Innos Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 Ostatnio trochę zginąłem ale widzę że i tak nikt się tym nie przejął :D Trochę to smutne a trochę to moja wina - za dużo nigdy się nie udzielałem. Koniec użalania się nad sobą - przejdźmy do rzeczy. Ostatnio na potrzeby projektu grupy Ifrit (www.ifrit.pl) stworzyłem model Dopplera. Na razie jest on w trakcie ostatnich szlifów i gdy tylko będzie gotowy do pokazania to na pewno znajdzie się na to miejsce w tym wątku. Krótki filmik jak modelowałem brzuch dopplera w Mudboxie.
Kruku Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 szkoda że nie zrobiłeś całej postaci bo ciekawie się zapowiadało :(
Innos Napisano 24 Kwiecień 2008 Autor Napisano 24 Kwiecień 2008 Postać już jest skończona tylko mówie. Póki szlifów ostatnich nie będzie to nie pokaże :D Narazie mam zakaz spojlerowania na forach (jak każdy :D). To ograniczenie czasami wkurza ale fakt faktem - czasem lepiej coś zataić.
Razi91 Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 doppler, mimik, vexling, o tego od Sapkowskiego ci chodziło(z opowieści Wieczny Ogień, niedawno przeczytałem)?? Jakoś z opisu podobny:p Fajny tut, może sie kiedyś rzucę na mudboxa:D
Gość Bad Moon Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 O nawet wacka mu zrobiłeś, tylko jakiś taki mały, ja bym go powiększył :D
Matrixus17 Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 czesiu już go polubił ;D wyczapiste ;D w czym robione?? :D
Pumba Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Uuu, ja Dopplera troszkę inaczej sobie wyobrażałem, czytając książke ^^ Jeśli chodzi o sam model i scuplt to bardzo mi się podoba. Uszy mogłyby być troszeczkę wyżej... Reszta bardzo fajna... Ale, ale czemu jego lanca ma początek na brzchu prawie w miejscu pępka!? :P
Innos Napisano 3 Maj 2008 Autor Napisano 3 Maj 2008 Drugi model to nie doppler :D Mudbox + Blender ale przerzucam się na ZB :P
Innos Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Napisano 5 Czerwiec 2008 Nowiutki base - mam nadzieje że zostanie przywitany tak miło jak poprzedni - ręce i nogi tylko z poprzedniego modelu - reszta od początku robiona bo muszę szlifować warsztat :D
Innos Napisano 6 Czerwiec 2008 Autor Napisano 6 Czerwiec 2008 Ano i będzie ZB :D Jeszcze kilka poprawek zrobię bo kolega mi zwrócił uwagę, że jest parę błędów.
Innos Napisano 6 Czerwiec 2008 Autor Napisano 6 Czerwiec 2008 Zacząłem trochę dłubać w ZB z tym modelem. Tylko nie bijcie proszę!
Gość Marioza Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 hyhy zabawny jegomść , dajesz dalej zobaczymy co wydłubiesz
gawel72 Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 Skulpt taki sobie, ale baza bardzo dobra! Ile zajmuje Ci mniej więcej zrobienie takiej bazy od podstaw, bez wycinania już gotowych części z innego modelu?
Innos Napisano 7 Czerwiec 2008 Autor Napisano 7 Czerwiec 2008 8 -10 h oczywiście tutaj wszystkie nawet wycinane części sąprzygotowane przeze mnie :D
Gość Marioza Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 za szybko zaczynasz zabawe z wytłoczkami, one nie załatwią sprawy i nic tak naprawde nie zamaskują ani nie uatrakcyjnią, poki co na twoim mijescu olałbym bym wogle zbawe nimi a posiedzial nad normalnym "plastelinowaniem" a baza jest very gut, mozes z niej wyczrowac co tylko chcesz :)
Innos Napisano 7 Czerwiec 2008 Autor Napisano 7 Czerwiec 2008 Dzięki za rady. Mam jednak jeden problem, a w zasadzie to pytanie :D Jak robicie taki detal na dłoniach - szukam dobrego i szybkiego sposobu na tego typu detal bo widziałem, że wielu z was w game arcie robi bardzo szczegółowe modele.
Gość Marioza Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 ja tam mistrzostwa świata w zb nie robie, robie tak jak umie raz lepjej raz gorzej :D, ale co moge powiedziec, taki detal jak na dłoniach , o te zagiecia pewnie Ci chodzi, to mozesz robic np rake, slash, slash2, czesto dobrze jest robic na nizszym levelu takie naciecia pozniej wejsc na wyzszy pogladzic i ponownie wiesz to takie dłubanie jest :o), mozesz tez np zrobic taką "rane" jak po nacięciu i wokolo "spulchnic" ją pozniej wejsc na ostani level jakis np 5 czy 6 i tez pogłaskac, generalnie zasada jest jak wszedzie taka sama od ogółu do szczegóły czy to robisz model czy textury inne metody sie nie sprawdzają bo czesto staje sie to frustrujące i dodatkowo schodzi kupa czasu a efekt jest taki se, wytłoczki typu tak zwany mikro detal czy nieco wiekszy to juz jest koncowa zabawa choc tez nie zawsze ale na tym etapie nie ma co sie zabierac za to , lepjej najpier opanowac samą tą gline tak aby moc wydobywac z niej jakąś formę konkretną, nie wiem moze ktos z expertów sie jeszcze dopisze z czyms mądrzejszym :o)
Innos Napisano 8 Czerwiec 2008 Autor Napisano 8 Czerwiec 2008 Co wy na to? To już jest model LP z nałożoną normalmapką (możecie śmiało wyrażać swoją opinię najwyżej wrócę do sculptu :P) Chyba już jest nieźle. Mam nadzieję, że się wam spodoba
Tomala Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 Zdecydowanie wracaj do sculptu, strasznie napaćkałeś na tym modelu i właściwie każdy detal nie pasuje do miejsca w którym został dodany. Powinieneś sie skupić najpierw na ogólnej anatomii postaci czyli mięśniach i proporcjach a potem możesz dodawać zmarszczki żyłki i inne bajery. Tutaj ja widzę tylko... chaos? Sorry ale powinieneś zacząć od początku bo baza dawała pole do popisu, naprawdę. Detalem nie ma co sobie na razie zawracać głowy. Jak model będzie wyglądał nieciekawie to mu żaden detal nie pomoże a ciekawy to i bez detalu sie obroni. Mam nadzieję że się nie obrazisz ale zmotywujesz :) pozdro
prrrszalony Napisano 26 Czerwiec 2008 Napisano 26 Czerwiec 2008 on nie ma pięt :( porysuj stopy, bo sobie z nimi nie radzisz (masz ten sam problem w innych modelach). Gdybyś jeszcze lekko zmniejszył tą niższą parę rąk oraz mocniej dłonie (może jeden palec mniej?) to byłoby git :D Kadłubek też prosi się o mocniejsze przeróbki ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się