to pomieszczenie jest za duze i troche nieudolnie teksture dales
legolas Napisano 17 Luty 2004 Autor Napisano 17 Luty 2004 Ostatnio caraz trudniej dostać sie na forum. no bawiłem się tam trochę, bo trudno texturę do pasty do zębów znaleźć
Master Kiełbaster Napisano 17 Luty 2004 Napisano 17 Luty 2004 Stolik na górze strasznie kanciasty a reszta jest spoko.
Ebor Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 Troche cieplej ale dalej to wszystko takie... duzo przestrzeni, za dużo...
TheRifler Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 O BOŻE. To wygląda jak, jak, jak (brak mi słów) Weź się lepiej za zbieranie znaczków (sory). Myślę że posiedzisz nad tym z 2 dni i będzie wszystko gance-gal :cool: I mam jeden problem (do ciebie) weź sobie ustaw godzinę GTM+1... (warszawa, ....). Komentaż do tego zdjęcia pod. Pozdrovionka [lol2]
legolas Napisano 18 Luty 2004 Autor Napisano 18 Luty 2004 Zmieniłem trochę tę pólkę, bo nie jestem na taki poziomie, by zaokrąglić to tak ładnie. ;) musze jeszcze posiedzieć nad \"klopem\" bi mi deska nie wychodzi, i mam pytanie jak połączyć dwa \"element\" w poly
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się