Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 177
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Dac77 - Moim zdaniem nie masz racji. Wymodeluje się 2 głowy i potem już leci. Skąd wiesz jaka jest topologia siatki i dlaczego zła? Moim zdaniem głowa jest akurat bardzo fajnie wymodelowana, chociaż sam dodałbym parę loopów i wyglądałaby o wiele naturalniej.

Khatake jak możesz to wrzuć render głowy z siatką to napiszę konkretniej (chodzi mi głównie o podbródek i czoło.).

 

Dwie głowy?? Dwa lata trzeba modelować żeby się nie wstydzić swoich prac. Ja w sumie z przerwami jakieś półtora roku modelowałem postacie ludzkie i nadal wstydzę się tego co robię.

Ta postać jest schematyczna przez co przypomina trzynastowieczne malarstwo sakralne średniowiecznej Europy. Poza tym nie ma powiek ani wyrazu twarzy z wyjątkiem lekkiego ździwienia faktem swojej egzystencji. Trzeba poczekać jeszcze trzy stulecia, czyli renesans i wtedy zobaczymy prace z osobowością, przeszłością i ruchem.

Pewnie że jestem surowy, ale nie można być sprawiedliwym nie będąc surowym. Na tym foru niepotrzebnie wszyscy się oszczędzają. Sam zamieściłem takiego gniota że śni mi się po nocy, a krytyka była jakaś taka nieśmiała.

Napisano

Sorki za podwójny.

Zamieszczam bezczelnie na czerwono co jest do poprawki. Na zielono jest dobrze.

[ATTACH]66502[/ATTACH]

 

Jak poprawi pogadamy.

Napisano

Całkiem fajna główka,widać progres w porównaniu do poprzednich.Tak jak Lucek napisał może podbródek trochę nie tego.Usta i nos fajnie.Najbardziej mi nie pasuja oczy i okolice.Powieki zrób grubsze,teraz wyglądają jak cieńka guma naciągnięta na gałki oczne.Pokaż bez kapturka,wydaje mi się że coś nie gra też przy zewnętrznych kącikach oczu ale może to cień..a może nie.I większe byś mógł te obrazki wrzucić,niektórzy są już starzy i ślepi:P

Napisano (edytowane)

dac77 - Mam dziwne wrażenie że nie łapiesz idei tego wątku. Tak, nie ma wyrazu...bo to tylko ćwiczonko...tak , ma jeszcze błędy bo to tylko ćwiczonko...oceniasz siatkę a jej nie widziałeś...No ale dzięki za paint over. Posiedzę nad tymi elementami. Wrzucę też siatkę ale raczej nie dziś...dziś pierwszy dzień reszty mojego życia (początek studiów) więc chwilowo może być krucho z czasem. Kapturek i te "prawie" włosy są tam z tego względu że ona nie ma ucha. Ciężko ocenić głowę jak coś w niej odstaje od normy (jak zresztą zauważył dac77) dlatego też zasłoniłem brak ucha i dorobiłem proste brwi. Zgadzam się że podbródek nie działa...muszę nad tym posiedzieć...rany ja chce jeszcze miesiąc wakacji...

 

Lucek, Mafida, Blade, Duff, Ania, dac77 - dzięki wam badzo badzo. Obiecuję że kolejne rendery będą większe i bez kapturka a z dziurą w głowie...chyba że będzie mi się chciało zrobić ucho :P

Edytowane przez khatake
Napisano

To nie ma ucha? grabisz sobie... :) a te czarne prawie włosy to potraktuj texem z alphą i będą fajne włosy. A ucho zrób czysto treningowo i tak. Popraw tylko ten podbródek i dodaj loopów na oczach coby się tam skóra trochę zmarszczyła pod łukami brwiowymi. To z tych refek co mi wysyłałeś zrobione?

Napisano

Teoretycznie tak. Zrobione z tych refek ale zanim miałem te refki :D bo mała część tych refek jest darmowa. Gdy jeszcze nie miałem tych wszystkich to modelowałem z tej darmowej części. Ta głowa jest starszą głową ale bardzo mocno przerobioną. Właściwie usunąłem wiekszość loopów i robiłem od nowa. Nie chciało mi się od nowa boxa stawiać itp itd ;] Ucho to prosta sprawa (przynajmniej takie znośne) ale po prostu nie lubię robić uszu...jakieś to takie nie ciekawe :P ...ale zrobię :) I co do loopów wokół oczu to bezapelacyjnie skorzystam z twojej rady.

Napisano

We wnętrzach łuków brwiowych gęściej loopy. Oczy dałbym minimalnie węziej. Podbródek bym zaokrąglił no i zaostrz nieco skronie. Włącz softselection i nie bój się poprawiać. Oczy nie za płaskie?

Napisano

Mi tam się już całkiem podoba,zajmij się kapturkiem i włosami.Jak skończysz kapturek obejrzyj główkę świeżym okiem i sam wyłapiesz co ci jeszcze nie pasuje...

 

Pozdr:)

Napisano

Mały up ale no cóż...studia :P więc dodałem jej szyję :D, górne rzęsy, testowałem alphy włosów robione z własnego brusha dlatego no wyglądają tak a nie inaczej (czerwone są dla testu). Wieczorem postaram się dorobić dolne rzęsy i może coś z włosami podłubię.

 

A i będę musiał coś ze szczeną zrobić...coś tam nie wygląda jak powinno.

 

glowat.jpg

Napisano

More or less przerzuciłem się na Zbrusha z organiką. Taki szybki sculpcik dla obczajenia anatomii głowy. Mam nadzieję że nie jest zryta aż tak :D Bierzcie i komentujcie to wszyscy! To jest bowiem pracka potrzebująca ostrej krytyki! AMEN!

 

tempbw.jpg

Napisano

Ale jak obczajasz anatomie to dobrym zwyczajem jest uzycie jakies refki- niesiedza proporcje strasznie....

Napisano

Ogolnie caly obrys jest zly- ksztalt czaszki, sposob w jaki szyja laczy sie z glowa. Uszy zdecydowanie za wielkie, usta powieksz:)...Poszukaj w googlach zdejec i zwroc uwage w jaki sposob nasada nosa 'wchodzi' w czolo.

Napisano

16338019.jpg

 

Chyba na tym kończę tą głowę. Zacznę nową ...po sesji...fakt że tutaj jeszcze coś maznąłem teraz to i tak szok :D Byłbym wdzięczny za każdą krytykę. Przydałoby się mieć na co zwrócić uwagę przy następnych sculptach.

Napisano

Dół uszu jest dziwny. I brwi inaczej jest w modelu a inaczej na czarno pomalowałes.

Napisano

Taki gostek. Ma on około 3000trisów i wypaloną normalkę z poprzedniego gościa. Jest to też test retopo w 3d coat. Postaram się zrobić też dla neigo teksturki. Narazie postaram się też zrobić coś by oczy nie byłby takie płaskie i żadne. Uszy też nędznie się wypaliły...no ale postaram się kolesia jakoś w miarę przyzwoicie skończyć.

 

glowa.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności