Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiem dokładnie jak to się nazywa węglarka czy kamieniarka

Nie znalazłem zbyt dużo referencji więc wybrałem pierwszą lepszą węglarkę

Soft: Blender

Tekstury: Gimp

Tris 1652

Tekstura 2048x2048

4c3652664916a4bam.jpg381ca158ebaafc05m.jpgd771d5d2f493fbf8m.jpgd8e88c0f939e8791m.jpg50abdd978bf43c4am.jpg

641c80b086fe04c9m.jpg

86610dca59ba36fa.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo duza textura jak na taki nie duzy kawalek, te wagoniki troszke łysawe ale pozatym bardzo fajnie wyszło, ładne mapowanie zwlaszcza przechodzenie tych kamyków i te roślinki noj rendering tez super , bardzo ladne :)

Napisano

O ile do modelu zastrzeżeń nie mam, wydaje się być okej, to co do texturki już mam.

 

Jest rozmyta jak na 2048, na renderze wygląda zdecydowanie na 1024.

Wszystkie "ciekawostki" typu brud, bump, pozadzierania są ledwo widoczne, sprubój po prostu wyostrzyć texturę w shopie.

Brak occlusion, model jest jednolicie zcieniowany na całej powierzchni, brak zabrudzeń w dolnych cześciach, tam gdzie zbiera się brud też jest czysto.

Co za tym idzie, w oczy wali jednolitość i monotonność textury.

 

Całość wygląda sympatycznie, ale brak zróżnicowania właśnie psuje efekt.

 

pozdrawiam!

Napisano

tekstura okropna..wlasciwie jakis metal rzucony na calosc bez obrobki i niczego w ogole...za to model w porzadku...tak jak i otoczenie..

Napisano

A mnie się podoba, brakuje tylko detalu w postaci brudu, zacieków, zarysowań itd, daj na koniec sharpena i przeskaluj teksture do 1k

Napisano

Nom podłoże jest najlepsze XD, wagonikom brakuje tylko jakiegoś zdecydowanego detalu na texturze co by je poróżniło bo teraz są jednolite (mniejsze białe rysy na rogach? jaśniejsze boki, ciemniejsze koła? experymentuj ) mesh jest moim zdaniem ok(może tylko koła zaokrąglić bardziej).

I tak z ciekawości roślinki rozmieszczałeś automatem czy ręcznie ? ;]

Krótko mówiąc dobra i porządna pracka;]

Napisano
A mnie się podoba, brakuje tylko detalu w postaci brudu, zacieków, zarysowań itd, daj na koniec sharpena i przeskaluj teksture do 1k

hehe czyli podoba sie ale zmień wszystko ;)

nie będę oryginalny, podłoże bardzo fajne wagoniki raczej słabe ( z textury bo model ok) zobacz że twój maluch był znacznie lepszy, właśnie dlatego że ma dużo więcej szczegółów i nie jest monotonny kolorystycznie

Napisano

Przedstawione świetnie. Teren naprawdę daje rade chociaż bałbym sie o polyount na ziemi. bardzo dużo kamieni wymodelowane. z daleka wygląda na low poly z bliska raczej by nie przeszło. A kolejce można zeskalować teksturę do 512 bez straty detalu. Zasada jest taka. zastanów sie jakie to będzie duże na ekranie przez większość czasu. I dopasuj wielkość tekstury tak by nie widać było rozmyć, i dodatkowo by pasowała wielkością/rozmyciem do otoczenia. Tekstura ma bardzo mały kontrast i Detal wszędzie zamiast w odpowiednich miejscach. Ale rokujesz nadzieje :D

Napisano

no model bardzo fajny ale tak jak panowie wyzej co do textury - kolo wygiete a kolorek jak by prawie nowe byly ;) daje fotki ktore znalazlem moze sie na cos przydadza

 

pozdrawiam

DSC049001.jpg

1998_07_31_14_wiry.JPG

P2200740.jpg

Napisano

zafascynowal mnie ten wagonik.... duze brawa za sposob w jaki pokazales ten model.......to dobry przyklad na to ze jesli produkt nie jest zbyt ciekawy ale pokaze go sie w dobrym opakowaniu to klient kupi.....ja kupuje cala kolejke ;)

Gość Marioza
Napisano

wagonik cool , moze sie myle ale jest troche zbyt czysty od dołu, textura jest zbyt "zdjeciowa" , w sumie moza by to pominac lub nie, ale juz łaczenia poszczególnych elemntów są za sterylne jak z klocków , przydalo by się pocieniowac trochu w tych miejscach bo samo oa nawet mocniejsze nie zalatwi sprawy

Napisano

modelik całkiem całkiem ale teksturka leży(czy jak to tam było) [joke]

 

znaczy, wgniecenia kiepsko wyglądają taka mdława troche. Bo wsumie jak coś robi wgniecenie to mogłby tam się jakoś dodatkowo brud zbierać jakieś zacieki robić. Także troche z cieniowaniem przesadziłeś dlatego coś jest nie tak ze wgniecieniami. Ja na twym miejscu pojechałbym w hiperrealizm ala inne wagoniki czyli teksturka ze zdjęcia zwykłego wagonika, jakieś grafiti wlepione^^ Obczaj na twoich refkach jest zupełnie co innego tak więc, copy ->translate-> wklej;-)

 

 

Autentycznie bardzo fajne podłoże gj!.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności