Napisano 30 Kwiecień 200816 l Witam, postanowiłem pokazać się z moim wipem na tym forum po raz pierwszy. Dłubię go po godzinach w wolnych chwilach więc ciągnie się to jak flaki z olejem. Base mesh zrobiony w Modo a teraz dodaję szczegóły w ZBrushu. Pozdrawiam, Wiesław
Napisano 30 Kwiecień 200816 l Ogólnie rewelacja, jedynie miejsce łączenia człowieka z koniem (chyba) za wąskie.
Napisano 1 Maj 200816 l Witaj, Pokombinuj z wielkością dłoni i przedramienia, tam coś wydaje się być nieproporcjonalne. Jak możesz to pokaż screeny z różnych ujęć, zoomy na głowę i takie tam.. Pozdrawiam
Napisano 1 Maj 200816 l Tak jak Hagelades mówi, przedramię jest chyba za krótkie. DO tego niebyt podoba mi się połączenie ciała człowieka z końskim, ale nie mam za bardzo pomysłu jak to zrobić lepiej(może zrezygnować z tak ostrego zarysowania muskulatury w tym miejscu?) Ogólnie bardzo fajnie się prezentuje!
Napisano 1 Maj 200816 l Na anatomii srednio sie znam, ale rzeczywiscie czlowiek wyglada troche oderwany od konia. A i osobno fajnie sie to prezenntuje ;]
Napisano 1 Maj 200816 l Ogólnie przepięknie ale tak jak poprzednicy dobrze prawili - anatomia gdzie nie gdzie siada np. za małe dłonie, oraz za małe części ręki od nadgarstka do łokcia, jakieś takie nie proporcjonalne do wielkości barku i bicepsu. Czekamy na update'y :)
Napisano 1 Maj 200816 l Autor Może ujęcie faktycznie nie szczególne, dłonie za małe spoko jutro zabiorę się za nie z rana. Reszta uważam kwestia gustu... ;) Dzięki za komenty
Napisano 2 Maj 200816 l Zupełnie przez przypadek znalazłem dzisiaj w necie to : http://www.zbrushcentral.com/zbc/attachment.php?attachmentid=78521 :) inspiracja ?
Napisano 2 Maj 200816 l Autor hehehe widziałem też ale nie to nie inspiracja. Ja z moim walczę już gdzieś od pół roku, nie mam czasu żeby go skończyć. Poszperaj na Forum3D w WIP'ach, nick 'wm' to zobaczysz progress i od jakiego czasu to ciągnę ;) No niestety robiąc taką postać jak Centaur nie unikniesz takich rzeczy...
Napisano 2 Maj 200816 l Autor Witam raz jeszcze, trochę screenów. Jedna ręka nie jest jeszcze podrzeźbiona tak samo rogi no i generalnie jeszcze trochę roboty w ZBrush'u.
Napisano 2 Maj 200816 l No sympatycznie ale co ten gosciu ma z ramieniem? Nie chce mi sie wierzyc w pomylke, czy to tak ma byc? Trapezoid za bardzo do gory wystrzela, dziwnie to troche wyglada.
Napisano 2 Maj 200816 l Autor Wypas!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gdzie się tak nauczyłeś posługiwać ZBrush -em po godzinach... nie tylko Lech ;)
Napisano 2 Maj 200816 l Świetny model, detale, i jeszcze ten wyraz twarzy! Modelujesz od razu w takiej pozie, czy zaczynasz w neutralnej pozycji?
Napisano 3 Maj 200816 l Autor Zacząłem modelowanie w pozycji neutralnej, potem w Modo ustawiłem pozę i to był błąd. Teraz w ZBrush'u nie działa mi prawidłowo opcja symetry (z resztą nie dziwię się). No cóż przy następnym modelu będę mądrzejszy o to doświadczenie ;)
Napisano 4 Maj 200816 l Plecy ma śliczne. Ciekawe że pępek zrobiłeś na ludzkiej części- w sumie brzuch "człowieka" chyba najsłabiej wyszedł (co i tak nie znaczy źle). Śliczności.
Napisano 4 Maj 200816 l No to ja powiem tak: Nie podoba mi się co zrobiłeś z uszami- technicznie napewno kawał dobrej roboty,ale jakoś estetycznie mi sie to nie widzi. Biceps lewej ręki jest 'be' moim zdaniem, wywal, albo popraw te żyły. Różki jeszcze pewnie dopracujesz... Reszta cool jest.
Napisano 4 Maj 200816 l Świetna dynamika, wydaje mi się że najsłabszą częścią jest łączenie między ciałami, ale... Nie zmienia to faktu że model jest naprawdę git. Pozdrawiam,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto