Wodzumarcin Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Nie wiem dokładnie jak to się nazywa węglarka czy kamieniarka Nie znalazłem zbyt dużo referencji więc wybrałem pierwszą lepszą węglarkę Soft: Blender Tekstury: Gimp Tris 1652 Tekstura 2048x2048
Davegraph Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 bardzo duza textura jak na taki nie duzy kawalek, te wagoniki troszke łysawe ale pozatym bardzo fajnie wyszło, ładne mapowanie zwlaszcza przechodzenie tych kamyków i te roślinki noj rendering tez super , bardzo ladne :)
Ex3 Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 eee. a po co te wagoniki dodałeś :) taka fajna scenka by była :P
Levus Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 O ile do modelu zastrzeżeń nie mam, wydaje się być okej, to co do texturki już mam. Jest rozmyta jak na 2048, na renderze wygląda zdecydowanie na 1024. Wszystkie "ciekawostki" typu brud, bump, pozadzierania są ledwo widoczne, sprubój po prostu wyostrzyć texturę w shopie. Brak occlusion, model jest jednolicie zcieniowany na całej powierzchni, brak zabrudzeń w dolnych cześciach, tam gdzie zbiera się brud też jest czysto. Co za tym idzie, w oczy wali jednolitość i monotonność textury. Całość wygląda sympatycznie, ale brak zróżnicowania właśnie psuje efekt. pozdrawiam!
Selena Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 tekstura okropna..wlasciwie jakis metal rzucony na calosc bez obrobki i niczego w ogole...za to model w porzadku...tak jak i otoczenie..
Ardeni Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 A mnie się podoba, brakuje tylko detalu w postaci brudu, zacieków, zarysowań itd, daj na koniec sharpena i przeskaluj teksture do 1k
Kruku Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 Nom podłoże jest najlepsze XD, wagonikom brakuje tylko jakiegoś zdecydowanego detalu na texturze co by je poróżniło bo teraz są jednolite (mniejsze białe rysy na rogach? jaśniejsze boki, ciemniejsze koła? experymentuj ) mesh jest moim zdaniem ok(może tylko koła zaokrąglić bardziej). I tak z ciekawości roślinki rozmieszczałeś automatem czy ręcznie ? ;] Krótko mówiąc dobra i porządna pracka;]
Valery Napisano 20 Maj 2008 Napisano 20 Maj 2008 A mnie się podoba, brakuje tylko detalu w postaci brudu, zacieków, zarysowań itd, daj na koniec sharpena i przeskaluj teksture do 1k hehe czyli podoba sie ale zmień wszystko ;) nie będę oryginalny, podłoże bardzo fajne wagoniki raczej słabe ( z textury bo model ok) zobacz że twój maluch był znacznie lepszy, właśnie dlatego że ma dużo więcej szczegółów i nie jest monotonny kolorystycznie
Eric_Draven Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 Przedstawione świetnie. Teren naprawdę daje rade chociaż bałbym sie o polyount na ziemi. bardzo dużo kamieni wymodelowane. z daleka wygląda na low poly z bliska raczej by nie przeszło. A kolejce można zeskalować teksturę do 512 bez straty detalu. Zasada jest taka. zastanów sie jakie to będzie duże na ekranie przez większość czasu. I dopasuj wielkość tekstury tak by nie widać było rozmyć, i dodatkowo by pasowała wielkością/rozmyciem do otoczenia. Tekstura ma bardzo mały kontrast i Detal wszędzie zamiast w odpowiednich miejscach. Ale rokujesz nadzieje :D
DiO Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 no model bardzo fajny ale tak jak panowie wyzej co do textury - kolo wygiete a kolorek jak by prawie nowe byly ;) daje fotki ktore znalazlem moze sie na cos przydadza pozdrawiam
Kulfon_Fascynator Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 zafascynowal mnie ten wagonik.... duze brawa za sposob w jaki pokazales ten model.......to dobry przyklad na to ze jesli produkt nie jest zbyt ciekawy ale pokaze go sie w dobrym opakowaniu to klient kupi.....ja kupuje cala kolejke ;)
Yogino Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 Fajna byłaby taka grafka tych wagoników właśnie z tłem w jakiejś kopalni etc Ale sam pomysł i projekt misię podoba.
Gość Marioza Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 wagonik cool , moze sie myle ale jest troche zbyt czysty od dołu, textura jest zbyt "zdjeciowa" , w sumie moza by to pominac lub nie, ale juz łaczenia poszczególnych elemntów są za sterylne jak z klocków , przydalo by się pocieniowac trochu w tych miejscach bo samo oa nawet mocniejsze nie zalatwi sprawy
Cruzh3r Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 modelik całkiem całkiem ale teksturka leży(czy jak to tam było) [joke] znaczy, wgniecenia kiepsko wyglądają taka mdława troche. Bo wsumie jak coś robi wgniecenie to mogłby tam się jakoś dodatkowo brud zbierać jakieś zacieki robić. Także troche z cieniowaniem przesadziłeś dlatego coś jest nie tak ze wgniecieniami. Ja na twym miejscu pojechałbym w hiperrealizm ala inne wagoniki czyli teksturka ze zdjęcia zwykłego wagonika, jakieś grafiti wlepione^^ Obczaj na twoich refkach jest zupełnie co innego tak więc, copy ->translate-> wklej;-) Autentycznie bardzo fajne podłoże gj!.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się