Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kolejna próba powrotu do modelowania.

 

028ffd25e45c4e3d0734777a81823tt.jpg

(1024x768)

 

Przód jest praktycznie zrobiony, bok również. Do zrobienia: tył, detale i poprawki.

Edytowane przez KamillM
  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

całkiem ładnie, ale jest chyba parę niezgodności i krzywizn (np. ta linia wypukła z boku jest w pewnym miejscu w dól za mocno przesunięta). poza tym to szyby z boku są płaskie a i przednia jest powyginana w jednym chyba miejscu (tam gdzie się łaczy z karoserią, albo to karoseria krzywa)

Napisano

Witam

mi sie podoba - naprawde ladny model moze tylko z ta linia z boku to rzeczywiscie ale jestem poczatkujacy wiec nie bede krytykowal kogos. Mam jednak pytanie - sam modeluje samocho albo nawet kilka i idzie calkiem calkie dopuki nie zaczynam robic detali jak np zrobie detach drzwi aby je extrufowac na okreslona grubosc po nalozeniu na bude i na drzwi Meshsmootha wszystko mi sie psuje. Drzwi sie cale wyginaja rogi zapadaja nic do siebie nie pasuje. Mozecie cos poradzic - wiem ze moge zmienic kilka zeczy w opcjach meshsmooth ale dalej nie mam zadowalajacego efektu.

Przepraszam za zmiane tematu !!!

Napisano

mi rowniez sie bardzo podoba, i warto czekac na kolejne up'y...

 

a co do mojego poprzednika, to mozliwe ze gdzies masz w jednym miejscu wiecej niz jeden vertex, albo nie sa one ze soba polaczaone, tak jak powinny.... i nie rob kilku prac na raz, tylo zrob jedna zacznij druga, bo tak to daleko nie zajdziesz z nimi...

Napisano
ta linia wypukła z boku jest w pewnym miejscu w dól za mocno przesunięta

Poprawione, był mały bug na przecięciu granicy drzwi i tej linii.

 

poza tym to szyby z boku są płaskie

Całkiem zapomniałem o tym :)

 

przednia jest powyginana w jednym chyba miejscu (tam gdzie się łaczy z karoserią, albo to karoseria krzywa)

Trochę poprawiłem, ale wydaje mi się, że to trochę wina cieni. W tym tygodniu postaram się o lepsze rendery (powinien przyjść nowy sprzęt :D).

 

Co do zakończenia tego przetłoczenia bocznego przy przednich reflektorach - patrzyłem na fotki i wychodzi na to, że ta linia jest ostra praktycznie do samego końca. Na dowód daję fotkę ;)

 

4dcd42c7664a0ae3cd426968c7ed4t.jpg

 

a jak długo nie już nie modelowałeś?? :)

Z jakiś rok będzie... W międzyczasie próbowałem powrócić, ale zupełnie nie miałem motywacji :(

 

Dzięki wszystkim za opinie! Daję render z poprawionymi błędami i małymi dodatkami.

 

7e3cd13a2edea0d9020c56b4b7c68tt.jpg

(1024x768)

Napisano

348e642dd854dc8b3540becfd20f9tt.jpg

(1024x768)

 

Jest parę miejsc i linii, które mi się nie podobają, ale ogólnie cieszę się, że skończyłem już całą bryłę. Teraz pozostało poprawiać błędy, udoskonalać i dodawać 'drobiazgi' ;)

Napisano

A wiesz co, zrób może screena z viewporta z nałożonym materiałem na auto z wmiarę wysokim specularem i glossem, to będzie więcej widać :)

Napisano

Dzięki za wskazówkę, dobry sposób na szukanie bugów :) ...których u mnie jest urodzaj - najgorzej jest na zderzaku, pod reflektorami.

 

f9530b30951d644ca8a0a5b8b575ett.jpg

 

Próbowałem też coś ze studiem robić, ale... kiepsko mi to idzie, pierwszy raz próbuję robić rendery z lakierem w vray'u.

Napisano

To mnie trochę pocieszyłeś ;D Wszystko przez te bidne rendery - zwykły scanline ze skylightem. I tu mam prośbę, korzysta ktoś może z vraya na maxie 2008? Jeśli tak, proszę o pm'a bo mam małą sprawę ;)

 

4ea884375b87e58e3e7dd4037386btt.jpg

(1600x1000)

 

Nie patrzcie na lusterka, jeszcze do nich nie przysiadłem, bo skupiłem się na światłach (które też wymagają poprawy w niektórych miejscach).

Napisano

Miałem po prostu pytanie, którego nie wolno mi było zadać przez regulamin ;)

 

f24b10912ca16f7d44c19638d7b10tt.jpg

(1280x800)

Mały update - lusterka skończone, reflektory podrasowane i poprawione parę błędów. Mam nadzieję, że render jest już trochę wyraźniejszy... :)

Napisano

Poszedłem za Twoją radą i dodałem do sceny 3 omni :) Trochę pokombinowałem i wyszło ostatecznie tak:

8b12ed99e6d5f0b54bd16284464c1tt.jpg

(1280x800)

Co o tym sądzicie? Dalej już nie będę kombinował z clay renderami, za bardzo się skupiam na tym ;)

Napisano

KamillM masz jakiegoś buga pomiędzy przednim nadkolem i maską, dach chyba troszkę krzywo i można by uszczelki w oknach bardziej dopasować i szparkę zlikwidować tam gdzie zaczyna się przedni słupek...

Poza tym bardzo, bardzo mi się podoba!!!

Powodzenia w dalszej pracy ;-)

Napisano

Dzięki Homa, wszystko poprawione! Masz niezłe oko, skoro zauważyłeś tego buga nad nadkolem, nie były połączone dwa vertexy :D

 

W międzyczasie przybyła felga:

fel4le7.th.jpg

(1280x800)

Napisano

trochę krzywa ta felga. troszke brakuje do idealnego koła (chodzi mi o tą najbardziej zewnętrzną obwódkę) i w środku to na czym jest znaczek audi też jest krzywe.

Napisano

Dzięki, trosiek, poprawione!

 

Miałem się nie bawić w detalu na zacisku i tarczy, ale jakoś mnie podkusiło ;)

 

cfc76f86a02e734f87f2f69d95d49tt.jpg

(1280x800)

7a5bb018825dd73c4d6ea1a1430eftt.jpg

(1280x800)

 

Tu razem z felgą - nie wydaje się Wam, że trochę za mała tarcza w stosunku do felgi?

35cd39532a59efb6ae043d45038datt.jpg

(1280x800)

Napisano

Rzeczywiście, ale na usprawiedliwienie mogę dodać, że to przecież będzie schowane pod oponą :) Ale już się biorę za poprawianie. Hm, popatrzę na fotkach jakiej wielkości mają tarcze te A5.

A felga (sam pomysł, wykonania nie wypada mi oceniać) jest rzeczywiście ładna i oryginalna, w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Napisano

Spoko, poprawię to. A felgi to oryginalne od A5:

0705_z+2008_audi_a5+02.jpg

Na tej fotce widać, że jednak nie ma tak dużej tarczy, może minimalnie ją powiększę i będzie git.

Napisano

Bardzo ładnie wypracowany detal. Fela na prawdę bardzo ładnie wykonana. Po ostatnich poprawkach, do karoserii także się nie mogę przyczepić. Nic tylko podziwiać i oczekiwać na nowe up'ki.

Napisano

Paq, dzięki :)

RV, poprawione, teraz zacisk obejmuje praktycznie całą powierzchnię tarczy ;)

850fcdd76af6632de3f19264a30e9tt.jpg

(1280x800)

 

A w międzyczasie przyszła na świat opona Michelin HydroEdge:

c153765d2c0d57729ca2303742e78tt.jpg

(1280x800)

 

fe483ea074b0afde95ac399d2affbtt.jpg

(1280x800)

Napisano

Światła i takie tam duperele dodane. Zrobiłem też ramkę na tablice, zgodnie z panującą na forum modą ;) Swoją drogą przez te wszystkie dziury jest trochę czasochłonna...

 

7c33b6cec7b99fdd2a7e792033646tt.jpg

(1280x800)

 

d0d4b4c8618d48283740e820e969dt.jpg

(full size)

 

Dzięki, trosiek, poprawione :) A spryskiwacz dodam w najbliższym czasie.

Napisano

Poprawiłem bugi, ale świateł nie ruszałem, chcę na razie zająć się renderem. Idzie trochę topornie, bo właściwie pierwszy raz robię studyjny render z materiałami... Dlatego proszę o jakieś wskazówki, rady, uwagi :)

Oto co na razie wymęczyłem.

70785ec4deb2e696889534bbc7f6btt.jpg

(800x600)

Nie jestem zadowolony z materiału opony, reflektora i osłony reflektora, ale ciągle nad tym pracuję. Kratki przy przeciwmgielnym nie ma, bo się wysypała po imporcie. Zauważyłem też, że zapomniałem zrobić wnętrza świateł przeciwmgielnych :D

Napisano

pro po opony jeszcze to mam dziwne wrazenie ,ze zaokragla sie do srodka zamiast na zewnatrz w najgorszym wypadku mogla by byc plaska .

Chyba ze tylko tak mi sie wydaje :]

Napisano
rejestracja za mala ;p

Rzeczywiście, nie zwróciłem uwagi.

 

pro po opony jeszcze to mam dziwne wrazenie ,ze zaokragla sie do srodka zamiast na zewnatrz w najgorszym wypadku mogla by byc plaska .

Chyba ze tylko tak mi sie wydaje :]

Jeśli chodzi nam o to samo to opony wchodzą do środka ;) Zwykle tuningowcy zakładają za wąskie opony na felgi i wtedy rzeczywiście oponka idzie na zewnątrz. Dla pewności:

 

eabe66e0b15fdd349d052830297a3t.jpg

(800x600)

 

No troche bugow ma, ale dajesz dalej, moze byc dobrze.

Pocieszające :D Prosiłbym o jakieś konkrety odnośnie bugów :)

 

Postaram się dać rendery całego wozu jeszcze dziś.

Napisano (edytowane)

Powiększyłem ją trochę, a oponki wydają mi się ok. Może po prostu z tej perspektywy wydają się za wąskie, zresztą co to za problem je poszerzyć kiedyś ;)

 

Dalej bawię się renderem, oto co mi wychodzi:

5a8412d70f2c98475c83fa7f53a80tt.jpg

(800x600)

Nie wiem czy lepiej czy gorzej, powoli zaczynam tracić koncepcję na fajny render :\ Aha, tylne koło nie wisi w powietrzu, nie ustawiałem zbyt najlepszej jakości rendera :)

 

+

Trochę większa rozdzielczość i zmieniłem natężenia niektórych świateł:

483ff47f59163c47d7cb5f706a2c5t.jpg

(1280x960)

Edytowane przez KamillM
Napisano

niewiem od jakiego samochodu ten przedni zderzak ale chyba nie od audi a5 bo powinien wyglądac całkiem inaczej :) domyślam się że jechałes bezmyślnie po printach i nie spojżałeś nawet na fotki?

Napisano

Domyślam się, że nawet nie spojrzałeś na fotkę, którą zresztą dałem na początku tematu?

4dcd42c7664a0ae3cd426968c7ed4t.jpg

Po co od razu rzucać błotem?

 

Przy okazji, nowy render:

8a0465f5abb00335932608a50626ftt.jpg

Wiem, przód jest trochę prześwietlony, ale to przez moją nieuwagę, bawiłem sięw dodatkowe światła :)

Napisano

niewidze tu wogóle tego pionowego prztłoczenia obok grila idącego aż od maski, i te światło w zderzaku a raczej jego ramka do poprawy :) fakt niejest tragicznie bo pomyliło mi się z s5 a tam jest troche inny zderzak

Napisano

Hey. Mnie się podoba. Jedynie co to popraw to wyżej wspomnianą ramkę bo choć na samochodach się nie znam to ona od razu mi się rzuciła w oczy ;) i szyba mi się wydaje dziwnie osadzona ale to nie wiem :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności