Napisano 12 Styczeń 200916 l Dodam tylko ze po 30-tu dniach, demo nie przestaje dzialac a zmienia sie w wersje Discovery. Ta ostatnia ma juz pewne ograniczenia jak znaki wodne przy renderingu czy ograniczenie liczby punktow i poly, ale uczyc sie na niej wciaz da. Zreszta, tak miedzy nami, wiekszosc osob uczy sie 3d na piratach. Predzej czy pozniej, albo Ci sie cala zabawa znudzi, albo skonczysz z oryginalem. Edytowane 12 Styczeń 200916 l przez Alibaba
Napisano 14 Styczeń 200916 l Witam wszystkich LWowców!!! Bardzo pilnie poszukuje trenera - szkoleniowca z podstaw LW ( zależy mi przede wszystkim na samodzielnym rozpoczęciu pracy w lw na poziomie wizualizacji w 3D) Zależy mi na intensywnym szkoleniu - min 10 dni + ewentualnie dodatkowe korepetycje Zainteresowanych i chętnych o kontakt pozdr
Napisano 15 Styczeń 200916 l Witam wszystkich LWowców!!! Bardzo pilnie poszukuje trenera - szkoleniowca z podstaw LW ( zależy mi przede wszystkim na samodzielnym rozpoczęciu pracy w lw na poziomie wizualizacji w 3D) Zależy mi na intensywnym szkoleniu - min 10 dni + ewentualnie dodatkowe korepetycje Zainteresowanych i chętnych o kontakt pozdr desperat :p Edytowane 15 Styczeń 200916 l przez mlody3d
Napisano 15 Styczeń 200916 l aa zapomnialem sie pochwalic mam juz ksiazeczke vademecum profesjonalisty lw7 i musze powiedziec ze jest zaje8biaszcza ;) ... ale mam pytanie bo raz wyjdzie dobrze a raz źle, chodzi o kopiowanie ze jak skopiuje to obiekt jest płaski :| co to moze być ?
Napisano 15 Styczeń 200916 l ehh ale glupi jestem ;) sory ze pytalem wogole.. juz wiem ..poprostu zle popiowałem :P
Napisano 15 Styczeń 200916 l : O :S:S:S:S załamałem się ! yhhh tyle roboty i modeler sie zawiesił :( aaaa.... wszytko na marne :x .. i od nowa jak mi sie nie chce :|
Napisano 15 Styczeń 200916 l kurde sam do siebie pisze :D :D ... wkreciło mi sie te całe 3D ale mam kolejny problem ale teraz juz chodzi o kompa hehe .. musze dokupic ramu bo cos slabo idzie mu jak jest dosc duzo szczegółów i za wolno mi sie pracuje .. oj oj ...
Napisano 15 Styczeń 200916 l No, wlasnie. A temat coraz bardziej przypomina Twoj blog... heh ;) widziałeś blog ? pozdro
Napisano 16 Styczeń 200916 l Witam ... zmieniam temat bloga Panowie, macie moze namiar na model ukladu kostnego doroslej postaci (kosciotrup w sensie) lub strone w necie ze starymi rycinami anatomicznymi? Pozdrawiam Kuba
Napisano 16 Styczeń 200916 l Autor Eh ludzie z googlewstrętem!!! Spróbuj tutaj:) http://www.the-blueprints.com/index.php?blueprints/humans/humans/
Napisano 16 Styczeń 200916 l Autor kurde sam do siebie pisze :D :D ... wkreciło mi sie te całe 3D ale mam kolejny problem ale teraz juz chodzi o kompa hehe .. musze dokupic ramu bo cos slabo idzie mu jak jest dosc duzo szczegółów i za wolno mi sie pracuje .. oj oj ... mlody3d ram tutaj niewiele pomoże pomyśl raczej o procu, bo przy skomplikowanych obiektach to proc niewyrabia a nie ram.Aby się przekonać odpal menadżera zadań (wydajność) przy włączonym modelerze i spróbuj obrócić Twój skomplikowny obiekt a jednocześnie zobacz złużycie proca i będziesz już wiedział co!
Napisano 16 Styczeń 200916 l mlody3d ram tutaj niewiele pomoże pomyśl raczej o procu, bo przy skomplikowanych obiektach to proc niewyrabia a nie ram.Aby się przekonać odpal menadżera zadań (wydajność) przy włączonym modelerze i spróbuj obrócić Twój skomplikowny obiekt a jednocześnie zobacz złużycie proca i będziesz już wiedział co! hmm myslałem ze procek daje rade bo ponad 3ghz a ram mam tylko 512 :| ojoj .. ale najpierw to sie musze nauczyć bo wszystko pozmieniam a jak nic nie bede umial to lipka .. dzieki i pozdro
Napisano 26 Styczeń 200916 l witam! Czy moze mi ktos powiedziec gdzie jest opcja 'REST LENGHT' w 9.5 ? bo w 7 jest objects/bones/REST LENGHT a w 9.5 tego nie widze ;?
Napisano 26 Styczeń 200916 l witam! Czy moze mi ktos powiedziec gdzie jest opcja 'REST LENGHT' w 9.5 ? bo w 7 jest objects/bones/REST LENGHT a w 9.5 tego nie widze ;? Wyszukaj ja sobie w oknie konfiguracji menu(alt+f10)
Napisano 29 Marzec 200915 l witam, Lightwave dorobił się już "instance"? :) LightWave CORE tak. W przypadku "starego" LightWave'a musisz sie posluzyc wtyczka HD Instance.
Napisano 30 Marzec 200915 l Cholera, szkoda - wlasnie przesiadam sie na LW (niestety 9.6) mimo kilku brakow świetny soft... jeszcze gdyby displace nie byl tak pamieciozerny to moglbym powiedziec, ze go lubie ;)
Napisano 30 Marzec 200915 l Autor Cholera, szkoda - wlasnie przesiadam sie na LW (niestety 9.6) mimo kilku brakow świetny soft... jeszcze gdyby displace nie byl tak pamieciozerny to moglbym powiedziec, ze go lubie ;) A z czego się przesiadłeś jeśli można wiedzieć?:)
Napisano 30 Marzec 200915 l Zawodowo z C4D, prywatnie z blendera ;) dodam, że miałem styczność z LW w wersji 6.5 chyba no i na pierwszy rzut dużo to się nie zmieniło ;) tak, czy inaczej będę Was tu męczył co, gdzie i jak ;) Pozdrawiam P.s. Dzieki za info G.P , co do HD Instance - niestety nie mam i nie zapowiada się abym go miał. Chociaż z tego co widzę to rzecz w LW niezbędna. Edytowane 30 Marzec 200915 l przez wuj
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Wie ktos moze za co odpowiada "Game Mode" w modelerze? Funkcja nie jest podpieta ani pod skrot klawiszowy, ani pod button. Trzeba ja samemu w menu layout dodac. Natomiast pojecia nie mam co to ustrojstwo wlasciwie robi.
Napisano 10 Kwiecień 200915 l kiedys sie nad tym zastanawiałem :] i do niczego nie doszedlem moze to jakas spuścizna po sirious sam'ie albo domie-quake'u....? kij go wie... ale sam z checia bym sie do wiedzial co to :]
Napisano 11 Kwiecień 200915 l W manualu nic nie znalazlem, ale cos sie w sieci przewija ze to spuścizna ale po Unrealu(cos z texturami/vertex mapy) w sumie to zabawne ze nic ten guzik nie robi:Dmoze w Lscripcie trzeba wpisać god mode on?:eek:
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Aha, czyli cos w stylu legendarnego przycisku "Make dragon". Ale w takim razie gdzie jest button "Make look cool"?:) Swoja droga, chcialem sie na forum Newteka o to zapytac, ale jesli to siega czasow unreala lub serious Sama to moze na forum luxology powinienem uderzac:D Edytowane 11 Kwiecień 200915 l przez Alibaba
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Prawdopodobnie to jakies dostosowanie renderowania materialow w viewporcie lw tak zeby bylo one jak najbardziej zblizone do tego co widac w silniku ...tylko jakim ? ue, croteama ... Nalozenie bump mapy na powierzchnie i wlaczone "game mode" powoduje ze lw renderuje cos podobnego do emboss bump mappingu. Pewnie jeszcze inne rzeczy bedzie mozna zobaczyc w tym trybie.
Napisano 2 Lipiec 200915 l Coś musiałem kliknąć w ustawieniach, ale teraz wszystkie operacje w modellerze (rotacja, skalowanie...) biorą za centrum: 0,0,0, a nie ostatni punkt w który kliknąłem myszką. Szalenie niepraktyczne, ale niestety nie wiem jak to przywrócić.
Napisano 2 Lipiec 200915 l Zmieniles lokalny uklad wspolrzednych dla transformacji na origin, mozesz to zmienic klikajac w "Modes" na dole okna modelera obok buttona symmetry.
Napisano 30 Lipiec 200915 l Hehe, sam sobie odpowiedziałeś:) Studio to pełna aplikacja(moduł render), animate to plug do innych softów(3dmax, Lw, maya, etc..), nie dotykaj messiah, tam czai się zło...
Napisano 30 Lipiec 200915 l Co masz na myśli?...Zło się czai....... Chciałbym wejść głębiej w animację i waham się pomiędzy motion builderem a messiahem. Jako że LW to mój główny soft a messiah trochę go przypomina (chyba nawet z niego się wywodzi) to sam rozumiesz. Bliżej mi to Messiaha. Na tutkach wygląda przystępnie. Jeśli dotykaliście messiaha to proszę o opinię.
Napisano 30 Lipiec 200915 l Ostatnia wersja której urzywałem to była wersja 2,5b, wszytko fajnie śmigało, specem od animacji nie jestem, w głownej mierze to zabawa była, ale w porównaniu do Lw, messiah zrobił na mnie duże wrażenie, znałem takiego jednego, gdzieś tu się krecił...co twierdził że czasami ma probelmy z rigiem w mayi(w messiah jest to sprawa paru kliknieć - oczywiście nie wiem co to był za rig:)) czy to prawda?się przekonasz:D nie wiem np. jak wygląda sprawa połączenia z Lw, czy dalej bez problemu można transportować animacje[czy idzie to przez pointoven -mdd?]? Aha i bardzo prawdopodobne są problemy z niektórymi kartami graficznymi i pmg nie bardzo się kwapi żeby to poprawić. Warto się zastanowić To motionbuilder jest jeszcze żywy myślałem że Autodesk go zakopał głęboko pod ziemią.
Napisano 5 Październik 200915 l czy jest w LW coś takiego jak RenderBar - coś jak w Kray lub Vray by po wyrenderowaniu obrazka automatycznie przyklejał się pasek z opisem czasu renderingu itp. ???
Napisano 5 Październik 200915 l czy jest w LW coś takiego jak RenderBar - coś jak w Kray lub Vray by po wyrenderowaniu obrazka automatycznie przyklejał się pasek z opisem czasu renderingu itp. ??? Nie wiem czy cos takiego istnieje do podstawowego renderera lw ale sproboje cos takiego stworzyc.
Napisano 5 Październik 200915 l ty to jesteś niezły koleś, czekam na wyniki tworzenia i zaciska kciuki
Napisano 7 Październik 200915 l Pytanie mam? Coś się wykrzacza, gdy używam fiber fx na "Zezbruszonym" modelu. Ponoć Fiber nie można stosować z inną ilością Subdivisionów niż było to wymodelowane w modelerze... a tego właśnie wymagają disp mapy ze zbrusha. Czy, to tylko tak u mnie czy wogle wszędzię? Może jest jakaś łata na to? A może jakieś obejście, bez zmiany subdivision w ustawieniach modelera, bo to strasznie zwalnia pracę?
Napisano 17 Październik 200915 l hmmmm...... I co nikt nie wie o co chodzi? Tylko u mnie tak to działa?
Napisano 17 Październik 200915 l Witam. Wrzucam obiecany plugin do znakowania renderow niestety bez najwazniejszej opcji zapisu czasu trwania renderingu. W obecnej wersji sdk nie ma dostepu do tej informacji. Mozliwosci pluga widac na dolaczonym screenshocie.
Napisano 18 Październik 200915 l Witam i pozdrawiam wszystkich LWcow, właśnie zaczynam przygodę z LW. Mam nadzieje ze zawsze znajdę na tym forum pomoc i wsparcie. Pozdrawiam Marcin
Napisano 22 Październik 200915 l LW 9.6 Win 32 - wiesza mi się strasznie przy większych scenach, nawet kilkadziesiąt razy w ciągu dnia i wyskakuje ten komunikat do raportowanie błędów - też macie taki problem ze stabilnością LW ??? z LW 9.6.1 na Win 32 jest dokładnie to samo
Napisano 22 Październik 200915 l Witam. Wrzucam obiecany plugin do znakowania renderow niestety bez najwazniejszej opcji zapisu czasu trwania renderingu. W obecnej wersji sdk nie ma dostepu do tej informacji. Mozliwosci pluga widac na dolaczonym screenshocie. można samemu wpiać sie w render i obliczyć czas ?
Napisano 22 Październik 200915 l można samemu wpiać sie w render i obliczyć czas ? Mozna obliczyc ale tylko podmieniajac domyslny "render image"(okno render globals). Niestety czas nie zawsze jest taki sam jaki pokazuje okno sumaryczne renderera lw i moze sie roznic nawet kilkanascie s.
Napisano 3 Styczeń 201015 l Witam, jestem początkującym użytkownikiem LW. Przerobiłem samouczka czyli kubek, ziemie i pierścionek. Chce zrobić stół w takim kształcie: Niestety nie wiem jak zrobić, aby powierzchnia zamknięta otwartą krzywą była poly.. Jak się robi np dowolne krzywe lub inne kształty aby móc je potem wyciągnąć?? Dziekuję za podpowiedź
Napisano 3 Styczeń 201015 l Przejdz do widoku top+wireframe-(opcje cieniowania). Przelacz sie na edycje punktow(spacja,spacja,spacja). Zaznacz ZEWNETRZNE punkty i kliknij klawisz p.
Napisano 4 Styczeń 201015 l Przejdz do widoku top+wireframe-(opcje cieniowania). Przelacz sie na edycje punktow(spacja,spacja,spacja). Zaznacz ZEWNETRZNE punkty i kliknij klawisz p. Zrobiłem tak jak mi powiedziałeś i jeżeli ja to wyciągne to powstanie figura której bokami nie będzie łuk. Wiem że tab można jakoś zmienić. Tylko czy w tym wypadku tak też się robi?? Czy może inaczej to wygląda??
Napisano 4 Styczeń 201015 l mniej więcej tak powinno wygladac rozmieszczenie punktow na blacie. [ATTACH]68980[/ATTACH] [ATTACH]68981[/ATTACH] [ATTACH]68982[/ATTACH] Po lewej masz siatke do sub-d (tab) Jak znajde przesle Ci strone na ktorej dokladnie jest wszystko wyjasnione.
Napisano 4 Styczeń 201015 l mniej więcej tak powinno wygladac rozmieszczenie punktow na blacie. [ATTACH]68980[/ATTACH] [ATTACH]68981[/ATTACH] [ATTACH]68982[/ATTACH] Po lewej masz siatke do sub-d (tab) Jak znajde przesle Ci strone na ktorej dokladnie jest wszystko wyjasnione. Wielkie dzięki za pomoc
Napisano 4 Styczeń 201015 l jednak nie mogę sobie poradzić ze zrobieniem tego, jeżeli możesz to napisz punkt po punkcie albo koncepcje robienia takich powierzchni zaokrąglonych połączonych z bryłami typu graniastosłupy...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto