Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, postanowiłem pokazać się z moim wipem na tym forum po raz pierwszy. Dłubię go po godzinach w wolnych chwilach więc ciągnie się to jak flaki z olejem. Base mesh zrobiony w Modo a teraz dodaję szczegóły w ZBrushu.

 

Pozdrawiam,

Wiesław

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj,

 

Pokombinuj z wielkością dłoni i przedramienia, tam coś wydaje się być nieproporcjonalne. Jak możesz to pokaż screeny z różnych ujęć, zoomy na głowę i takie tam..

 

Pozdrawiam

Gość Morte
Napisano

Tak jak Hagelades mówi, przedramię jest chyba za krótkie. DO tego niebyt podoba mi się połączenie ciała człowieka z końskim, ale nie mam za bardzo pomysłu jak to zrobić lepiej(może zrezygnować z tak ostrego zarysowania muskulatury w tym miejscu?) Ogólnie bardzo fajnie się prezentuje!

Napisano

Ogólnie przepięknie ale tak jak poprzednicy dobrze prawili - anatomia gdzie nie gdzie siada np. za małe dłonie, oraz za małe części ręki od nadgarstka do łokcia, jakieś takie nie proporcjonalne do wielkości barku i bicepsu.

Czekamy na update'y :)

Napisano

Może ujęcie faktycznie nie szczególne, dłonie za małe spoko jutro zabiorę się za nie z rana. Reszta uważam kwestia gustu... ;)

 

Dzięki za komenty

Napisano

hehehe widziałem też ale nie to nie inspiracja. Ja z moim walczę już gdzieś od pół roku, nie mam czasu żeby go skończyć. Poszperaj na Forum3D w WIP'ach, nick 'wm' to zobaczysz progress i od jakiego czasu to ciągnę ;) No niestety robiąc taką postać jak Centaur nie unikniesz takich rzeczy...

Napisano

Witam raz jeszcze, trochę screenów. Jedna ręka nie jest jeszcze podrzeźbiona tak samo rogi no i generalnie jeszcze trochę roboty w ZBrush'u.

Napisano

No sympatycznie ale co ten gosciu ma z ramieniem? Nie chce mi sie wierzyc w pomylke, czy to tak ma byc? Trapezoid za bardzo do gory wystrzela, dziwnie to troche wyglada.

Napisano

Świetny model, detale, i jeszcze ten wyraz twarzy!

Modelujesz od razu w takiej pozie, czy zaczynasz w neutralnej pozycji?

Napisano

Zacząłem modelowanie w pozycji neutralnej, potem w Modo ustawiłem pozę i to był błąd. Teraz w ZBrush'u nie działa mi prawidłowo opcja symetry (z resztą nie dziwię się). No cóż przy następnym modelu będę mądrzejszy o to doświadczenie ;)

Napisano

Plecy ma śliczne. Ciekawe że pępek zrobiłeś na ludzkiej części- w sumie brzuch "człowieka" chyba najsłabiej wyszedł (co i tak nie znaczy źle). Śliczności.

Gość Morte
Napisano

No to ja powiem tak: Nie podoba mi się co zrobiłeś z uszami- technicznie napewno kawał dobrej roboty,ale jakoś estetycznie mi sie to nie widzi.

Biceps lewej ręki jest 'be' moim zdaniem, wywal, albo popraw te żyły.

Różki jeszcze pewnie dopracujesz...

Reszta cool jest.

Napisano

Świetna dynamika, wydaje mi się że najsłabszą częścią jest łączenie między ciałami, ale... Nie zmienia to faktu że model jest naprawdę git.

 

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności